omidcode برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان
|
كرچ براي تدريس من به كلاس دوازدهم بدون تجربه كدنويسي تدريس مي كنم.
مي بينم كه شما «مشتري» ديگري داريد… با اين حال، من فكر مي كنم موفقيت پروژه شما به انگيزه بازي اسكرچ دانش آموزان شما بستگي دارد. تنها در صورتي كه انگيزه كافي براي كار داوطلبانه و مستقل بر روي مهارت هاي خود در خارج از مدرسه داشته باشند (شايد اين امكان در درس هاي هنر وجود داشته باشد...) به سطح كافي مي رسند. ضمناً ميتوانم كتاب «بازيهاي كدنويسي» نوشته جان وودكاك را براي پروژه شما پيشنهاد كنم: اين كتاب سعي ميكند با هشت بازي كه درجه سختي آنها مرتباً افزايش مييابد، اصول طراحي بازيهاي مختلف بازي اسكرچ را به خواننده نزديكتر كند. اين خيلي خوب كار مي كند و كتاب در مقايسه با ساير كتاب هاي اسكرچ به سطح نسبتاً بالايي مي رسد.
#26 20 ژوئن 2018 01:57:44 گيم معلم
جديد به Scratch 100+ پست خراش براي تدريس KICK_THE_HABIT نوشت:
من به كلاس دوازدهم بدون ت بازي اسكرچ جربه كدنويسي تدريس مي كنم.
مي بينم كه شما «مشتري» ديگري داريد… با اين حال، من فكر مي كنم موفقيت پروژه شما به انگيزه آموزش برنامه نويسي مقدماتي دانش آموزان شما بستگي دارد. تنها در صورتي كه انگيزه كافي براي كار داوطلبانه و مستقل بر روي مهارت هاي خود در خارج از مدرسه داشته باشند (شايد اين امكان در درس هاي هنر وجود داشته باشد...) به سطح كافي مي رسند. ضمناً ميتوانم كتاب «بازيهاي كدنويسي» نوشته جان وودكاك را براي پروژه بازي اسكرچ شما پيشنهاد كنم: اين كتاب سعي ميكند با هشت بازي كه درجه سختي آنها مرتباً افزايش مييابد، اصول طراحي بازيهاي مختلف را به خواننده نزديكتر كند. اين خيلي خوب كار مي كند و كتاب در مقايسه با ساير كتاب هاي اسكرچ به سطح نسبتاً بالايي مي رسد.
با تشكر از توصيه آيا «بازيهاي كدنويسي در ابتدا» است؟ به نظر مي رسد شما مي گوييد كه بچه ها براي رسيدن به سطح بالايي با Scratch بايد خودشان كار كنند، زيرا با زمان كلاس آنقدرها پيش نمي روند. چرا اينطوري ميگي؟ #27 20 ژوئن 2018 02:15:47 mstone326
خراشنده بيش از 1000 پست خراش براي تدريس يكي از چيزهايي كه در پروژه هاي كلاسي با آن آشنا شده ام چيزي بازي اسكرچ است كه من آن را "سوختگي" مي نامم. بچهها با يك ايده شروع ميكنند و بعد از چند جلسه برنامهريزي به سمت آن كار ميكنند، اما وقتي نوبت به ايجاد اثر هنري، رسيدگي به كدها، اشكالات متعدد ميرسد، سپس مشكلات طراحي به آنها برخورد ميكند. گاهي اوقات مي بينم كه آنها سوخته اند، مي خواهم كاغذ را خرد كنم و دوباره با چيز جديدي شروع كنم. كه خوبه! شايد در طول مسير چيز جديدي ياد گرفتهاند، شايد متوجه شوند كه ساختار كدشان كار نميكند و بهجاي رسيدگي به يك آشفتگي، دوباره شروع ميكنند.
من با دانش آموزانم در مورد "حوزه" صحبت مي كنم. پروژه اي كه شما نشان داديد بازي اسكرچ از اسكرولر جانبي دوبعدي، كه صدها ساعت كدنويسي و هنر را در بر مي گيرد، فرض مي كنم. اين مثال بسيار فراتر از "حوزه" آن است كه آنها به عنوان مبتدي آماده هستند و وقتي پروژه هاي خود را با آن مقايسه مي كنند احتمالاً دلسرد مي شوند، به هر حال برخي از آنها. آنها به احتمال زياد يك شكل چوبي يا يك توپ را به عنوان اسپرايت اصلي دارند، نه يك جن با صدها فريم انيميشن.
معرفي يك سري مفاهيم و سپس اجازه دادن به آنها براي رفتن به مسير خود پس از يك سري آموزش كه من بهترين دارو را پيدا كردم. نمي گويم اين راه درستي است، زيرا ما هنوز پروژه ها و مفاهيم متعددي را در كلاس انجام مي دهيم كه اميدوارم آنها بتوانند سپس در خلاقيت هاي خود پياده كنند. برخي ممكن است آن مفاهيم را بپذيرند و هنر، بازي، آزمونها، تأييد خود، پروژههاي دوستي و غيره بسازند.
مثل اين است كه به يك بچه يك توپ بدهيد و بگوييد اين بازي را با آن انجام دهيد. درعوض، به آنها مفهوم نحوه عملكرد توپ را بدهيد و بگوييد با اين توپ چه چيزي مي توانيد خلق كنيد؟
هر كمكي كه بتوانم كمك كنم، همانطور كه فروم هم فكر مي كنم، خوشحال بازي اسكرچ مي شويم كمك كنيم. بچههاي من اغلب به كمك استوديوي انجمنهايي كه من پروژههاي نمونه ايجاد ميكنم مراجعه ميكنند. با خيال راحت از هر مفهومي كه ممكن است كمك كند استفاده كنيد. https://scratch.mit.edu/studios/4133335 آخرين ويرايش توسط mstone326 (20 ژوئن 2018، 02:21:43)
مدير ورزشي دبيرستان / معلم فني مدرسه راهنمايي / مربي بيسبال دبيرستان كونگ فو نينتندو 1984 - https://scratch.mit.edu/projects/369994801/ تاكو دفاع - تايپ سريع - https://scratch.mit.edu/projects/316795450/ نبرد رئيس هالووين - جنگل هايمان را پس بگيريم - https://scratch.mit.edu/projects/257155118/ تقريبا پنگ - https://scratch.mit.edu/projects/656276979/ استوديو - بهترين پروژه هاي من - https://scratch.mit.edu/studios/4125978/ نمونه هاي پروژه راهنماي انجمن - https://scratch.mit.edu/studios/4133335 #28 20 ژوئن 2018 02:59:27 ترك عادت
خراشنده 100+ پست خراش براي تدريس آيا «بازيهاي كدنويسي در ابتدا» است؟ آره. با عرض پوزش، "in Scratch" با حروف كوچك روي جلد نوشته شده است…
به نظر مي رسد شما مي گوييد كه بچه ها براي رسيدن به سطح بالايي با Scratch بايد خودشان كار كنند، زيرا با زمان كلاس آنقدرها پيش نمي روند. چرا اينطوري ميگي؟
آيا يك مبتدي بعد از يك سال مي تواند يك قطعه موسيقي زيبا را با پيانو بنوازد؟ آيا يك مبتدي بعد از يك سال تمرين مي تواند در فوتبال دريبل بزند؟ آيا يك مبتدي مي تواند پس از يك سال تمرين نقاشي هاي طبيعت گرا بسازد؟ من فكر مي كنم اينطور است، اگر او انگيزه داشته باشد Scratch game كه زمان و انرژي زيادي را روي آن سرمايه گذاري كند. هيچ تفاوتي در Scratch وجود ندارد. به منظور مقابله با يك پروژه پيچيده ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
پوستر اطلاعاتي: ديسكو پوستر اطلاعاتي سبك هاي موسيقي از طريق قرن بيستم: ديسكو
با استفاده از كاربرگ رابط اسكرچ «آفلاين» و بازي اسكرچ بلوكهاي ساختمان، كودكان ميتوانند فوايد فوايد حل مسئله و مهارتهاي محاسباتي خود را ببينند. كودكان مي توانند با استفاده از يادگيري عملي براي بيان ايده هاي خود، "اسكريپت" و "بلوك" ساده ايجاد كنند. آنها مفاهيم كدگذاري را در مقابل چشمان خود خواهند ديد.
برش بلوك هاي خراش برش بلوك هاي خراش
در اولين جمعه ماه مي، مردم گرد هم مي آيند تا روز فضا را جشن بگيرند. بازي اسكرچ مي توانيد از اين فعاليت درخشان Scratch براي حمايت از كودكان در يادگيري كدنويسي در كلاس استفاده كنيد و آن را به موضوع هيجان انگيز فضا پيوند دهيد!
كاربرگ سفر فضايي اسكرچ كاربرگ سفر فضايي اسكرچ
يك منبع عالي براي بهار! اين كاربرگ از كودكان ميخواهد كه از بازي اسكرچ برنامهنويسي Scratch براي ايجاد اسپرايتهاي خود، رشد آنها، اضافه كردن جلوههاي صوتي، متحرك كردن آنها و حتي تعامل با ديگر اسپرايتها استفاده كنند.
كاربرگ خراش گل رشد كاربرگ خراش گل رشد
دارايي وبلاگ محاسباتي (4)
درس هاي اسكرچ كد نويسي كه توسط مربيان مجرب تحقيق شده است براي درسهاي ساختارمندتر در مورد كدنويسي Scratch در كلاس بازي اسكرچ درس، بايد Twinkl PlanIt برنده جايزه را بررسي كنيد. طرح هاي كاري وجود دارد كه توسط مربيان با تجربه تحقيق و توسعه يافته است تا به كودكان كمك كند تا حد امكان در مورد زبان هاي برنامه نويسي در سال هاي 1 تا 6 بياموزند.
هر بسته درس كه براي افراد غيرمتخصص و متخصصان كدنويسي طراحي شده است، حاوي يك ارائه پاورپوينت مفيد است كه مي توانيد از آن براي راهنمايي يادگيري استفاده كنيد. همچنين برگه هاي فعاليت قابل چاپ و برچسب هاي معيارهاي موفقيت مفيد را خواهيد يافت.
لطفا توجه داشته باشيد: اين واحدها براي استفاده با Scratch Online طراحي شده اند.
محاسبات: برنامه نويسي با بسته واحد ScratchJr Year 1 اين واحد كاملاً برنامه ريزي شده و داراي منابع، كودكان KS1 را با الگوريتم بازي اسكرچ ها و برنامه نويسي با استفاده از ScratchJr آشنا مي كند. اين واحد به كودكان مي آموزد كه چگونه از برنامه براي ايجاد، جابجايي و اندازه كاراكترها استفاده كنند، سپس چگونه دستورالعمل ها را از جمله استفاده از دستور تكرار ترتيب دهند. راهنماي كامل براي بزرگسالاني كه با اين برنامه آشنايي ندارند گنجانده شده است.
محاسبات: برنامه نويسي با بسته واحد ScratchJr Year 1 محاسبات: برنامه نويسي با بسته واحد ScratchJr Year 1
Computing: Programming Turtle Logo and Scratch Year 3 Unit Pack اين درسها كه براي ايجاد يادگيري قبلي بازي اسكرچ درباره Scratch و Logo از مرحله كليدي 1 طراحي شدهاند، براي كمك به كودكان در دستيابي به اهداف برنامه درسي ملي براي محاسبات مرحله 2 كليدي ايجاد شدهاند. به دنبال اين توالي يادگيري، فرزندان شما اين فرصت را خواهند داشت كه:
ايجاد و اشكال زدايي الگوريتم براي ترسيم چند ضلعي هاي منظم. با استفاده از لوگو براي محاسبه زاويه، چند ضلعي هاي منظم بكشيد. ايجاد و اشكال زدايي الگوريتم ها براي ترسيم الگوها با تكرار چند ضلعي هاي منظم. Computing: Programming Turtle Logo and Scratch Year 3 Unit Pack Computing: Programming Turtle Logo and Scratch Year 3 Unit Pack
Computing: Scratch Animated Stories Year 6 Unit Pack اين واحد كار هيجان انگيز نحوه استفاده كودكان از Scratch را براي ايجاد داستان هاي متحرك پوشش مي دهد! اين براي كمك به كودكان در ادامه توسعه مهارت هاي خود در نوشتن الگوريتم ها آموزش برنامه نويسي كودكان ي خود و همچنين ويرايش و اشكال زدايي كدهاي موجود طراحي شده است.
شما مهارتهاي جديدي را معرفي ميكنيد و كودكان شخصيتها و صحنهها را متحرك ميكنند و به تدريج يك داستان انيميشن كوتاه ايجاد ميكنند.
Computing: Coding with Scratch: Animated Stories Year 6 Unit Pack Computing: Coding with Scratch: Animated Stories Year 6 Unit Pack
دارايي وبلاگ محاسباتي (4)
Twinkl’s Little Red Coding Club Little Red Coding Icon آيا ميدانستيد كه Twinkl برنامه كدنويسي بازي اسكرچ مخصوص به خود به نام Little Red Coding Club دارد؟ اين اولين بازي واقعيت افزوده براي چند نفره و دستگاهها است. اين بازي به كودكان مي آموزد كه كدنويسي كنند و با هم همكاري كنند تا به شخصيت آشناي كلاه قرمزي در جنگل كمك كنند.
بيش از 500 منبع براي پشتيباني از آموزش كلاه قرمزي در وبسايت Twinkl وجود دارد، بنابراين اين بازي ميتواند به عنوان بخشي از طرح وسيعتر كار گنجانده شود يا به عنوان بخشي از يادگيري متقابل شما استفاده شود. اين براي سنين 5+ مناسب است و هم اكنون مي توانيد به صورت رايگان از فروشگاه برنامه iTunes دانلود كنيد!
آيا راه هاي هيجان انگيزي براي آموزش كدنويسي با اسكرچ پيدا كرده ايد؟ در ارتباط با هرگونه سوال يا پيشنهاد دريغ نكنيد. ما دوست داريم از اعضاي خود بشنويم و ياد بگيريم كه چگونه مي توانيم به ماموريت خود براي كمك به همه كساني كه تدريس مي كنند ادامه دهيم!
ويديوي بالا از يك منبع شخص ثالث است. ما هيچ مسئوليتي در قبال هر ويديويي از منابع شخص ثالث نمي پذيريم. لطفاً اگر ويديو ديگر كار نمي كند به ما اطلاع دهيد.
به خواندن ادامه دهيد… زنان الهام بخش در علوم كامپيوتر
6 درس برتر كامپيوتر براي مدارس ابتدايي
مزاياي كدنويسي براي كودكان
اميدواريم اطلاعات موجود در وب سايت و Scratch game منابع ما براي شما مفيد باشد. تا آنجا كه ممكن است، محتويات اين منبع منعكس كننده تحقيقات حرفه اي فعلي است
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
كامپيوتر، دستگاهي براي پردازش، ذخيره و نمايش اطلاعات.
زماني كامپيوتر به معناي شخصي آموزش كامپيوتر بود كه محاسبات را انجام مي داد، اما اكنون اين اصطلاح تقريباً به طور كلي به ماشين آلات الكترونيكي خودكار اشاره دارد. بخش اول اين مقاله بر كامپيوترهاي الكترونيكي ديجيتال مدرن و طراحي، اجزاي تشكيل دهنده و كاربردهاي آنها تمركز دارد. بخش دوم تاريخچه محاسبات را پوشش مي دهد. براي جزئيات بيشتر در مورد معماري، نرم افزار و نظريه كامپيوتر، به علوم كامپيوتر مراجعه كنيد.
مباني محاسبات اولين كامپيوترها عمدتاً براي محاسبات آموزش كامپيوتر عددي مورد استفاده قرار گرفتند. با اين حال، از آنجايي كه هر اطلاعاتي را مي توان به صورت عددي رمزگذاري كرد، مردم به زودي متوجه شدند كه رايانه ها قادر به پردازش اطلاعات همه منظوره هستند. ظرفيت آنها براي مديريت آموزش كامپيوتر حجم زيادي از داده ها، دامنه و دقت پيش بيني آب و هوا را افزايش داده است. سرعت آنها به آنها اين امكان را مي دهد كه در مورد مسيريابي ارتباطات تلفني از طريق يك شبكه و كنترل سيستم هاي مكانيكي مانند اتومبيل ها، راكتورهاي هسته اي و ابزارهاي جراحي روباتيك تصميم گيري كنند. آنها همچنين به اندازه كافي ارزان هستند آموزش كامپيوتر كه در وسايل روزمره تعبيه شوند و خشك كن لباس و پلوپز را "هوشمند" كنند. رايانه ها به ما اين امكان را داده اند كه سؤالاتي را مطرح كرده و به آنها پاسخ دهيم كه قبلاً نمي توانستيم دنبال كنيم. اين سوالات ممكن است در مورد توالي هاي DNA در ژن ها، الگوهاي فعاليت در يك بازار مصرف كننده، يا تمام كاربردهاي يك كلمه در متون ذخيره شده در يك پايگاه داده باشد. به طور فزاينده اي، رايانه ها همچنين مي توانند در حين كار ياد بگيرند و سازگار شوند.
رايانه ها نيز محدوديت هايي دارند آموزش كامپيوتر كه برخي از آنها تئوري هستند. براي مثال، گزارههاي غيرقابل تصميمي وجود دارند كه صدق آنها را نميتوان در مجموعهاي از قوانين مشخص كرد، مانند ساختار منطقي يك كامپيوتر. از آنجا كه هيچ روش الگوريتمي جهاني نميتواند براي شناسايي چنين گزارههايي وجود داشته باشد، رايانهاي كه از آن خواسته ميشود صدق چنين گزارهاي آموزش كامپيوتر را به دست آورد (مگر اينكه اجباراً قطع شود) بهطور نامحدود ادامه خواهد داشت - شرايطي كه به عنوان «مشكل توقف» شناخته ميشود. (به ماشين تورينگ مراجعه كنيد.) ساير محدوديت ها منعكس كننده فناوري فعلي هستند. ذهن انسان در تشخيص الگوهاي فضايي مهارت دارد - به عنوان مثال، به آساني چهره انسان را متمايز مي كند - اما اين يك كار دشوار براي كامپيوترها است كه بايد اطلاعات را به طور متوالي پردازش كنند، نه اينكه جزئيات را در يك نگاه به طور كلي درك كنند. يكي ديگر آموزش كامپيوتر از زمينه هاي مشكل ساز براي رايانه ها، تعاملات زبان طبيعي است. از آنجايي كه دانش رايج و اطلاعات زمينهاي زيادي در ارتباطات عادي انساني فرض ميشود، محققان هنوز مشكل ارائه اطلاعات مرتبط براي برنامههاي زبان طبيعي همهمنظوره را حل نكردهاند.
تكنسين كنسول سيستم را بر روي كامپيوتر جديد UNIVAC 1100/83 در مركز تحليل ناوگان، ضميمه كرونا، ايستگاه تسليحات دريايي، سيل بيچ، كاليفرنيا كار ميكند. 1 ژوئن 1981. درايورها يا خوانندگان نوار مغناطيسي Univac در پس زمينه. كامپيوتر اتوماتيك جهاني مسابقه بريتانيكا كامپيوتر و سيستم عامل كامپيوترهاي آنالوگ كامپيوترهاي آنالوگ از مقادير فيزيكي پيوسته براي نمايش اطلاعات كمي استفاده مي كنند. در ابتدا آنها مقاديري را با اجزاي مكانيكي نشان مي دادند (نگاه كنيد به تحليلگر ديفرانسيل و يكپارچه ساز)، اما پس از جنگ جهاني دوم از ولتاژها استفاده شد. در دهه 1960 كامپيوترهاي ديجيتال تا حد زيادي جايگزين آنها شدند. با اين وجود، رايانههاي آنالوگ و برخي از سيستمهاي ديجيتال آنالوگ تركيبي، تا دهه 1960 در كارهايي مانند هواپيما و شبيهسازي پرواز فضايي به كار خود ادامه دادند.
يكي از مزاياي محاسبات آنالوگ اين است كه آموزش كامپيوتر ممكن است طراحي و ساخت يك كامپيوتر آنالوگ براي حل يك مشكل نسبتاً ساده باشد. مزيت ديگر اين است كه رايانه هاي آنالوگ مي توانند به طور مكرر يك مشكل را در زمان واقعي نمايش داده و حل كنند. يعني محاسبات با همان سرعتي پيش مي رود كه سيستمي كه توسط آن مدل مي شود. معايب اصلي آنها اين است كه نمايش هاي آنالوگ در دقت محدود هستند - معمولاً چند رقم اعشار اما در مكانيسم هاي پيچيده كمتر - و دستگاه هاي همه منظوره گران هستند و به راحتي برنامه ريزي نمي شوند.
اشتراك Britannica Premium را دريافت كنيد و به محتواي انحصاري دسترسي پيدا كنيد. اكنون مشترك شويد كامپيوترهاي ديجيتال برخلاف رايانههاي آنالوگ، رايانههاي ديجيتال اطلاعات را به صورت گسسته، عموماً به صورت تواليهاي 0 و 1 (ارقام باينري يا بيتها) نشان ميدهند. عصر مدرن كامپيوترهاي ديجيتال در اواخر دهه 1930 و اوايل دهه 1940 در ايالات متحده، بريتانيا و آلمان آغاز شد. اولين دستگاه ها از كليدهايي استفاده مي كردند كه توسط آهنرباهاي الكتريكي (رله) كار مي كردند. برنامه هاي آنها بر آموزش برنامه نويسي روي نوار كاغذي يا كارت هاي پانچ شده ذخيره مي شد و آنها ذخيره سازي داخلي اطلاعات محدودي داشتند. براي تحولات تاريخي، به بخش اختراع رايانه مدرن مراجعه كنيد.
رايانه اصلي در طول دهههاي 1950 و 1960، Unisys (سازنده كامپيوتر UNIVAC)، شركت ماشينهاي تجاري بينالمللي (IBM) و ساير شركتها كامپيوترهاي بزرگ و گرانقيمتي با قدرت فزاينده ساختند. آنها توسط شركت هاي بزرگ و آزمايشگاه هاي تحقيقاتي دولتي، معمولا به عنوان تنها كامپيوتر در سازمان استفاده مي شدند. در سال 1959 كامپيوتر IBM 1401 به مبلغ 8000 دلار در ماه اجاره شد (ماشين هاي اوليه IBM تقريباً هميشه به جاي فروش اجاره داده مي شدند) و در سال 1964 بزرگترين رايانه IBM S/360 c چند ميليون دلار است.
اين رايانهها را رايانههاي بزرگ ميناميدند، اگرچه اين اصطلاح تا زماني كه رايانههاي كوچكتر ساخته نشد رايج نشد. رايانه هاي اصلي با داشتن (براي زمان) خود قابليت ذخيره سازي بزرگ ، اجزاي سريع و توانايي هاي محاسباتي قدرتمند مشخص شدند. آنها بسيار قابل اعتماد بودند ، و از آنجا كه آنها اغلب در يك سازمان نيازهاي حياتي را ارائه مي دادند ، گاهي اوقات با اجزاي كاربري زائد طراحي مي شدند كه به آنها اجازه مي دهد از خرابي هاي جزئي جان سالم به در ببرند. از آنجايي كه آنها سيستم هاي پيچيده اي بودند، توسط كاركناني از برنامه نويسان سيستم ها اداره مي شدند كه به تنهايي به رايانه دسترسي داشتند. ساير كاربران «كارهاي دستهاي» را براي اجرا به صورت يكبهبار در رايانه اصلي ارسال كردند.
اين سيستم ها امروزه مهم هستند ، اگرچه آنها ديگر تنها منبع محاسباتي مركزي يا حتي اصلي نيستند كه يك سازمان باشد ، كه به طور معمول صدها يا هزاران رايانه شخصي (PCS) خواهد داشت. MainFrames اكنون ذخيره داده هاي با ظرفيت بالا را براي سرورهاي اينترنتي فراهم مي كند ، يا از طريق تكنيك هاي تقسيم زمان ، آنها به صدها يا هزاران كاربر اجازه مي دهند تا computer education همزمان برنامه ها را اجرا كنند. اين رايانه ها به دليل نقش فعلي خود، اكنون سرور ناميده مي شوند تا مين فريم. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
كد جاوا را خورد - هم رويه اي و هم شي گرا. آموزش كامپيوتر محيط توسعه به زبان آموز اجازه مي دهد كد منبع دلخواه بنويسد و انيميشن هاي پويا آن را ببيند.
ارزش افزوده اين حالت با توليد خودكار آموزش كامپيوتر اقدامات انيميشن براي كد هدف و در نتيجه اجراي برنامه انيميشن بيان مي شود. براي انجام اين كار، ما زيرساخت پيچيده اي را توسعه داده ايم كه يكي از كمك هاي فني اصلي اين كار را نشان مي دهد. معماري پيوست شده (شكل 7) مولفه Scene Animations Mediator را با معماري جدا شده به اشتراك مي گذارد.
شكل 7 شكل 7 معماري متصل
تصوير در اندازه كامل ايده توسعه آموزش كامپيوتر ماژولي به نام Catalyst از مهندسي مكانيك به عاريت گرفته شده است. اصل اين بود كه يك ورودي كد منبع عمومي را ايجاد كنيم و يك خروجي كاملاً تعريف شده توليد كنيم: دستورات Diogene-CT. كاتاليست به گونه اي طراحي شده است كه تا حد امكان عمومي باشد. در حال حاضر، پياده سازي بر روي زبان برنامه نويسي JShell متمركز شده است، اما مي توان آن را با پياده سازي ديگري جايگزين كرد كه مي تواند هر زبان برنامه نويسي را شرح دهد. در طول اجرا، كاتاليست تمام رويدادهايي را كه توسط برنامه هدف ايجاد ميشود آموزش كامپيوتر ، ضبط ميكند و آنها را در حال حركت متحرك ميكند (يعني به صورت پويا دستورات انيميشن Diogene-CT مربوطه را ميسازد). اين رويدادها توسط منطق اشكال زدايي ضبط مي شوند. در واقع، اطلاعات اشكال زدايي - كه كد منبع را توصيف مي كند - براي توليد انيميشن ها استفاده مي شود. در جزئيات، كاتاليزور بايد كد منبع را به خروجي دستورات تبديل كند و اجراي كامل كد منبع را با رهگيري نقاط كليدي هدف پيگيري كند. آموزش كامپيوتر به اين ترتيب، نقاط شكست پويا براي جمع آوري تمام پارامترهاي لازم براي ساخت دستوراتي كه به واسطه ارسال مي شود، قرار مي گيرند.
آزمايش همانطور كه اشاره كرديم، روششناسي و ابزارهاي مورد بحث در اين مقاله در طول سالها در دورههاي برنامهنويسي از مقطع كارشناسي علوم كامپيوتر در دانشگاه توسعه يافتهاند. به طور خاص، پذيرش برنامه هاي انيميشن به طور سيستماتيك در دو دوره به تصويب رسيده است.
من. دوره برنامه نويسي رويه اي (PP)، يعني كدگذاري 101، دوره مقدماتي برنامه نويسي (سال اول برنامه درسي علوم كامپيوتر). دوره PP با تكنيك هاي مقدماتي رويه اي-برنامه نويسي در چندين زبان، در درجه اول C/C++، و در درجه دوم MatLab سروكار دارد، كه اصول، ساختارهاي كنترل، آموزش كامپيوتر توابع و برنامه نويسي ماژولار، آرايه ها و ركوردها، اشاره گرها و مقدمه اي بر ساختارهاي داده را پوشش مي دهد. روي ساختار داده ليست تمركز كنيد. امتحان نهايي از دو بخش تشكيل شده است: يك آزمون كتبي با 30 سوال چند گزينه اي كه در 40 دقيقه تكميل مي شود. يك آزمون برنامه نويسي عملي كه مستلزم پياده سازي يك برنامه كاربردي آموزش برنامه نويسي كودكان ساده با رابط كاربري مبتني بر كنسول است كه يك يا چند الگوريتم را بر روي مجموعه اي – يعني فهرستي – از ركوردها پياده سازي مي كند. اين يك دوره سال اول است و ما فرض مي كنيم كه اكثر دانش آموزان هيچ سابقه برنامه نويسي ندارند.
ii دوره برنامه نويسي شي گرا (OOP)، يعني دوره مقدماتي شي گرايي (سال دوم برنامه درسي). دوره OOP كلاس ها، اشيا، مراجع، روش ها و پيام ها، لايه هاي برنامه، استثناها و تست هاي رگرسيون را در چندين زبان، در درجه اول جاوا و در درجه دوم C# معرفي مي كند. امتحان نهايي از نظر ساختار شبيه به دوره PP است: آموزش كامپيوتر يك آزمون كتبي با 30 سوال چند گزينه اي كه در 40 دقيقه تكميل مي شود. يك آزمون برنامه نويسي عملي كه نياز به پياده سازي منطق كاربردي با پيچيدگي متوسط و آزمون هاي رگرسيون نسبي دارد. دانشآموزان بايد مناسبترين ساختار داده، يعني فهرست، مجموعه يا نقشه را انتخاب كنند.
در اين بخش برخي از نتايج تجربي جمع آوري شده در اين چارچوب را گزارش مي كنيم. ما دو آزمايش را مورد بحث قرار ميدهيم: (1) اول، تجزيه و تحليل آمار تكميل دوره، به منظور ارزيابي مزاياي واقعي رويكرد ما از نظر نتايج يادگيري. و (ii) دوم، يك مطالعه كاربر بين گروهي از دانش آموزان انجام شد تا بينشي در مورد درك آنها از نقاط قوت و محدوديت هاي روش به دست آورد.
اثربخشي بر نرخ هاي تكميل دوره به عنوان اولين مجموعه از نتايج تجربي، نرخ تكميل دوره را براي گروه هاي مختلف دانش آموزان گزارش مي كنيم. ما گروه آزمايشي خود را، دانشآموزاني كه كدنويسي در PP و OOP با كمك روش و ابزار Diogene-CT آموزش داده شدهاند، با گروه كنترلي از دانشآموزان مقايسه كرديم. براي انجام اين كار، درصد دانش آموزاني كه امتحان نهايي دوره PP و OOP را از سال تحصيلي 2013-2014 تا 2018-2019 قبول كردند، اندازه گيري كرديم. در حالي كه مدرسان و محتويات دوره تا حد زيادي بدون تغيير باقي ماندند، روش تدريس به طور قابل توجهي در اين سال ها تكامل يافته است:
در سالهاي 2013-2014 و 2014-2015 هيچ تكنيك Diogene-CT در اين دوره استفاده نشده است. ما به اين گروهها به عنوان شماره اشاره خواهيم كرد.
گروه 2015-2016 يك دوره گذرا بود، به اين معنا كه استعاره بازوي رباتيك براي پشتيباني از معرفي مفاهيم برنامه نويسي computer educationبه كار گرفته شد، اما مجموعه ابزار Diogene-CT در آن زمان آماده توليد نبود و بنابراين ابزارهاي ابتدايي تر بودند. تو بودي ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برنامه نويسي شامل تمام موارد اوليه آموزش كامپيوتر مورد نياز براي متحرك سازي حركات بازوي مكانيكي است، به عنوان مثال، تغيير وضعيت حافظه، استفاده از ماشين حساب، دسترسي به صفحه كليد و غيره.
كتابخانه اكشن براي برنامه نويسي شي گرا شامل موارد اوليه براي ايجاد اشياء جديد، ارسال پيام به يك كلاس، ارسال پيام به يك شي و غيره است.
اقدامات را مي توان براي تشكيل برنامه هاي آموزش كامپيوتر انيميشن تشكيل داد. اينها انيميشنهاي پيچيدهاي هستند كه شامل دنبالهاي از اقدامات هستند كه معمولاً مربوط به اجراي يك قطعه كد منبع واقعي است كه ما آن را برنامه هدف ميناميم. شهود اصلي آموزش كامپيوتر استفاده از Diogene-CT ايجاد يك برنامه انيميشن براي هر اجراي برنامه هدف است. بسته به اينكه انيماتور به كد منبع دسترسي داشته باشد يا خير، اين كار را مي توان در دو حالت مختلف انجام داد. همانطور كه در بالا توضيح داديم، ساده ترين استفاده از انيماتور Diogene-CT در حالت آفلاين يا جدا است. در اين حالت، انيماتور آموزش كامپيوتر جدا از برنامه هدف اجرا مي شود، يعني نيازي به دسترسي به كد منبع واقعي ندارد. اين مزايا و محدوديت هايي دارد:
از آنجايي كه به كد منبع واقعي برنامه وابسته نيست، انيميشن را مي توان براي هر زبان يا قطعه اي از كد، بدون محدوديت هاي تكنولوژيكي ساخت. اين يك مزيت آشكار از نظر كليت رويكرد است.
در عين حال، از آنجايي كه انيماتور آموزش كامپيوتر نميداند چه كدي را متحرك ميكند، معلم بايد برنامههاي انيميشن را با دست، با نوشتن دنبالهاي از اقدامات، كدنويسي كند. اين، به نوبه خود، مستلزم رفع سناريوهاي خاص استفاده از برنامه است.
همچنين در اين مورد، حالت آفلاين قرار است آموزش كامپيوتر عمدتاً توسط معلمان براي ايجاد انيميشن براي سخنراني هاي خود استفاده شود. اجازه دهيد يك مثال عملي را مورد بحث قرار دهيم. ما مسئله محاسبه مساحت دايره را بر اساس اندازه شعاع در نظر مي گيريم. فرض كنيد يك قطعه از كد MatLab را مانند ليست 1 مي نويسيم.
توجه داشته باشيد كه تنها خروجي قابل مشاهده اين قطعه كد در محيط MatLab رشته زير است:
اين امكان وجود دارد كه اين كد را با يك برنامه انيميشن متشكل از دنباله اقدامات زير متحرك كنيد (براي ساده كردن موارد، از كدهاي خط نشان داده شده توسط آبنبات چوبي صرف نظر مي كنيم و از يك كد شبه استفاده مي كنيم):
شكل ب اين برنامه انيماتور بايد با دست ساخته شود، آموزش كامپيوتر در يك فايل با فرمت مناسب ذخيره شود و به انيماتور داده شود. برنامه انيميشن مستقل از زبان برنامه نويسي است، به عنوان مثال، يك انيميشن كاملاً خوب براي قطعه معادل كد C فهرست شده در ليست 2 است.
به طور مشابه، اين مي تواند براي آموزش عملكرد يك قطعه ساده از كد FORTRAN يا Python (رويه اي) استفاده شود، كه يكي از ويژگي هاي مهم رويكرد ما است. از طرف ديگر، بياييد اكنون يك نسخه كمي متفاوت از كد C را مانند فهرست 3 در نظر بگيريم.
شكل ج مشاهده مي شود كه اكنون آموزش كامپيوتر مقدار شعاع متغير از ورودي استاندارد گرفته مي شود، نه اينكه مانند قبل به 3 متصل شود. اكنون، برنامه انيميشن هنوز يك انيميشن معتبر براي اين كد C است، اما فقط محدود به يك سناريوي استفاده خاص است، يعني سناريويي كه در آن كاربر به صورت تعاملي 3 را به عنوان اندازه شعاع ارائه مي دهد. به محض اينكه قصد داريم يك سناريوي متفاوت را بررسي كنيم - مثلاً وقتي كاربر 0 را به عنوان مقدار شعاع ارائه مي دهد چه اتفاقي مي افتد - بايد يك برنامه انيميشن متفاوت بسازيم، به شرح زير:
شكل د مثال مشابهي را مي توان براي برنامه نويسي شي گرا ساخت، به عنوان مثال از سوئيفت و جاوا به عنوان زبان هاي برنامه نويسي استفاده كرد. محدوديتها و فرصتهاي حالت آفلاين بايد در اين مرحله مشخص باشد: اين حالت بسيار آموزش برنامه نويسي كودكان انعطافپذير است زيرا ميتوان از آن براي متحرك كردن طيف گستردهاي آموزش كامپيوتر از زبانهاي برنامهنويسي استفاده كرد. در عين حال، ساخت برنامه هاي انيميشن ممكن است به يك فعاليت پر زحمت و مستعد خطا تبديل شود. در واقع توجه داشته باشيد كه هرگونه تغيير در كد منبع برنامه هدف مستلزم حفظ برنامه هاي انيميشن مرتبط با آن است (يكي براي هر سناريو استفاده).
حالت آنلاين/پيوست به عنوان يك جايگزين، Diogene-CT حالت انيميشن آنلاين يا پيوست را ارائه مي دهد. در اين حالت، انيماتور به عنوان يك محيط توسعه برنامه كامل عمل مي كند، به اين معنا كه به كد منبع واقعي دسترسي دارد. كد را مي توان در محيط ويرايش كرد و اجرا كرد. در طول اجرا، انيماتور تمام رويدادهايي را كه توسط برنامه هدف ايجاد ميشود، ضبط ميكند و آنها را در حال حركت متحرك ميكند، آموزش كامپيوتر يعني به صورت پويا برنامه انيميشن مربوطه را ميسازد. اين حالت اجرا دوگانه به حالت آفلاين است. نيازي به نوشتن هيچ كد انيميشني ندارد - اكشن ها و انيميشن ها به طور خودكار بر اساس اجراي تعاملي برنامه هدف توليد مي شوند. به طور مشابه، ميتواند تمام سناريوهاي استفاده را مديريت كند، زيرا با رفتار واقعي كد منبع هدف سازگار است. از طرف ديگر، بايد آشكار باشد كه اين امر مستلزم يك جفت بسيار قوي با زبان برنامه نويسي و كيت توسعه نرم افزار نسبي است. اين حالت نياز computer education به توسعه يك درايور مناسب براي هر زبان برنامه نويسي دارد. در حال حاضر، Diogene-CT فقط از JShell پشتيباني مي كند و بنابراين از حالت آنلاين فقط مي توان براي انيميشن استفاده كرد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
كسب درآمد براي نوجوانان در حالي كه بچه ها نمي توانند كسب درآمد براي نوجوانان مانند بزرگسالان 9 تا 5 معمولي داشته باشند، هنوز راه هاي مختلفي براي آنها وجود دارد كه بتوانند از طريق شلوغي هاي جانبي و كسب درآمد آنلاين، مقداري پول به دست آورند چه پدر و مادري باشيد كه به دنبال كمك به فرزندتان است و چه جواني باشيد كه ميخواهد در تلاشهاي پولسازي شما يك شروع كند، گزينههاي كمي در اختيار شما نيست.
بچهها و نوجوانان مدرن تعداد زيادي فناوري در كسب درآمد براي نوجوانان نوك انگشتان خود دارند. اين دنيايي از فرصتها را باز ميكند كه نسلهاي قديمي هرگز نداشتند. روزهايي كه مجبور به باز كردن غرفه ليموناد در پياده رو يا انتخاب مسير كاغذي شده بودند، گذشته است. اين روزها مي توانيد در اوقات فراغت خود به صورت آنلاين بسازيد.
يادگيري نحوه كسب درآمد در كودكي يك مهارت عالي است كه مي تواند تا آخر عمر براي شما مفيد باشد. اين فرصت را به شما مي دهد تا ارزش يك روز كاري سخت را بياموزيد. بعلاوه، در نهايت مي توانيد تمام آن چيزهاي عالي را كه مي خواهيد بدون نياز به التماس از والدين خود براي پول اضافي بپردازيد. در اينجا برخي از بهترين راه هايي كه مي توانيد در دوران كودكي كسب درآمد كنيد، آورده شده است.
ايده هاي پول سازي كه بچه ها مي توانند از امروز شروع كنند!!! يك وبلاگ راه اندازي كنيد در نظرسنجي شركت كنيد فروش آنلاين اقلام مستعمل خدمات حياط پرستار بچه جواهرات درست كنيد يك عكاس شويد راه رفتن سگ ماشين ها را بشوييد يك دوره آنلاين ايجاد كنيد محصولات تلنگر كنسرت هاي محلي را انتخاب كنيد معلم آنلاين شويد فروش تيشرت اينفلوئنسر شويد ديجيتالي كردن عكس ها تبديل به يك خريدار رمز و راز فروش كلكسيون به صورت آنلاين هنر خود را بفروش محموله دست دوم وارد مسابقات و قرعه كشي شويد ورزش هاي ورزشي چمن زني بررسي محصولات تبديل به يك استريمر براي سايت هاي ديگر محتوا بنويسيد مطالب خود را اجاره كنيد فروش آنلاين گاراژ را سازماندهي كنيد يك مهماني سرگرم كننده شويد Crowdsource كتاب خود را منتشر كنيد سرمايه گذاري فروش صنايع دستي اختراع چيزي فروش كالاهاي ديجيتال تست برنامه ها براي تحقيقات بازار ثبت نام كنيد نحوه استفاده از فناوري را به ديگران آموزش دهيد ساخت اپليكيشن بازي ايجاد كنيد يك شغل در شبكه هاي اجتماعي پيدا كنيد موسيقي بسازيد محموله دست دوم از برنامه هاي بازپرداخت استفاده كنيد تبديل به يك ويرايشگر ويديو شويد فروش كالا در بازار كشاورزان نشستن حيوانات خانگي
راه اندازي وبلاگ خود مي تواند بسيار سودآور باشد.
راه هاي مختلفي براي كسب درآمد از وبلاگ وجود دارد. كسب درآمد براي نوجوانان درآمد بالقوه شما كاملاً به تعداد مخاطبان شما بستگي دارد. آموزش برنامه نويسي پيشرفته . در حالي كه برخي از وبلاگ نويسان سال ها طول مي كشد تا جايگاه خود را پيدا كنند و دنبال كننده اي ايجاد كنند، برخي ديگر مي توانند خيلي سريع شروع به كسب درآمد كنند. تنها چيزي كه لازم است مقداري محتواي خوب است كه مردم مي خواهند ببينند.
راه هاي كسب درآمد با وبلاگم شماره 1 - بازاريابي وابسته وقتي كسي روي يكي از لينك هاي من كليك مي كند و سپس چيزي مي خرد. مثال: من Bluehost را توصيه مي كنم. اگر از طريق آن لينك ها هاست بخريد، كميسيون كمي دريافت مي كنم. درباره بازاريابي وابسته بيشتر بخوانيد.
شماره 2 - تبليغات تبليغات زيادي در اين سايت وجود ندارد، كسب درآمد براي نوجوانان اما هر بار كه كسي روي آنها كليك مي كند، پول دريافت مي كنم. مي توانيد از Google Adsense يا ساير شبكه هاي تبليغاتي استفاده كنيد.
شماره 3 - پست هاي حمايت شده اين زماني است كه يك شركت براي يك پست براي تبليغ كسب و كار خود در سايت شما هزينه اي را پرداخت مي كند.
زيبايي راه اندازي يك وبلاگ اين است كه هيچ شرط يا قانون سني وجود ندارد.
هر وقت خواستي ميتوني بنويسي
آيا مي خواهيد يك وبلاگ در مورد بازي ويديويي مورد علاقه خود ايجاد كنيد؟
حتماً مخاطب پيدا خواهيد كرد. فقط خودتان باشيد و در مورد چيزهايي كه به آنها علاقه داريد بنويسيد. هنگامي كه دنبال كننده خوبي داريد، مي توانيد به دنبال راه هايي براي كسب درآمد از وبلاگ خود باشيد و شروع به كسب درآمد كنيد.
اولين چيزي كه نياز داريد يك نام دامنه است Bluehost هنگام خريد هاست از آنها يك نام دامنه كسب درآمد براي نوجوانان رايگان ارائه مي دهد. از اين ابزار مفيد استفاده كنيد تا ببينيد آيا ايده نام دامنه شما در دسترس است يا خير!
من كاملاً Bluehost را به همه وبلاگ نويسان جديد توصيه مي كنم. سرورهاي آنها سريع هستند، ميزباني فقط 2.95 دلار در ماه هزينه دارد و شما يك دامنه رايگان دريافت مي كنيد!
اگر مي خواهيد در مورد راه اندازي و راه اندازي وبلاگ خود در كمتر از 30 دقيقه بيشتر بدانيد، به آموزش نحوه راه اندازي وبلاگ من برويد. همچنين نگاهي به راهنماي بهترين سايت هاي وبلاگ من بيندازيد تا به شما در انتخاب بهترين پلت فرم وبلاگ نويسي براي خود كمك كند.
به الهام بيشتري نياز داريد؟ اين نمونه هاي وبلاگ موفق را بررسي كنيد. همچنين به راهنماي نحوه كسب درآمد با وبلاگ من نگاهي بيندازيد
انجام نظرسنجي آنلاين آسان است. من به طور متوسط 350 دلار در ماه با Survey Junkie درآمد دارم.
بسياري از شركت ها برنامه هايي دارند كه به دنبال پاسخ هاي صادقانه براي سؤالات ساده هستند. اين نظرسنجي ها براي كمك به تبليغ كنندگان براي درك بهتر اطلاعات جمعيتي خاص طراحي شده اند.
در حالي كه بسياري از سايت هاي نظرسنجي براي بزرگسالان طراحي شده اند، برخي نيز به دنبال نظرات كودكان 12 ساله و كوچكتر هستند. سايت هايي مانند Swagbucks و Survey Junkie را بررسي كنيد تا ببينيد آيا واجد شرايط نظرسنجي هستيد يا خير. اگر اين كار را انجام دهيد، مي توانيد پول نقد، امتياز يا كارت هديه دريافت كنيد. در هر صورت، شما براي وقت خود پاداش خواهيد گرفت.
يوتيوب در دهه گذشته به قدري قدرتمند شده است كه بسياري از بچه ها روياي روزي را در سر مي پرورانند كه آن را روي پلتفرم بزرگ قرار دهند. مانند وبلاگ نويسي، مي توانيد به راحتي از طريق ويديوهاي خود با تعدادي فالوور درآمد كسب كنيد.
فقط با صحبت در مورد چيزهايي كه به آنها علاقه داريد Earn money for teenagers مي توانيد مقداري پول اضافي به دست آوريد. خواه اهل اسباببازيها، فيلمها يا بازيهاي ويديويي باشيد، ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
20 راه عالي براي كسب درآمد در 14 سالگي
بسياري از جوانان 14 ساله مشتاق به دست آوردن شغل هستند، كسب درآمد براي نوجوانان اما محدوديت هاي دولتي مي تواند آن را دشوار كند. با اين وجود، تلاش براي يافتن يكي از آنها ارزش دارد، زيرا كار پاره وقت به نوجوانان كمك مي كند تا پول درآورند و مهارت هايي به دست آورند كه دانش مالي و شغلي آنها را ارتقا دهد.
برخي از راه هاي برتر ما براي كسب درآمد در 14 سالگي عبارتند از:
پرستار بچه
در خانه كمك كنيد
يك وبلاگ راه اندازي كنيد
ماشين ها را بشوييد
فروش اينترنتي لباس هاي قديمي
نويسندگي آزاد
تدريس خصوصي
چيزهايي بساز و بفروش
هنر ديجيتال ايجاد كنيد
كسب و كار خود را راه اندازي كنند
آيا بچه ها در 14 سالگي مي توانند كار پيدا كنند؟ آيا نوجوان شما مشتاق است شغلي پيدا كند و خودش مقداري پول به دست آورد؟ كسب درآمد براي نوجوانان اگر چنين است، آنها تنها نيستند. بر اساس آخرين گزارش اقتصاد جوانان ما در سال 2022، 40 درصد از جوانان شغل پاره وقت دارند. و بيش از هفت نفر از هر ده نفر مي گويند كه كسب درآمد براي خود مهم است.
بچه ها مي توانند از سن 14 سالگي در ايالت ها شغل پاره وقت پيدا كنند. ا كسب درآمد براي نوجوانان گرچه محدوديت هايي براي ساعات كاري و نوع كاري كه مجاز به انجام آن هستند وجود دارد.
به طور خلاصه، كودكان 14 ساله مجاز به كار نيستند:
در ساعات مدرسه
قبل از ساعت 7 صبح يا بعد از 7 بعد از ظهر در هر روز، به جز از 1 ژوئن تا روز كارگر، كه ساعات كار در شب تا ساعت 9 شب افزايش مي يابد.
در هر شغلي كه ممكن است به سلامت، رفاه يا تحصيل آنها آسيب برساند
بيش از 3 ساعت در يك روز مدرسه از جمله جمعه
بيش از 18 ساعت در هفته زماني كه مدرسه در حال برگزاري است
بيش از 8 ساعت در روز زماني كه مدرسه تشكيل نمي شود (يا بيش از 40 ساعت در هفته). بيش از 25 ساعت در هفته در تعطيلات.
مشاغلي كه افراد 14 يا 15 ساله مجاز به كار هستند عبارتند از:
اكثر مشاغل خرده فروشي
كارهاي فكري يا خلاقانه (مانند تدريس خصوصي، بازيگري، ويرايش ويدئو و طراحي وب)
كارهاي تحويل با پاي پياده، دوچرخه يا حمل و نقل عمومي
نظافت و كارهاي حياط كه شامل ابزار برقي، ماشين چمن زني و غيره نمي شود
متصدي كارواش و پمپ بنزين
تهيه غذا و شستشوي ظروف.
هر ايالت همچنين قوانين خاص خود را در مورد استخدام كسب درآمد براي نوجوانان افراد 14 ساله دارد. اگر قوانين ايالتي و قانون فدرال با هم تداخل داشته باشند، هر كدام كه از صغير بيشتر محافظت كند اعمال خواهد شد.
نمودار مفيدي در مورد قوانين كار جوانان در ايالت خود در وب سايت قوانين جوانان وزارت كار پيدا خواهيد كرد.
همچنين حداقل دستمزد براي افراد زير 16 سال وجود ندارد. بنابراين مطمئن كسب درآمد براي نوجوانان شويد كه با فرزندتان در مورد اينكه چه چيزي به منزله دستمزد منصفانه براي كاري است صحبت كنيد.
افراد 14 ساله چه مشاغلي مي توانند داشته باشند؟ در خانه كمك كنيد از آنجايي كه يافتن شغل براي نوجوانان 14 ساله مي تواند بسيار چالش برانگيز باشد، مي توانيد با صحبت با آنها در مورد كسب درآمد از خانه، با انگيزه و فداكاري به آنها كمك كنيد. در حالي كه ممكن است از آنها انتظار داشته باشيد كارهايي را به عنوان بخشي از زندگي خانوادگي انجام دهند، كسب درآمد براي نوجوانان كارهاي ديگري نيز وجود دارد كه مي توانيد براي كار با حقوق به آنها اختصاص دهيد. به عنوان مثال، تميز كردن پنجره ها، بردن اقلام به فروشگاه خرج كردن، يا كمك به خواهر و برادر كوچكتر در انجام تكاليف.
اگر فرزندتان كارت GoHenry دارد، اين وظايف پولي و فركانس را به برنامه اضافه كنيد. وقتي فرزند شما اين كار را انجام داد، پولي به كمك هزينه هفتگي او اضافه مي شود.
پرستار بچه نگهداري از كودكان يك شغل سنتي است كه مسئوليت پذيري، دانش تجاري (ايجاد كار و تعيين هزينه ها) و مديريت پول را آموزش مي دهد.
يك وبلاگ راه اندازي كنيد وبلاگ نويسي يك راه عالي براي كسب درآمد بيشتر است، به خصوص اگر فرزند شما موضوعي داشته باشد كه به آن علاقه دارد. با اين حال، براي كسب درآمد از پست هاي حمايت شده و پيوندهاي وابسته، انگيزه و كار سخت زيادي لازم است.
ماشين ها را بشوييد شستن ماشينها يكي ديگر از كارهاي گذري كسب درآمد براي نوجوانان است كه به بچهها در مورد تعيين قيمت، بازاريابي و يافتن جايگاه خود در يك بازار رقابتي آموزش ميدهد.
نشستن حيوان خانگي اگر كودك شما با حيوانات خوب است، ميتواند براي چند ساعت در هفته و آخر هفته خدمات نگهداري از حيوانات خانگي ارائه دهد.
تدريس خصوصي آيا فرزند شما در برخي موضوعات برتر است؟ آيا آنها مي توانند به كودكان كوچكتر در انجام تكاليف و خواندن كمك كنند؟ اگر چنين است، تدريس خصوصي ممكن است براي آنها يك شغل باشد.
ايجاد و فروش هنر بازار وسيعي براي فروش هنر ديجيتال در بازارهاي محلي و بازارهاي آنلاين مانند Etsy وجود دارد.
كمك باغباني را ارائه دهيد كودك شما ممكن است نداند كه چگونه يك باغ را دوباره طراحي كند، اما وجين كردن، كاشت و چمن زني همه مورد تقاضا هستند.
يك كسب و كار راه اندازي كنيد ايدههاي كسبوكار كوچك بچهها را با فرزندتان مطرح كنيد برنامه نويسي آنلاين كه آنها به راحتي بتوانند به تنهايي راهاندازي كنند و روي آن كار كنند. آيا آنها مي توانند كلوچه هاي خانگي بفروشند؟ در فصل تعطيلات تاج گل و تزئين بسازيد؟ آيا آنها از فناوري آگاه هستند؟ اگر چنين است، ويرايش ويديو يا طراحي وب به صورت مستقل هزينه خوبي دارد.
چگونه يك نوجوان 14 ساله مي تواند از اينترنت درآمد كسب كند؟ يوتيوبر ولاگر تبديل شدن به يك يوتيوبر مستقر نياز به كار دارد. پشت هر وبلاگ نويسي يك پروسه طولاني كار سخت و سرمايه گذاري وجود دارد (قبل از اينكه حتي پولي به دست بياورند). اگر كودك چهارده ساله شما مايل به تلاش است، ارزش رفتن را دارد.
نظرسنجي پولي آنلاين انجام دهيد فرزند شما تا زماني كه 14 سال دارد ميتواند براي تكميل نظرسنجيهاي پولي آنلاين ثبتنام كند. با اين حال، بهعنوان والدين، بايد هنگام ثبتنام موافقت كنيد.
اينفلوئنسر شبكه هاي اجتماعي بر اساس گزارش اقتصاد جوانان ما، 29 درصد از Earn money for teenagers بچه ها در حال حاضر به عنوان نفوذ رسانه هاي اجتماعي درآمد كسب مي كنند
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اين يك پيشنهاد است كه براي مدارس و جوامع بزرگ طراحي شده است، ماينكرافت هاردكور اما از مي 2018 بخشي از نسخه آموزشي (شيمي) به صورت رايگان در Minecraft استاندارد در دسترس است. كار گروهي در يك محيط امن، كودكان با بازي ياد مي گيرند (يادگيري مبتني بر بازي). آنها به عنوان شخصيت هاي انتخابي حركت مي كنند، نام خود را بر روي آنها اعمال مي كنند، كه هميشه پس از ورود به سيستم نمايش داده مي شود، در بازي تعامل مي كنند، اقدامات تعيين شده را انجام مي دهند يا پروژه خود را ايجاد مي كنند، به عنوان مثال با تقسيم وظايف (كار تيمي). معلم نيز با ورود به بازي وارد بازي مي شود. كتاب ها و ابزارك هاي Minecraft موضوعات مي توانند متنوع باشند و از يك راهنماي شخصيت به عنوان مربي استفاده كنند. ارتباط از طريق اسليت ها و پردازشگرهاي كلمه صورت مي گيرد كه همه مي توانند از آنها استفاده كنند. تخته سنگ، فراتر ازتوضيحات، حاوي پيوندهايي براي اطلاعات بيشتر يا ويديوها باشد. دانشآموزان ميتوانند بهتدريج با عكسها و سلفيهاي خود از دنياي Minecraft يك نمونه كار خوب بسازند، كه در نهايت به شرح كارهاي هر بازيكن تبديل ميشود. آزمايشگاه شيمي آموزش ماينكرافت هاردكور Minecraft توسط EttoCraft حالت آموزش در آموزش Minecraft گام به گام نحوه استفاده از كليدها و صفحه كليد براي انجام اقدامات مختلف را توضيح مي دهد. در زير براي مشاهده نمونه هاي استفاده از آموزش Minecraft به تفكيك سن و موضوعات مختلف، لينك هايي را براي اطلاعات بيشتر به زبان انگليسي مشاهده خواهيد كرد: در اينجا نيز مفاهيم، كه مي توان توضيح داد - از هنر، تاريخ، علم، رياضيات و هندسه. ايرانيان سايبر چندين گواهي مهم در مورد استفاده از Minecraft وجود دارد، به عنوان مثال در آموزش يك زبان خارجي، كه در آن كودكان به روشي طبيعي و فعال، شامل احساسات و خودانگيختگي متعلق به آنها، ياد مي گيرند. ويديويي از يك معلم زبان انگليسي كه از Minecraft براي تدريس استفاده مي كند را تماشا كنيد: آموزش Minecraft | جيمز يورك | TEDxTokyo Teachers مزاياي Minecraft براي ماينكرافت هاردكور يادگيري و آموزش ^ قيمت ارزان، با خريد مجوز مي توانيد آن را روي چندين دستگاه از يك نوع نصب كنيد، بنابراين مي توانيد از Minecraft در كل خانواده استفاده كنيد. به روز رساني رايگان؛ديد سه بعدي را توسعه مي دهد.مفاهيم رياضي، شيميايي، هندسي و منطقي را توسعه مي دهد.خلاقيت و حل مسئله را توسعه مي دهد. براي يادگيري خواندن و نوشتن مفيد است.كودكان اشتباه ياد مي گيرند، به روشي جذاب و بازيگوش كاوش مي كنند. اگر كودكان تحقيق كنند و آموزشهاي آموزشي را به زبان اصلي در يوتيوب تماشا كنند، انگليسي را آموزش ميدهد/ بهبود ميبخشد. اين يك بازي ايمن است كه ماينكرافت هاردكور به صورت خصوصي استفاده شود. سطح خشونت محدود و مجازي است. اين يك بازي انعطاف پذير است - مناسب براي گروه هاي سني و مهارت هاي مختلف. شما را به يادگيري برنامه نويسي تشويق مي كند، به شما امكان مي دهد كدها را ببينيد و/يا آنها را تغيير دهيد (استفاده مكرر از بلوك هاي فرمان شناخته شده است) داستان ماشين استخراج Minecraft EttoCraft معايب بازي Minecraft ^ اعتياد آور است اين شامل چنين سطحي مي شود كه كودكان با صرف ساعت هاي بيش از حد بازي، زمان خود را از دست مي دهند. گرافيك در مقايسه با ديگر بازي ماينكرافت هاردكور هاي مدرن بسيار ساده است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
بلوك هاي سازنده ماينكرافت هاردكور Minecraft شما مي توانيد مدارهاي "الكتريكي" (سنگ قرمز) بسازيد، پيستون ها را كار كنيد، درها را باز كنيد و مكانيزم هاي بسيار پيچيده ايجاد كنيد. توپ فوق العاده Minecraft با AI Voice شما نيازي به كتابچه راهنماي كاربر نداريد، شما با بازي ياد مي گيريد و هر روز چيزهاي جديدي را كشف مي كنيد، از جمله پرواز، شنا، ايجاد ابزار جديد، جعل سلاح يا انجام "جادو". بلوك هاي تجهيزات Minecraft حالت خلاقانه Minecraft ^ در حالت خلاقانه (و صلح آميز)، هيچ چيز نمي تواند لذت ايجاد، دستكاري و استفاده از منابع نامحدود از جمله اوباش حيوانات را كه بازي ارائه مي دهد، متوقف كند. اگر اين كافي نبود، حتي مي توانيد پرواز كنيد! معمولاً اولين قدم است، جايي كه كاربران تازه كار دنياي Minecraft را كشف مي كنند و سپس به حالت بقا مي روند تا هيجان ماينكرافت هاردكور خطرات مختلف را تجربه كنند. با آخرين نسخه، براي دانشمندان جوان، آزمايشگاه شيمي در دسترس است كه با آن مي توان آزمايش هاي سرگرم كننده زيادي را انجام داد. شيمي به درستي خود را به مونتاژ و جداسازي عناصر كمك مي كند. بچه ها يك آزمايشگاه شيمي واقعي با خالق عناصر، مخلوط ها، جدول آزمايشي در اختيار دارند و مي توانند جدول تناوبي را ايجاد كنند. دوره را با Minecraft STEM، Coding، Soft-Skills بياموزيد دوره اي را براي كودكان ارائه دهيد تا با بازي Minecraft Coding، آموزش رشته هاي STEM، علوم، رياضيات، تاريخ، جغرافيا، انرژي، مدارها، حل مسئله، مهارت هاي نرم، ياد بگيرند. نسخه هاي معلم و كلاس Minecraft ماينكرافت هاردكور Survival Mode ^ در حالت بقا، شما بايد زنده بمانيد و از منابع كميابي كه محيط (خصمانه) به ما ارائه مي دهد بهترين استفاده را ببريد و ابزار بسازيد، كشت كنيد، شكار كنيد و غيره. گرسنه ميشوي، نفس خود را از دست ميدهي، ميميري…. بايد منابع ساخت سرپناه و ابزار تهيه كرد تا بتوان غذا پيدا كرد و زراعت كرد. زندگي در ايرانيان سايبر بقا واقعا سخت و خسته كننده است، به علاوه شما بايد بر موانع غلبه كنيد، كه نشان دهنده مبارزه با اوباش، انواع مختلفي از هيولاها هستند كه معمولاً با سقوط تاريكي حمله مي كنند. همچنين از اين حالت براي مبارزات با ساخت زره هاي ويژه، افكت ها، معجون ها و موارد ديگر براي شكست دادن حريف استفاده مي شود. براي مثال، در اينجا يك ويديو از حالت بقاي چند نفره است: مبارزه ماين كرافت اتتو تيم در مقابل توماس همچنين نسخه جداگانه اي از بازي وجود دارد كه به صورت جداگانه و براي سرگرمي خالص به نام Minecraft Story Mode خريداري م ماينكرافت هاردكور ي شود كه در آن به عنوان قهرمان داستان در يك ماجراجويي شركت مي كنيد و در زمان هاي مناسب تصميم مي گيريد كه كدام مسير / تصميم / رفتار را انتخاب كنيد. حالت داستاني Minecraft كدنويسي و حل مسئله با Minecraft - زمان برنامه نويسي در CoderDojos و در مدرسه ^ Minecraft به ايده ترويج برنامه نويسي در بين كودكان پيوسته و فعاليت هاي ويژه اي را براي رويداد بين المللي Ora del Codice با شخصيت هاي معروف خود انجام مي دهد. با سفر در محيط هاي مختلف، بازيكن به چالش كشيده مي شود تا موانع مختلف را با دستورات مناسب، ترجمه شده در زمان واقعي و قابل مشاهده در جاوا اسكريپت، حل كند. كل مسير بازي همراه با كدنويسي با ويديوهايي از يوتيوبهاي معروف همراه است ماينكرافت هاردكور كه قسمتها را واضحتر و سرگرمكنندهتر ميكند، همه در يك ميني داستان در مورد موقعيتي كه شخصيتها در آن يافت ميشوند گنجانده شده است. فعاليت ايده آل براي انجام در CoderDojos Minecraft - Hour of Code: Introنسخه آموزشي Minecraft براي مدارس، اما نه تنها… ^ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
2) پس زمينه را انتخاب كنيد و آن را در برنامه خود بياوريد. كلاس هاي تابستاني مي توانيد با دو بار ضربه زدن روي آن يا با يك بار ضربه زدن و سپس آن را وارد كنيدروي علامت چك در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنيد. شروع برنامه نويسي شخصيت ها اكنون كه دانشآموزان داراي كاراكترها و پسزمينه هستند، آماده هستند تا شروع به اضافه كردن بلوكهاي كد كنند. ناحيه بلوك كد را به دانش آموزان نشان دهيد. چندين "جعبه ابزار" از بلوك هاي كد وجود دارد. همچنين يك منطقه كاري بلوك كد وجود دارد كه دانش آموزان براي برنامه ريزي كاراكترها، بلوك ها را به آن ضربه زده و مي كشند. بلوكهاي كدي كه استفاده خواهيم كرد را ميتوان در جعبه ابزار زرد، Fuscia (صورتي) و قرمز يافت. هدف از برنامه نويسي كلاس هاي تابستاني آنها اين خواهد بود كه هر كاراكتر را وادار به "گفتن" چيزي كنند كه با شخصيت ديگر يكسان يا متفاوت است
بياييد كدنويسي كنيم! هدف امروز اين خواهد بود كه دو شخصيت ما با يكديگر درباره چيزهايي صحبت كنند كه بين آنها يكسان يا متفاوت است. به عنوان مثال، اگر گربه نارنجي و مرغ نارنجي داريد - آنها يكسان هستند (نارنجي)، اما آنها نيز متفاوت هستند (يكي مرغ است، يكي گربه است!). به صفحه نمايش خود نگاه كنيد در پايين صفحه شما چندين جعبه ابزار مختلف وجود دارد كه هر كدام رنگ متفاوتي دارند. هر جعبه ابزار انواع مختلفي از بلوك هاي كد را در خود دارد. اين بلوك ها مانند قطعات پازل هستند كه جهت ها روي آنها قرار دارد. وقتي اين قطعات پازل را پشت سر هم به هم ميچسبيم، به شخصيت ما دستوراتي ميدهد كه چه كاري انجام دهيم. به جعبه ابزار زرد نگاهي بيندازيد. ما به دنبال يك بلوك كد هستيم كه به اولين كاراكتر ما بگويد شروع كند. پرچم سبز! درست است. انگشت خود را روي بلوك كد GREEN FLAG قرار دهيد و آن را به فضاي سفيد زير بكشيد. شما شروع به كدنويسي كرده ايد! هدف امروز اين است كه اين شخصيت ها صحبت كنند. ما از حباب هاي كلمات براي نشان كلاس هاي تابستاني دادن كلمات شخصيت خود استفاده مي كنيم. روي جعبه ابزار PINK ضربه بزنيد و كد بلوك را با WORD BUBBLE پيدا كنيد. حباب هاي كلمه مانند روشي هستند كه كلمات را در كتاب هاي كميك نشان مي دهند.
انگشت خود را روي بلوك كد WORD BUBBLE صورتي رنگ قرار دهيد و آن را به فضاي سفيد زير بكشيد. آن را درست در كنار بلوك كد GREEN FLAG بكشيد و رها كنيد. آنها بايد POP! با يكديگر. ما در حال ساخت يك قطار كد كوچك هستيم! ما تقريباً كار با كد قطار كاراكتر اولمان را تمام كرده ايم. اينجاست كه دزدكي مي شود. ما به جعبه ابزار زرد برمي گرديم و يك پيام محرمانه براي شخصيت ديگر ارسال مي كنيم. بلوك كد پيام SECRET به اولين كاراكتر شما اجازه مي دهد تا وقتي صحبتش تمام شد به كاراكتر بعدي بگويد. كلاس هاي تابستاني ما نمي خواهيم شخصيت هاي ما همزمان با هم صحبت كنند! اين مودبانه نيست
در جعبه ابزار زرد، ما به دنبال يك بلوك كد پاكت بسته هستيم، پاكت بايد يك رنگ نارنجي باشد، و بايد به نظر برسد كه در حال زوم كردن است. دو بلوك پاكت وجود دارد. يكي پاكت بسته دارد و يكي پاكت باز. در حال حاضر، ما به دنبال بلوك كد CLOSED ENVELOPE هستيم. آن بلوك را بياوريد و به قطار كد خود در زير وصل كنيد. آخرين كاري كه بايد براي شخصيت اول خود انجام دهيم، تغيير كلماتي است كه آنها مي گويند. ببينيد آيا مي توانيد بفهميد كه چگونه كلماتي را كه در بلوك WORD BUBBLE صورتي نشان داده شده اند تغيير دهيد. براي تغيير كلمات - روي كلمه كوچك "سلام" در بلوك WORD BUBBLE ضربه كلاس تابستاني بزنيد. وقتي اين كار را مي كنيد، چه اتفاقي مي افتد؟ يك صفحه كليد كوچك روي صفحه نمايش شما ظاهر مي شود! از صفحه كليد براي تغيير پيام استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد، ما از شخصيتهايمان ميخواهيم چيزي بگويند كه با شخصيت ديگر يكسان يا متفاوت است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |