omidcode
برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان

يكي از اپليكيشن هاي آموزش برنامه نويسي به كودكان است. نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان اين اپليكيشن براي كودكان 7 تا 13 ساله طراحي شده است، اما هر فردي در هر سني مي تواند از آن استفاده كند. در Hopscotch بچه ها مي توانند بازي ها، برنامه ها و انيميشن هاي خود را ايجاد كنند.

 

هدف اين اپليكيشن ايجاد يك محيط برنامه نويسي است كه به كودكان اجازه مي دهد در حين ايجاد برنامه هاي واقعي، ايده هاي قدرتمندي را كشف كنند. استفاده از اين برنامه نسبتاً آسان است، هنگامي كه به كودك نشان داده شد مي‌تواند بدون نظارت با برنامه پيشرفت كند، اما كودك بايد خواننده مستقلي باشد تا بيشترين استفاده را از برنامه داشته باشد.

 

بچه ها مي توانند با انداختن دستورات و دستورالعمل ها در يك سند خطي، انيميشن و بازي بسازند. بچه‌ها شخصيت‌ها، هيولاها يا حيوانات رنگارنگ را انتخاب مي‌كنند و دستوراتي را به شخصيت‌ها اختصاص مي‌دهند تا حركت كنند و هر كاري كه مي‌خواهند انجام دهند.

 

سپس كودك دكمه play را فشار مي دهد تا متن هاي خود را پخش كند و همچنين مي تواند آنها را از طريق ايميل با مردم به اشتراك بگذارد.

 

اين نرم افزار خوب است اما كودكان ممكن است به برنامه هاي كامپيوتري ديگر نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان در همان گروه سني بيشتر نياز داشته باشند. اين برنامه رايگان است، پشتيباني مي شود و به صورت رايگان در دستگاه هاي iPhone و iPad در دسترس است.

 

همچنين بخوانيد: دوره هاي بستر آموزشي Nomou

 

5- برنامه ScratchJr

Scratch Junior يكي از برنامه هاي برنامه نويسي رايگان است كه براي كودكان 5 تا 7 ايرانيان سايبر ساله طراحي شده است. كودكان خردسال مي توانند داستان ها و بازي هاي تعاملي خود را برنامه ريزي كنند. در اين فرآيند، آنها ياد مي گيرند كه مسائل را حل كنند، پروژه ها را طراحي كنند و خود را به صورت خلاقانه در رايانه بيان كنند.

 

رابط كاربري و گرافيك در Scratch Junior عالي هستند و برنامه به راحتي قابل پيمايش است نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان و به دو بخش تقسيم مي شود: پروژه هاي معمولي و خلاقيت شخصي. هنگامي كه كودك رابط كاربري را درك كرد و دانست كه هر قسمت از برنامه چه كاري انجام مي دهد، مي تواند پروژه هاي خود را ايجاد كرده و آنها را در برنامه ذخيره كند.

 

بچه ها بلوك هاي برنامه نويسي گرافيكي را كنار هم مي گذارند تا شخصيت ها حركت كنند، بپرند، برقصند و آواز بخوانند. بچه‌ها مي‌توانند شخصيت‌هاي ويرايشگر رنگ را تغيير دهند، صداها و آهنگ‌هاي خود را اضافه كنند، و حتي تصاوير خود را وارد كنند و سپس از كد استفاده كنند تا شخصيت‌هاي خود را زنده كنند.

 

هزاران نفر از مردم عادي فقط در متن حمايت شده بيت كوين به ميليونر تبديل شدند

هزاران نفر از مردم عادي فقط با بيت كوين نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان ميليونر مي شوند

 

اخبار مالي ادامه مطلب

رابط كاربري ScratchJr و زبان برنامه نويسي متناسب با گروه سني كودكان كوچكتر ايجاد شده است. ScratchJr در تبلت هاي نرم افزار برنامه نويسي كودك اندرويد و نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان آيپد به عنوان يك برنامه رايگان در دسترس است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۵:۲۸ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

«كد يك زبان قرن بيست و يكم و يك مهارت ضروري براي ما است.

كودكان به جاي اينكه فقط به مانيتور كامپيوتر نگاه كنند، مي توانند آن را با تمام بدن لمس كنند كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان و به تخيل خود اجازه دهند.

با يك مفهوم جديد در علوم كامپيوتر آشنا شويد.

يك خط كد دنيا را تغيير مي دهد!»

- نويسنده ليندا ليوكاس، در مصاحبه با Guyon

 آغازگر كدنويسي كه تفكر محاسباتي كودكان را به ساده ترين و سرگرم كننده ترين راه بيدار مي كند!

كودكان موجوداتي هستند كه با داستان ها بر ترس خود از دنياي ناآشنا غلبه مي كنند و با تجربه آنها از طريق بازي رشد مي كنند. مجموعه "Hello Ruby" كتابي براي كودكان است كه علوم و فناوري رايانه مبهم را از طريق "داستان" و "بازي" كه ميانبرهايي براي يادگيري تفكر محاسباتي هستند به كودكان آموزش مي دهد.

اگر ايرانيان سايبر بچه ها در كتاب اول اين مجموعه، سلام روبي: بياييد با كدگذاري بازي كنيم!، كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان در كتاب دوم، سلام روبي: بياييد با كامپيوتر بازي كنيم، معني و ضرورت "كدگذاري" را ياد گرفتند، مي توانيد متوجه شويد كه چگونه ساخته شده است. از عناصر نحوه مواجهه و درك كودكان با كامپيوتر در اين كتاب بسيار ساده به نظر مي رسد.

اين به اين دليل است كه روبي در كامپيوتر كوچك مي شود و با اجزاي مختلف كامپيوتر يكي پس از ديگري روبرو مي شود. با اين حال در اين داستان ساده كودكان به طور طبيعي مي توانند سخت افزار و نرم افزار تشكيل دهنده يك كامپيوتر و نقش هاي آن ها را كه كمي سخت هستند، مانند نقش بيت ها و گيت هاي منطقي، تفاوت رم و رام، نياز به يك CPU، و نقش يك سيستم عامل سيستم عامل. اين به اين دليل است كه شما مي توانيد به طور مستقيم احساس كنيد كه رايانه چگونه داده ها را در فرآيند حل ماموريت يافتن «مكان نما» گمشده دريافت، پردازش، ذخيره و خروجي مي كند. از طريق يك داستان آسان و ساده، زمينه اساسي تفكر محاسباتي را تجربه خواهيد كرد. به همين دليل، مجموعه "Hello Ruby" به عنوان كتابي كه بلافاصله پس از انتشار جلد اول پارادايم آموزش نرم افزار را در سراسر جهان تغيير داد، مورد توجه زيادي قرار گرفت.

نويسنده اين كتاب، ليندا ليوكاس، توسعه‌دهنده‌اي بود كه كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان برنامه‌هايي را در فنلاند، يك نيروگاه فناوري اطلاعات، توسعه داد و سپس وارد آموزش كدنويسي شد تا «كد» زبان قرن 21 را به كودكان بياموزد. اين به اين دليل است كه كودكاني كه در آينده در دنياي نرم افزار زندگي مي كنند احساس مي كنند كه فاقد قدرت ايجاد خلاقانه نرم افزار هستند. ليندا هميشه مي گويد كه دنياي وب پر از داستان هاي شگفت انگيز است. او بر اساس تجربه اي كه در برنامه نويسي و آموزش داشت، مجموعه "Hello Ruby" را ابداع كرد و خودش شروع به نوشتن و ساخت داستان و بازي هاي فعاليت كرد.

پس از انتشار دومين كتاب اين بار، داستان ليندا از طريق "روبي" ادامه خواهد يافت. به عنوان مرجع، «سلام روبي» يكي از پر حمايت‌ترين كتاب‌هاي كودكان است كه بيش از 10000 دلار در سه ساعت در Kickstarter، يك سرويس تأمين مالي جمعي در ايالات متحده، جمع‌آوري كرد.

 يك كتاب بازي بدون برق براي يادگيري "كد نويسي" كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان بدون "كد"!

يكي ديگر از نقاط قوت اين كتاب، 26 نوع «بازي هاي فعاليت بدون پلاگ» است. كودكان مي توانند در هر زمان و هر مكان و بدون كامپيوتر وارد دنياي كدنويسي شوند. فعاليت اصلي اين كتاب «ساخت لپ‌تاپ خودت» است. شما كامپيوتر نوت بوك خود

كتاب برنامه نويسي كودكان را طراحي مي كنيد، نرم افزار و سخت افزاري كه كامپيوتر شما را تشكيل مي دهد، چسبانده، تزئين و طراحي مي كنيد. از طريق اين فعاليت، كودكان مي توانند تجربه كنند كه اجزاي كامپيوتري كه در داستان با آنها مواجه شده اند در واقع چه شكلي هستند، چگونه در كامپيوتر قرار مي گيرند و چه نقشي دارند. علاوه بر اين، ما را وادار مي كند به دنبال كامپيوترهاي اطرافمان بگرديم، كامپيوترها چقدر عميق وارد زندگي ما شده اند   و آينده ما در آينده چگونه تغيير خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۵:۳۹ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

 اليوت-پيرسون استاد مطالعات كودك و توسعه انساني و علوم كامپيوتر در دانشگاه تافتس، ايالات متحده است. او رهبري يك گروه تحقيقاتي فناوري توسعه را بر عهده دارد كه توسعه مهارت‌ها و فعاليت‌هاي يادگيري را براي كودكان كوچك‌تر مطالعه مي‌كند، و همچنين توسعه‌دهنده «KIBO» است، جايي كه كودكان بلوك‌هاي چوبي را براي ايجاد برنامه‌هاي كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان روباتيك به هم متصل مي‌كنند.

  نوشته ميچل رزنيك

 او توسعه‌دهنده Scratch، يك برنامه كدگذاري آموزشي با بيش از 4 ميليون كاربر است كه در هزاران مدرسه و سايت‌هاي آموزشي خانگي استفاده مي‌شود، و مدير گروه تحقيقاتي مهدكودك مادام العمر MIT Media Lab است. در سال 2011، به دليل توسعه خلاقانه فناوري آموزشي، جايزه McGraw را در رده آموزش دريافت كرد.

 ترجم جونگ آه

 او متولد سئول و فارغ التحصيل رشته ادبيات انگليسي دانشگاه يونسي است و اكنون به عنوان مترجم مشغول به كار است. او عمدتاً به ترجمه كتاب هاي كودك و آثار ادبي مي پردازد و در سال 1391 برنده ششمين <جايزه ترجمه جوان> شد. كتاب‌هاي ترجمه‌شده عبارتند از 『كلاسيك موسيقي حرفه‌اي 1 و 2』『Who Moves the World?』『My Mother Laid an Egg』『A Room with a Good View』『An Angel on My Desk 1 and 2』『Little Bird of He سري كتاب هاي تصويري تيم اكتشاف دريا و غيره.

 توصيه

«بازي نكنيد، خودتان بسازيد. آينده فرزندان ما و همچنين آينده ملت ما به كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان آموزش نرم افزار بستگي دارد.

 - باراك اوباما (رئيس جمهور ايالات متحده)

 «همه بايد كدنويسي را ياد بگيرند. كدنويسي به شما ياد مي دهد كه چگونه فكر كنيد.»

 - استيو جابز (مدير عامل سابق اپل)

 "يادگيري برنامه نويسي كامپيوتري اين است كه ياد بگيريد چگونه بهتر فكر كنيد و چگونه چيزي بسيار مفيد ايجاد كنيد كه به آن فكر مي كرديد."

 -بيل گيتس (مدير عامل سابق مايكروسافت)

 مي‌توانيد كار خيره‌كننده افراد بي‌شماري را كه در يك اتاق كوچك برنامه‌هاي كامپيوتري مي‌نويسند، تصور كنيد. اما ساخت چنين برنامه اي چندان سخت نيست.»

 -مارك زاكربرگ (مدير عامل، فيس بوك)

 ★★★★★ اين كتاب را حتما بخريد!! من فقط فصل 1 اين كتاب را با خواهرزاده 6 ساله ام دنبال كردم كه در كمتر از يك ساعت برنامه نويسي را خودش شروع كرد. گام به گام، آسان و سرگرم كننده!

 ايرانيان سايبر   ★★★★★ اين كتاب مناسب براي والديني است كه از بازي كردن خسته شده اند. كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان بچه ها به محض ديدن اين كتاب، ساعت ها بي سر و صدا كدنويسي كردند.

 ★★★★★ وقتي كسي بدون دانش كدنويسي مي خواهد كدنويسي را به كودكان آموزش دهد، اين كتاب بهترين انتخاب است.

★ پارادايم جديدي از آموزش نرم افزار كه جهان به آن توجه كرد،

ساده ترين و سرگرم كننده ترين كتاب مقدماتي براي يادگيري تفكر محاسباتي، مجموعه جلد 2!

★ داستاني كه مي گويد رايانه چيست + 26 نوع فعاليت بدون برق

 آيا بايد به يك سفر كامپيوتري برويم تا مكان نما گم شده را با روبي پيدا كنيم؟

قهرمان ياقوت فنلاندي "ليندا" شما را به دنياي "كدگذاري" كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان مي برد!

كتاب Hello Ruby: Let's Play with Computers! دومين كتاب توسعه دهنده فنلاندي فناوري اطلاعات ليندا ليوكاس است كه به كودكان كمك مي كند برنامه نويسي را ياد بگيرند و مهارت هاي تفكر محاسباتي را به شيوه اي سرگرم كننده از طريق داستان گويي و بازي توسعه دهند. «روبي»، شخصيت اصلي كتاب، دختري سرزنده است كه سرشار از كنجكاوي و تخيل است و مشكلات را به طور مثبت و نامنظم حل مي كند. روبي هميشه در مورد داخل كامپيوتر پدرش كنجكاو است، كامپيوتري كه هر كاري را كه او دستور مي دهد انجام مي دهد. سپس يك روز، روبي با دوست جديدش، ماوس، به كامپيوتر مي رود تا كامپيوتر پدرش را كه ديگر كار نمي كند، احيا كند. روبي از طريق كامپيوتر حركت مي كند، با برق، بيت ها، گيت هاي منطقي، رم و رام، CPU و غيره كه كامپيوتر را تشكيل مي دهند مواجه مي شود و به نوبه خود كاري را كه آنها انجام مي دهند تجربه مي كند. درست مثل آليس در سرزمين عجايب. مجموعه "Hello Ruby" فقط كتابي براي يادگيري كد يا برنامه نويسي نيست. بچه‌ها به طور طبيعي مهارت‌هاي تفكر محاسباتي را ياد مي‌گيرند، همانطور كه با روبي در داستان‌هاي تخيلي ادبي به ماجراجويي‌هاي كوچك و بزرگ مي‌روند، مشكلات بزرگ را حل مي‌كنند، برنامه‌ريزي مي‌كنند، چيزهايي را بارها و بارها خلق مي‌كنند و مشكلاتي را كه با آن مواجه مي‌شوند حل مي‌كنند. در اينجا مي‌توانيد اصول علوم كامپيوتر را از طريق «بازي‌هاي فعاليت بدون پلاگين» تجربه كنيد و كدنويسي را به عنوان آشناترين اسباب‌بازي بپذيريد. در اين فرآيند، كودكان اعتماد به نفس پيدا مي‌كنند تا هر كاري را با تخيل خود انجام دهند تا اينكه به دنبال «پاسخ» تعيين‌شده توسط بزرگسالان باشند. كتاب آموزش برنامه نويسي به كودكان مجموعه "سلام روبي" اولين كتابي است كه الگوي جديدي در آموزش كدنويسي ايجاد كرد و توسط كودكان و مربيان در

كتاب برنامه نويسي كودكان سراسر جهان به عنوان "بيش از يك كتاب كودكان" مورد تحسين قرار گرفت. زيرا اين ساده ترين و سرگرم كننده ترين راه براي هدايت كودكان به دنياي كدنويسي و توسعه مهارت هاي تفكر محاسباتي آنهاست. به طور خاص، «بازي فعاليت بدون برق» ليندا مهارت‌هاي حل مسئله را در كودكان از طريق رويكردي رنگارنگ و متنوع توسعه مي‌دهد. كودكان به راحتي مي توانند بدون روشن كردن كامپيوتر با ابزارهاي آشنا مانند كاغذ و مداد رنگي كدنويسي را ياد بگيرند و در واقع بسياري از سايت هاي آموزشي از اين مجموعه به عنوان راهي براي يادگيري كدنويسي بدون كد استفاده مي كنند. با مجموعه «Hello Ruby» شروع كنيد، اولين آموزش كدنويسي براي آينده فرزندتان!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۲:۱۵ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟

راه هاي زيادي وجود دارد - چشمان شما بالا مي رود! من تصميم گرفتم خلاصه اي از درآمدهاي احتمالي چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟  براي دانش آموزان را در جدولي قرار دهم تا تصميم گيري براي شما راحت تر باشد (پرداخت به صورت احتمالي، متوسط ​​نشان داده شده است):

 درآمد دشواري روش (مالش.)

درآمد بر روي تبليغات كليك آسان از 0.01 در هر آگهي

درآمد حاصل از تبليغات تيزر آسان 0.01-0.05 در هر آگهي

درآمد در جعبه هاي محور آسان از 0.2 تا 50-100 در هر كار

درآمد در Yandex.Dzene Easy از 60-120 در روز (1 $ -2 $)

درآمد حاصل از تماشاي ويديوها از 50 تا 200 در روز آسان است

درآمد از نظرات پولي آسان از 50 تا 100 در ساعت

درآمد نقدي آسان تا 10-15 در هر انتشار + چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ درآمد غيرفعال به ازاي هر بازديد (چند سنت در هر بازديد)

درآمد در نظرسنجي آسان از 10 تا 100 در هر نظرسنجي

درآمد در شبكه هاي اجتماعي از 50 تا 100 در يك يا دو ساعت آسان است

درآمد در برنامه هاي تلفن همراه آسان از 50 تا 100

درآمد در كپچا آسان از 5-10 در ساعت

ارسال (Yandex.Zen) آسان تا 200 در 1000 بازديد

اداره- اعتدال يك گروه در اجتماعي. شبكه ها به راحتي 500-2500 در ماه

درآمد حاصل از رونويسي صوتي به طور متوسط ​​از 8 در دقيقه

درآمد كسب و كار اطلاعاتي به طور متوسط ​​از ايرانيان سايبر  100 تا 500 در روز و بيشتر

ميانگين كپي رايتينگ از 100 در روز

ايجاد آواتار، كلاه ميانگين از چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ 300-500 براي 1 سفارش

ميانگين تايپ از 1000-2000 در ماه

درآمد بازي ها به طور متوسط ​​از 100 در ماه (بستگي به سرمايه گذاري و فعاليت شركا دارد)

درآمد هر عكس ميانگين از 50 در هر عكس

پر كردن سايت با محتوا به طور متوسط ​​500-1000 در روز

درآمد در برنامه وابسته بالاتر از ميانگين تا 20٪ از درآمد ارجاعات

كسب درآمد در وب سايت شما از 5000 تا 10000 در ماه دشوار است

درآمد در ميزباني فايل مشكل از 300 تا 1500 در هر 1000 بارگيري

درآمد در YouTube Hard تعريف نشده است (مي تواند 300 يا 30000 در ماه باشد)

نمونه هايي از دانش آموزاني كه چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ درآمد بيشتري نسبت به بزرگسالان دارند

 كمي انگيزه براي مقاله دانش آموزاني كه درآمد زيادي كسب مي كنند (به لطف زحماتشان):

 نيكيتا اسميرنوف. او در 16 سالگي اولين ميليون خود را با تبليغ گروه ها در شبكه هاي اجتماعي به دست آورد. همچنين در بازي ويديويي Minecraft كسب درآمد كرد.

استانيسلاو و CO. استاس به همراه دوستانش تصميم گرفت نه بستني را در مخروط وافل، بلكه سالاد، دسر، ميوه بفروشد (يعني او يك گزينه رژيم غذايي سالم ارائه داد). فروش از طريق چت بات تلگرام انجام شد. بچه ها صدها هزار روبل به دست آوردند.

كريستين اونز از دوران كودكي به تحصيل در زمينه طراحي وب پرداخت و در نهايت اولين شركت خود را در سن 14 سالگي تأسيس كرد. او بسته اي از برنامه ها را به يك شركت بزرگ اپل پيشنهاد داد كه چندين ميليون درآمد براي او به همراه داشت.

ايوان او از 8 سالگي در يوتيوب كسب درآمد كرده است. چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ اكنون كانال او بيش از 5 ميليون مشترك دارد و مجموع درآمد آن بيش از 1 ميليون دلار در سال است.

رابرت ناي. بازي Bubble Ball را در سن 14 سالگي توسعه داد. در نتيجه، بيش از 16 ميليون بار دانلود شد و آن مرد به توسعه برنامه ها ادامه داد.

"خيلي سخته!" و چه كسي شما را مجبور به توسعه بازي هاي خود، ايجاد شركت و غيره مي كند؟ شما كسب درآمد در 13 سالگي  مي توانيد در مورد روش هاي پيش پا افتاده تري براي كسب درآمد كه در مقاله توضيح دادم صحبت كنيد و البته نه ميليون ها، بلكه پول خوبي دريافت كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۷:۵۰ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

من حدود يك ماه كار كردم. بله، او احمقانه نوك مي زد، نگاه مي كرد، در ليست هاي پستي، وب سايت ها چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ ثبت نام مي كرد و كارهاي زشت ديگري انجام مي داد كه هيچ كس به آن نياز نداشت. ميل به كسب حداقل چيزي برايم رانده شد تا به خودم ثابت كنم كه مي توانم. و زمان زيادي وجود داشت - يك دانش آموز.

 در نتيجه، من ... 500 روبل به دست آوردم. بله، همه چيز. نه من عادي هستم اين يك پيروزي كوچك براي من بود. من دروغ مي گويم. بزرگ. اولين پول به دست آمده، و حتي در اينترنت - مكاني پر از كلاهبرداران، منفي مداوم و ديگر شر.

  من همچنين مي خواستم يك اسكرين شات از پرداخت را با شما به اشتراك بگذارم كه از چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ بين رفته است. حيف شد. از همان لحظه متوجه شدم كه مي خواهم چه كار كنم. البته نه در زندگي (هر چند ...). حداقل من در مورد سرگرمي تصميم گرفتم كه هنوز هم انجام مي دهم.

 ركورد شماره 2. من يك كپي رايتر در مادرم هستم

من seosprint را گذاشتم. در انجام وظايف روي جعبه ها، به يك چيز  ايرانيان سايبر  جالب برخوردم - به تبادل متن برويد

 ، ثبت نام و سفارش را تكميل كنيد. من الان به ياد دارم - اين توصيف يك فروشگاه براي يك چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ سايت كوپن 2000 كاراكتري بدون فاصله بود، پرداخت 30 روبل. من 2-3 ساعت براي اين كار وقت گذاشتم.

 اما 30 روبل براي 2 ساعت و 500 براي يك ماه مقايسه كنيد. انتخاب واضح است. و پرداخت بدون دردسر سفارش به اين معني بود كه من در صرافي ETXT باقي مي‌مانم. و همينطور هم شد. من موضوع مورد علاقه ام را انتخاب كردم - بازي هاي ويديويي، و ما مي رويم.

 سفارش ها آمد، اولين پاسخ ها، مشتريان دائمي ... من بيشتر و بيشتر درآمد داشتم. يك بار در ماه در كلاس 10 من موفق به كسب 10-15 هزار روبل شدم كه يك موفقيت بزرگ بود. به موازات آن، روش هاي ديگري براي كسب درآمد از اينترنت را مطالعه مي كردم: بازي ها، بررسي ها، نظرات پولي.

 من حتي موفق شدم در يك سايت بزرگ به عنوان كارمند رسمي كار كنم - چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ با اين حال، پدرم مجبور شد ثبت نام كند، زيرا من 18 ساله نبودم.

 البته راه هاي ديگري را براي كسب درآمد امتحان كردم. اما در نهايت دير يا زود آنها را رها كرد و هميشه به صرافي ETXT برمي گشت. در تابستان 2017، من اين كار را از نزديك انجام دادم و توانستم 60000 روبل به دست بياورم.

ركورد شماره 3. من الان دانشجو هستم چه كار مي كنم

الان 21 ساله هستم، در دانشگاه درس مي خوانم. من نمي گويم كه زمان به شما امكان مي دهد كاملاً خود را وقف كار كنيد ، اما اين به وضوح بهتر از كار رسمي است. و نه، من روزها كامل كار كردم، اما نمي گويم باحال بود. و فريلنسينگ به من آزادي كامل مي دهد.

 من به كپي رايتينگ مشغول هستم و مدير سايت هستم. من مدت زيادي است چگونه در ۱۳ سالگي پول در بياوريم ؟ كه با سه نفر خوب كار مي كنم و قصد دارم همين كار را انجام دهم.

كسب درآمد در 13 سالگي  10000-15000 روبل به طور پيوسته در ماه بيرون مي آيد - با در نظر گرفتن اينكه 80٪ از وقت آزاد خود را به مطالعه اختصاص مي دهم.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۲:۱۱ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

و فناوري هاي رباتيك در بسياري از موارد ، مهندسان مهارت هايي را از طريق آزمايش و خطا كسب مي كنندبا استفاده از آموزش هاي كيت به عنوان راهنما. در اين مطالعه ، آموزش رباتيك مبتدي ما يك كيت آموزشي اوليه ايجاد كرديمبراي يك سيستم رباتيك با ما تمام اطلاعات موجود در سيستم خود را منتشر مي كنيمكاربران از هر زمينه براي يادگيري از طريق تمرين. هدف ما آموزش كاربران در هر دو مورد است

رباتيك و هدف ما اين است كه كاربران بتوانند مجموعه اي از مراحل توسعه را انجام دهند براي برنامه هاي كاربردي رباتيك (جمع آوري داده هاي آموزشي ، آموزش مدل و اجراي كار روي روبات هاي واقعي) به تنهايي.كاربران اصلي اين كيت مبتديان هستند ، مانند دانشجوياني كه به دانشگاه اختصاص داده شده اند آزمايشگاه ها يا كاركنان جديد كه به تيم توسعه برنامه هاي كاربردي رباتيك اختصاص داده شده آموزش رباتيك مبتدي است.

به طور خاص ، كاربراني را كه از يا روباتيك درك دارند ، هدف قرار مي دهيم و مي خواهيد ديگري را ياد بگيريد فرض مي شود كه كيت آموزشي ما براي خودآموزي استفاده مي شود. كيت آموزشي توسعه يافته ما شامل يك سيستم رباتيك و راهنماي توضيح است نحوه استفاده از سيستم به گونه اي كه مبتديان بتوانند توسعه سيستم را با عملكرد تجربه كنند

يك روبات فيزيكي براي روشن شدن اهداف آموزشي و بخشهاي مهم كيت آموزشي اوليه ، ما يك مورد تجزيه و تحليل مورد استفاده را انجام داديم و روند كار را به سه قسمت تقسيم كرديم. مراحل جمع آوري داده ها (DC) ، يادگيري ماشين آموزش رباتيك مبتدي  (ML) و اجراي وظايف (TE). براي ارزيابي كاربردي بودن سيستم سيستم پيشنهادي ، ما يك جريان سيستم سلسله مراتبي از آنها را اعمال كرديم

سه مرحله براي درك ربات با استفاده از ربات فيزيكي و فناوري رباتيك ()-وسايل متوسط ​​[11]. هدف اين برنامه كاربردي اين بود كه يك بازوي روبات بتواند يك شيء ايرانيان سايبر را درك كند مهم نيست كه جسم در كجا قرار گرفته است. بنابراين ، مقاله جزئيات بيشتري ارائه نمي دهد از دقت انجام كار سيستم ما از قطعات) براي كنترل دستگاه استفاده مي كند

بازوي ربات و دوربين ، كه به آن اجازه مي دهد مستقل از سخت افزار خاص باشد. اين يكرررررررركند مي شودكاربران به راحتي ساير برنامه هاي ربات را كه از اجزاي مشابه استفاده مجدد مي كنند آموزش رباتيك مبتدي ، توسعه دهند.1.3 مشاركت همانطور كه در بالا ذكر شد ، انگيزه ما ارائه مبتديان در يك تيم توسعه است با ابزارهاي خودآموزي كه آماده استفاده در محيط خود هستند. مشاركتهاي ما به شرح زير است:

  • ما يك جريان سيستم از يك كيت آموزشي اساسي براي برنامه رباتيك پيشنهاد كرديم. • ما يك برنامه رباتيك و پيشنهاد شده ايجاد كرديم سيستم و برخي از سناريوهاي آموزشي خود را نشان داد. • ما كيت توسعه يافته را به همراه آموزشي براي مبتديان منتشر كرديم. • ما چند نمونه از برنامه هاي كاربردي روباتيك را بر اساس كيت آموزشي خود نشان داديم.

هدف كيت آموزشي پيشنهادي ادغام سيستم آموزش رباتيك مبتدي و روباتيك است و تا آنجا كه ما مي دانيم ، هيچ كيت آموزشي براي رباتيك وجود ندارد برنامه هاي كاربردي با آموزش مطالعه ما اولين گام براي كاهش مانع ورود به زمينه هاي و روباتيك ، و انتظار مي رود كه به توسعه آن كمك كند ين زمينه ها 1.4 سازمان كاغذ بقيه اين مقاله به شرح زير تنظيم شده است. در بخش 2 ، با اشاره به برخي از كارهاي مرتبط ، ما الزامات كيت آموزشي اوليه براي روباتيك را شرح مي دهيم

سيستم هاي داراي سپس ، معماري سيستم پيشنهادي را در بخش 3 شرح مي دهيم. در بخش 4 ، ما يك سيستم گرفتن روبات را كه با استفاده از e توسعه يافته است و يك بر اساس جريان پيشنهادي سپس ، آموزش رباتيك مبتدي در بخش 5 ، پياده سازي را ارائه مي دهيم از برنامه با بازوي فيزيكي ربات. در بخش 6 ، ما گسترش گسترش را مورد بحث قرار مي دهيم

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: آموزش رباتيك مبتدي،
موضوع:
[ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۶:۳۹ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

برنامه نويسي كودكان                                                                                                                

آيا مي دانيد چرا كودكان برنامه نويسي را ياد مي گيرند و برنامه نويسي براي كودكان چه فايده اي دارد؟

برنامه نويسي كودكان چيست؟ برنامه نويسي كودكان يك دوره آموزشي است كه از طريق دوره هايي مانند روشنگري بازي هاي برنامه نويسي و برنامه نويسي گرافيك تصويري ، تفكر محاسباتي و مهارت هاي ابتكاري حل مسئله دانش آموزان را پرورش مي دهد. يادگيري برنامه نويسي كودكان مي تواند تأثير نامطلوبي بر چي برنامه نويسي كودكان، رياضيات ، انگليسي و علوم داشته باشد. در چه سني بهتر است كودكان برنامه نويسي كنند؟

 12+ ساله: يادگيري زبان برنامه نويسي كد 1 كودكان مي توانند يك زبان برنامه نويسي واقعي مانند پايتون را ياد بگيرند ، در ابتدا الگوريتم ها ، ساختار داده ها برنامه نويسي كودكان، برنامه نويسي شي گرا را ياد بگيرند و سعي كنند نرم افزار بنويسند. همچن مي توانيد با برخي از برنامه نويسي هاي سخت افزاري مانند استفاده از Arduino براي ساخت يك ربات كوچك و غيره تماس بگيريد. بچه ها در مورد برنامه نويسي چه مي آموزند؟

مزايا و معايب برنامه نويسي كودكان چيست؟ كدام يك براي آموزش برنامه نويسي كودكان بهتر است؟

با پيشرفت سريع علم و فناوري ، دوره هاي بيشتر برنامه نويسي كودكان در زندگي ما ظاهر مي شود و آموزش برنامه نويسي كودكان نيز مورد توجه بسياري از برنامه نويسي كودكان والد قرار گرفته است. كدام يك براي موسسات آموزش برنامه نويسي كودكان بهتر است و چه ساعتي را بايد تماشا كرد؟ كدام مارك دوره هاي برنامه نويسي براي كودكان بهتر است؟ والد بسيار نگران ا مسائل هستند و اميدوارم مطالب زير به شما كمك كند.

هنگام يادگيري برنامه نويسي ابتدا چه چيزي ياد مي گيريد؟ آيا از مزاياي يادگيري برنامه نويسي مي دانيد؟

چهار مزيت عمده يادگيري برنامه نويسي: توانايي حل مسئله ماهيت برنامه نويسي استفاده از رايانه براي حل مسائل پيچيده ، تجزيه مسائل پيچيده به چند زيرمشكل است و روند پيچيده به چند زير مرحله تقسيم مي شود ، هسته تفكر تجزيه برنامه نويسي. توانايي حل مسئله همچن توانايي برنامه نويسي كودكان جهاني بشر در حل مشكلات است. مزاياي يادگيري برنامه نويسي ، براي بهبود روند برنامه نويسي تمركز ، بايد دائماً داده ها را اشكال زدايي كرده و ترتيب را تغيير دهيد

چرا همه در حال يادگيري برنامه نويسي كودكان هستند و چه مزايايي دارند؟

مزاياي يادگيري برنامه نويسي كودكان چيست؟ چرا همه يادگيري برنامه نويسي كودكان هستند؟ كودكان از همان كودكي ايرانيان سايبر  توانايي نوآوري دارند. چن كودكاني بيشتر قادر به سازگاري با آده در حال تغيير هستند ؛ ترك اعتياد به بازي ها. بسياري از والد نگران اعتياد فرزندان خود به بازي هستند. برنامه نويسي كودكان پس از برنامه نويسي كودكان يادگيري برنامه نويسي كودكان ، كودكان بيشتر مي شوند فكر كردن در مورد چگونگي نوشتن بازي ها و عملكرد آنها. درك كنيد ، بازي نكنيد.

مزاياي برنامه سرگرم كننده اسكرچ كودكان

توسعه زبان برنامه نويسي و انطباق با پيشرفت و تغييرات زمانه نيز از نيازهاي توسعه فناوري آده است. در ا ميان ، 100 نمونه از برنامه هاي خنده دار سرگرم كننده محتواي برنامه نويسي كودكان اصلي يادگيري برنامه نويسي و كليد كمك به كودكان براي باز كردن درب به دنياي برنامه نويسي ، كه براي كودكان بسيار مهم است. بياييد در مورد مزاياي 100 نمونه برنامه سرگرم كننده خراشيده كودكان صحبت كنيم!

مزاياي برنامه نويسي كودكان براي كودكان چيست؟

اخيراً ، هنگامي كه منتظر بيرون آمدن فرزندم از مدرسه بودم ، كودك نسبتاً آرام بيرون آمد.يكي از والد بسيار مضطرب به نظر مي رسيد و مدام درباره ا موضوع صحبت مي كرد كه چرا كودك نمي تواند بيرون بيايد. من فقط پرسيدم آيا چيزي عجله دارد؟ مادر كودك گفت كه از ترس اكه مبادا ترافيك نتواند به موقع به كلاس برود ، مايل است فرزندش را به كلاس برنامه نويسي كودكان بفرستد. امروزه ، بسياري اموزش كدنويسي بچه ها از والد برنامه نويسي كودكان به فرزندان خود اجازه مي دهند كه با دوره هاي برنامه نويسي كودكان تماس گرفته و آنها را بياموزند ، و برنامه نويسي به تدريج به يكي از مهارتهاي لازم برنامه نويسي كودكان جوانان جهت انطباق با جامعه بسيار هوشمند آده تبديل شده است. با ا حال ، بسياري از والد نيز هستند كه درك نمي كنند ، يادگيري برنامه نويسي براي كودكان چيست؟ چه فوايدي مي تواند براي كودكان به همراه داشته باشد؟

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۲:۱۱ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

عروسك هاي "باربي" با همه چيزهايي كه همراهش است برنامه نويسي كودكان اگر اتاق دختر باشد و "مردان اكشن" با همه چيزهايي كه با آن همراه است اگر اتاق پسرانه باشد ، اما ديگر نه

نسبت به تقريبا در سن 9 سالگي ، بسياري از اسباب بازي ها روي سقف مي آيند. يكي در سطح جهاني و ديگري

فضاي محلي ، زيرا اگرچه فرهنگ تجاري كودكان تا حد زيادي بين المللي است ، اما در اتاق كودكان دانماركي در تعامل با فرهنگ دانماركي و به عنوان

الهام از توليد فرهنگي خود كودك در قالب بازي ، آهنگ برنامه نويسي كودكان ، نقاشي و غيره.

جايي كه به طور سنتي از سه شكل فرهنگ كودكان ، به ترتيب فرهنگ صحبت مي شود

براي كودكان ، فرهنگ با كودكان و فرهنگ برنامه نويسي كودكان

4

امروزه در واقع چهار شكل وجود دارد

براي فرهنگ كودكان:

1) فرهنگ ايجاد شده با كودكان به عنوان گروه ايرانيان سايبر هدف اوليه

2) فرهنگ ايجاد شده به عنوان برنامه نويسي كودكان بين بزرگسالان و كودكان

3) فرهنگ ايجاد شده توسط خود كودكان

4) فرهنگ ايجاد شده با بزرگسالان به عنوان گروه هدف اصلي ، كه همچنين به عنوان گروه عمل مي كند

فرهنگ كودكان

فرهنگ در اينجا هم به عنوان فرايندهاي فرهنگي و هم به عنوان محصولات فرهنگي درك مي شود و اين

يعني در دسته اول ، به عنوان مثال برنامه نويسي كودكان ، كتاب هاي كودكان ، فيلم هاي كودكان ، تبليغات كودكان ،

بازي هاي رايانه اي براي كودكان و غيره ، كه در آن دسته دوم مي توانند نمايش ، تئاتر يا

رقصيدن دسته سوم مي تواند نقاشي هاي كودكان ، توليدات ويدئويي ، اشعار باشد

o.a. دسته چهارم شامل فيلم ها ، سريال هاي تلويزيوني و تبليغات بزرگسالان است كه كودكان نيز آنها را تماشا مي كنند.

خانواده و رسانه ها

اگر به تجهيزات رسانه اي خانواده نگاه كنيم برنامه نويسي كودكان ، امروز همانطور است كه از موارد بالا به نظر مي رسد

غير معمول نيست كه يك خانواده چهار نفره داراي چهار تلويزيون ، سه فيلم ،

دو رايانه احتمالاً يك پلي استيشن و البته برخي برنامه نويسي كودكان سيستم هاي موسيقي و شايد

يك جفت تلفن همراه استفاده از رسانه از خانواده اي به خانواده ديگر متفاوت است و به عنوان يك الگوي كدنويسي كودكان فرهنگي بيان مي شود كه كمابيش براي افراد آگاه است


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۲:۵۷ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

به طوري كه در درجه اول كودكان و جوانان هستند كه برنامه نويسي كودكان تمايلات فرهنگي را به دست مي آورند و اجتماعاتي را در مرزهاي ملي ايجاد مي كند. اگرچه چنين اجتماعات جهاني در بين كودكان و جوانان وجود دارد ،

اين نيز يك واقعيت است كه كودك به تنهايي توليد كننده فرهنگي خود است. كه فرهنگ خاص خود را در رابطه با موقعيت برنامه نويسي كودكان فردي و شرايط موجود ايجاد مي كند

فرصت ها. در ميان چيز هاي ديگر، هنگام برنامه نويسي كودكان نگاه كردن به اتاق كودكان ، بيان مي شود.

بسياري از مطالعات نشان داده اند كه تجهيزات رسانه اي زيادي در اتاق كودكان وجود دارد. تقريباً نيمي از كودكان 7 تا 15 ساله دانماركي در اتاق خود تلويزيون دارند. اين نسبت با افزايش سن افزايش مي يابد. در بين كودكان 12-15 ساله ، تقريباً. 70 درصد تقريباً 2/3 بچه ها

سي دي پلير در اتاق خود داشته باشند. در 82 homes از خانه هاي كودكان يك رايانه وجود دارد و برنامه نويسي كودكان از كودكان داراي يك كامپيوتر در اتاق هستند. اين امر به ويژه در مورد پسران صادق است.

دسترسي به اينترنت نيز همچنان در حال افزايش است. در نوامبر / دسامبر 1998 داشت

37 درصد از كودكان به اينترنت دسترسي دارند. برخي از بچه ها ، و اين به ويژه در مورد آنها صادق است

مسن ترين پسران (15٪) از طريق رايانه در ايرانيان سايبر  اتاق خود به اينترنت دسترسي داشتند.

ما مي توانيم همين روند را در مطالعه 5 ساله ذكر شده در بالا مشاهده كنيم ،

به عنوان مثال ، معلوم مي شود برنامه نويسي كودكان كه بيش از نيمي از كودكان 12 ساله تلويزيون روشن دارند

اتاق. و وقتي از خانواده هاي داراي فرزند ديدن مي كنيم ، با تنوع فرهنگي در اتاق كودكان روبرو مي شويم. در اتاق كودك 8 ساله مي توان در قفسه فيلم قرار داد

"كلاسيك" هاي ديزني مانند "سفيد برفي" و "بامبي" ، كه كودك نيز "روي كتاب" دارد

همراه با H.C. افسانه هاي اندرسن ، كتابهاي آستريد ليندگرن برنامه نويسي كودكان و ديگر آثار كلاسيك كودكان در ادبيات كودك. از سيستم موسيقي ، صداي موسيقي خاموش مي شود

"پسران پشت خيابان" منتشر شد يك تلويزيون كوچك در گوشه و پوسترهايي روي ديوارها وجود دارد.

مجموعه هايي با ستارگان ورزش و / يا موسيقي وجود دارد و البته وجود برنامه نويسي كودكان دارد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۷:۳۲ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

اكنون همه اعدادي را كه به جز 2 ضرب مي شوند رياضي در برنامه نويسي  بررسي كنيد. حالا ما به شماره 3 مي رويم. اين بررسي نشده است ، بنابراين يك عدد اول است. اكنون همه اعدادي را كه مضرب 3 هستند به جز 3 بررسي كنيد. حالا به 4 برويد. مي بينيم كه اين علامت خورده است - اين مضرب 2 است! بنابراين 4 اول نيست. ما اين كار را ادامه مي دهيم.

 

 

اگر تعداد زياد باشد (مثلاً 10^16) ، در اين صورت ما به رياضي در برنامه نويسي  غربال قطعه قطعه نياز داريم.

ايده غربال تقسيم بندي شده اين است كه محدوده [0..n-1] را در بخشهاي مختلف تقسيم كرده و اعداد اول را در همه بخشها يك به يك محاسبه كنيد. اين الگوريتم ابتدا از Simple Sieve براي يافتن اعداد كوچكتر يا مساوي؟ (n) استفاده مي كند. در زير مراحل استفاده شده در غربال قطعه بندي شده آمده است.

  1. از Simple Sieve براي يافتن تمام اعداد اول تا ريشه مربع 'n' استفاده كنيد و اين اعداد اوليه را در يك آرايه "prime []" ذخيره كنيد. اعداد اوليه را در يك آرايه ‘prime [] ذخيره كنيد.
  2. ما به همه اعداد اول در محدوده [0..n-1] نياز داريم. ما اين محدوده را به بخشهاي رياضي در برنامه نويسي  مختلف تقسيم مي كنيم به طوري كه اندازه هر بخش حداكثر است. n
  3. براي هر بخش [كم..بالا] موارد زير را انجام دهيد
  • ايجاد يك علامت آرايه [بالا-پايين+1]. در اينجا ما فقط به فضاي O (x) نياز داريم كه در آن x تعداد عناصر در محدوده داده شده است.
  • در تمام اعداد اول موجود در مرحله 1 تكرار كنيد.ايرانيان سايبر  براي هر اول ، مضرب آن را در محدوده معين [كم..بالا] علامت گذاري كنيد.

در Simple Sieve ، ما به فضاي O (n) نياز داريم كه ممكن است براي n بزرگ  رياضي در برنامه نويسي امكان پذير نباشد. در اينجا ما به فضاي O (؟ n) نياز داريم و محدوده هاي كوچكتر را در يك زمان پردازش مي كنيم

  1. حسابي Modulo ، بيان Modulo و Modulo معكوس

وقتي يك عدد بر ديگري تقسيم مي شود ، عمليات modulo بقيه را پيدا مي كند. با نماد٪ مشخص مي شود.

مثال

فرض كنيد دو عدد 10 و 3 داريد. 10٪ 3 برابر رياضي در برنامه نويسي  1 است زيرا وقتي 10 بر 3 تقسيم مي شود ، باقي مانده 1 است.

خواص

  1. (a+b)٪ c = (a٪ c+b٪ c)٪ c
  2. (a؟ b)٪ c = ((a٪ c)؟ (b٪ c))٪ c
  3. (a؟ b)٪ c = ((a٪ c)؟ (b٪ c)+c)٪ c
  4. (a/b)٪ c = ((a٪ c)؟ (b٪ c))٪ c

توجه: در آخرين ويژگي بالا ، d مدول ضرب معكوس b و c است.

چه زماني از اين ويژگي ها استفاده مي شود؟

فرض كنيد a = 10^12 ، b = 10^12 و c = 10^9+7. شما بايد (a؟ b)٪ c را پيدا كنيد. وقتي a را با b ضرب مي كنيد ، پاسخ 10^24 است كه با انواع داده رياضي در برنامه نويسي  هاي صحيح استاندارد مطابقت ندارد. بنابراين ، براي جلوگيري از اين امر ، از ويژگي ها استفاده كرديم. (a؟ b)٪ c = ((a٪ c)؟ (b٪ c))٪ c

افزايش سريع Modulo


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۲۳:۴۰ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی