omidcode برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان
|
تفاوت بين Scratch آموزش برنامه نويسي كودكان و ScratchJr چيست؟ ScratchJr از زبان برنامه نويسي محبوب Scratch الهام گرفته شده است. Scratch براي كودكان 8-16 ساله طراحي شده است. در همين حال، ScratchJr با در نظر گرفتن كودكان كوچكتر ساخته شد. به طوري كه به رشد شناختي، فردي، اجتماعي و عاطفي كودكان خردسال كمك مي كند. ScratchJr رابط كاربري ساده تري دارد رابط كاربري ScratchJr بسيار ساده تر از Scratch است تا پيچيدگي ورود براي كودكان خردسال را كاهش دهد. به عنوان مثال، تعداد بلوك هاي استفاده شده در ScratchJr نسبتاً كمتر از Scratch است. بلوك هاي مختلف به جاي انباشتن بلوك ها از بالا به پايين، در ScratchJr بلوك ها از چپ به آموزش برنامه نويسي كودكان راست انباشته مي شوند. ScratchJr همچنين داراي انواع كمتري از بلوكها نسبت به كدنويسي Scratch است، به عنوان مثال بلوكهاي عملگر و متغيرهاي بيشتري در Scratch وجود دارد. جلوه هاي صوتي فقط يك صداي "پاپ" براي استفاده در ScratchJr در دسترس است. با اين حال بچه ها مي توانند هر صدايي را كه مي خواهند ضبط كنند. اگرچه زمان ضبط به يك دقيقه محدود شده است. پخش مي شود ScratchJr تعداد محدودي بلوك پخش دارد: حداكثر شش بلوك در هر صفحه. به جاي ارسال پيام به شكل متن، هر بلوك پخش حاوي يك حرف است كه رنگ مرتبط با پيام خاص خود را نشان مي دهد. بهينه شده براي موبايل ScratchJr براي دستگاه هاي موبايل و تبلت آموزش برنامه نويسي كودكان بهينه شده است، برخلاف Scratch كه براي رايانه ها ساخته شده است. قابليت لمس صفحه نمايش iPad يا تبلت اندرويدي به ScratchJr نيز كمك مي كند تا در دسترس تر باشد. سيستم شبكه اي مرحله ScratchJr به شبكه اي به ابعاد 20 در 15 مربع تقسيم مي شود. برخلاف مرحله Scratch كه از پيكسلهاي معمولي استفاده ميكند كه به شبكهاي تقسيم نشدهاند. ويرايشگر رنگ در ScratchJr، يك ويرايشگر رنگ وجود دارد كه در آن بچه ها مي توانند sprite/backgrounds از قبل موجود را تغيير آموزش برنامه نويسي كودكان دهند يا چيزي را به انتخاب خود بكشند. اين ويژگي به بچه ها كمك مي كند ياد بگيرند كه چگونه خود را خلق كنند و بيان كنند. در ScratchJr، صفحات «صحنههايي» هستند كه اسپرايت، پسزمينه و پخشهاي خاص خود را دارند. و شما فقط مي توانيد تا 4 صفحه در هر پروژه داشته باشيد. در حالي كه در Scratch، دانش آموزان مي توانند پس زمينه هاي بيشتري بسازند. چگونه يك پروژه در Scratch Jr ايجاد مي كنيد؟ ScratchJr به طور خاص براي ذهن هاي جوان طراحي شده است. بنابراين رابط كاربري و دستورالعمل ها بسيار ساده هستند. امروز، شما را از طريق برنامه SratchJr راهنمايي مي كنيم. فقط برنامه ScratchJr را در دستگاه خود دانلود كنيد. برنامه را راه اندازي كنيد. آموزش برنامه نويسي كودكان و روي آيكون Home كليك كنيد تا يك پروژه جديد شروع شود. ايده هاي پروژه ScratchJr براي بچه ها ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اين چوب دستي كه خودتان بسازيد، جديدترين كيت كانو است. اين عصاي برنامه نويسي كودكان شش تكه را با برنامه اندرويد، iOS، رايانه شخصي يا مك تركيب ميكند تا بچهها را به يادگيري نحوه كدنويسي تشويق كند. بديهي است كه واقعاً فقط براي طرفداران هري پاتر جذاب خواهد بود، اما دقيقاً كمبودي از آنها وجود ندارد. اين عصا از بلوتوث براي برقراري ارتباط استفاده مي كند و داراي يك موتور لرزش و همچنين يك ژيروسكوپ 9 محوره است تا بداند چگونه حركت مي كند. كنار هم چيدنش قشنگهy ساده، و پس از انجام، كودكان بيش از 70 چالش گام به گام دارند كه - طبيعتا - از دنياي هري پاتر مي آيند. هنگامي كه آواتار خود را ايجاد كرديد، مي توانيد سفر خود را آغاز كنيد و اين بازي هاي كدنويسي را در مكان هاي آشنا از جمله هاگوارتز، كوچه دياگون و مكان هاي ديگر تكميل كنيد. كد نويسي واقعي به صورت گرافيكي انجام مي شود، برنامه نويسي كودكان با دستورالعمل هاي پاپ آپ كه نحوه جمع آوري قطعات پازل را براي كاركرد طلسم توضيح مي دهد. براي مثال، در يكي از چالشهاي Weazley's Wizard Wheezes، ياد ميگيريد كه Beans Every-Flavour Beans از Bertie Bott را به هوا بريزيد. همانند برنامههاي كدنويسي مشابه، ميتوانيد با استفاده از عصاي خود، «طلسم» خود را در هر نقطهاي آزمايش كنيد. همانطور كه كارها پيشرفته تر مي شوند، از شما خواسته مي شود كه مقادير خود كد را تغيير دهيد تا ببينيد كه چگونه روي چيزها تأثير مي گذارد، مانند اندازه دنباله آتش شما از عصا (كه روي صفحه ظاهر مي شود، البته نه خارج از عصا واقعي ). 1x1 پيكسلDash - زيباترين اسباب بازي كدنويسيربات داش كارگاه شگفت انگيز149.99 دلارسن: 6-11 Wonder Workshop’s Dash براي كودكان 6 تا 11 ساله طراحي شده است. اين مجموعهاي ايرانيان سايبر از كرهها به ارتفاع شش برنامه نويسي كودكان اينچ است كه روي سه چرخ، يكي در زير هر قسمت از بدنش حركت ميكند - با يك سر در بالا كه ميتواند به طور مستقل حركت كند. با نورهايي پوشيده شده است كه مي توانيد كنترل كنيد و مي توانيد ببينيد، بشنويد و صحبت كنيد. كنترل از طريق يك سري پنج برنامه براي iOS يا Android انجام مي شود. همه برنامهها شامل آموزشهايي هستند كه به فرزندان شما (و شما) كمك ميكنند تا ياد بگيرند كه چگونه برنامههاي پيچيدهتر بسازند، قبل از اينكه شما را آزاد كنند تا كدنويسي كنيد. يك اسباب بازي فيزيكي به كودكان كمك مي كند تا ايده بهتري در مورد اينكه كدنويسي براي چيست و چه كسي ربات هاي بامزه را دوست ندارد ايجاد كند؟ يك ربات واقعي نيز در طول مسير چند درس علمي برنامه نويسي كودكان منظم ارائه مي دهد. به عنوان مثال، دش در واقع چرخ هاي خود را نمي چرخاند، او فقط يكي را سريعتر از ديگري مي چرخد. فرزند شما مي تواند سرعت هر چرخ را به صورت جداگانه تنظيم كند و از طريق بازي و آزمايش، فيزيك پشت اين موضوع را درك كند. براي كدنويسان قديمي يا كارآمدتر Wonder ربات ديگري به نام Cue دارد كه مي تواند از كدهاي پيچيده تري استفاده كند.بررسي كامل ربات Wonder Workshop Dash ما را بخوانيدCubetto - بهترين براي كودكان پيش دبستاني كوبتو224.95 دلارسن: 3-6 Cubetto، از Primo Toys، يك اسباب بازي مورد تاييد مونته سوري است كه هدف آن آموزش برنامه نويسي كودكان اصول برنامه نويسي كامپيوتر به كودكان پيش دبستاني يا سال هاي اوليه از طريق بازي دستي است. حتي زبان هاي برنامه نويسي مدولار مانند Scratch براي بچه هايي كه به سختي مي توانند بخوانند بسيار پيچيده هستند، بنابراين Cubetto مفهوم و امكانات برنامه نويسي را به دنياي واقعي مي آورد. Cubetto Playset به شكل يك ربات چوبي است كه مانند ET بايد به خانه برود. جعبه ربات Cubetto، يك برد رابط، 16 بلوك اكشن كه براي "برنامه نويسي" استفاده مي شود، برنامه نويسي كودكان يك نقشه جهان، كتاب داستان و كتابچه راهنماي دستورالعمل (براي والدين يا معلمان) وجود دارد. چهار نوع بلوك وجود دارد: جلو، چپ، راست و عملكرد. بلوك ها را روي تخته قرار دهيد تا به كوبتتو بگوييد كجا برود. دكمه آبي را فشار دهيد و ربات Cubetto اين دستورالعمل هاي برنامه ريزي شده از پخش كننده را دنبال مي كند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
خوب، اگر جنگ ستارگان متعلق به برنامه پروژه اپ اينونتور نويسي كودكان فرزند شما برنامه نويسي كودكان نيست، پس شايد Frozen باشد. من دوست ندارم پيشنهاد كنم اين يكي براي دختران است، در حالي كه نسخه جنگ ستارگان بالا براي پسران است - اميدوارم كانو بهتر از اين باشد. كيت كد نويسي Disney Frozen 2 يك برنامه نويسي كودكان حسگر حركتي بلوتوثي است كه خودتان آن را بسازيد كه به يك تجربه كدنويسي خلاق تبديل ميشود، جايي پروژه اپ اينونتور كه بچهها در آن ماجراهاي Disney Frozen را كدنويسي ميكنند، خلق ميكنند، بازي ميكنند و به اشتراك ميگذارند. چيزي كه ما در مورد محصولات كانو پروژه اپ اينونتور برنامه نويسي كودكان دوست داريم اين است كه شما بايد كيت را خودتان بسازيد، نه اينكه فقط آن را وصل كنيد يا باتري اضافه كنيد - بنابراين قبل از اتصال آن به يك حسگر حركتي، در مورد برد، دكمه و بيت هايي كه حسگر حركت را تشكيل پروژه اپ اينونتور مي دهند، ياد بگيريد. برنامه نويسي كودكان دستگاه سازگار و زنده كردن آن. وقتي بلوك هاي كد را به هم متصل مي كنيد پروژه اپ اينونتور و برنامه نويسي كودكان جاوا اسكريپت پشت آنها را مي بينيد، قدرت هاي جديدي را كشف مي كنيد. بچه ها در مورد حلقه ها، منطق و متغيرها ياد مي گيرند. سپس آنها مي توانند دانه هاي برف بسازند، كولاك ها را كنترل كنند و با تكان دست قصر يخي خود را تجسم كنند. كودكان مي توانند با آنا، السا، كريستوف، سون و ا برنامه نويسي كودكان ولاف بازي كنند و لباس ها و همراهاني براي آواتار خود پيدا كنند. شما يك كتاب داستان گام به گام و استيكرهاي انحصاري Kano Disney Frozen 2 را به همراه برد مدار چاپي (PCB) كه حاوي حسگرها و LED ها است، و يك قاب با صفحه نور، قاب بالا + پايين و دكمه پاور دريافت مي كنيد. 1x1 پيكسل كيت مخترع درويد littleBits – يك كيت عالي ديگر براي طرفداران جنگ ايرانيان سايبر ستارگان كيت مخترع كوچك درويد99.95 دلار زماني كه كيت مخترع كوچك Bits Droid Inventor كيت منتشر شد را دوست داشتيم و به بچهها (و بچههاي بزرگ) اين فرصت را ميداد تا درويد R2 خودشان را بسازند، آن را با طرحها و اجزاي مختلف سفارشي كنند و به صورت كنترلشده به دنيا بفرستند. كاملا توسط گوشي هوشمند آنها اكنون به لطف بهروزرساني پس از انتشار كه پشتيباني از كدنويسي را اضافه ميكند، حتي بهتر است، بنابراين كيت Droid Inventor اكنون به همان اندازه براي آموزش مهارتهاي برنامهنويسي مفيد است كه در ابتدا براي ايجاد درك مهندسي و الكترونيك مفيد بود. سيستم كدگذاري كشيدن و رها كردن روي Scratch Blocks، با بلوكهاي رنگي براي عملكردهاي برنامه نويسي كودكان مختلف درويد ساخته شده است تا برنامهريزي اقدامات در داخل و تماشاي اجراي آنها را تا حد امكان آسان كند. همچنين مجموعهاي از ماموريتهاي اختصاص داده شده به برنامهنويسي براي افزودن حسي از گيميفيكيشن، تشويق بچهها به امتحان حالت كدنويسي و راهاندازي اصول اوليه آنها، قبل از اينكه آنها را آزاد بگذارند تا عملكردها را تا حد دلخواهشان بررسي كنند، اختصاص داده شده است. فراتر از عناصر كدنويسي، اين برنامه شامل برنامه نويسي كودكان دستورالعمل هاي دقيق در مورد مونتاژ درويد در پيكربندي هاي مختلف است كه شامل توانايي حركت در جهان به تنهايي، چرخاندن سر، ضبط پيام هاي مخفي، ترسيم و حتي حركت با دست است. در حالت "درايو اجباري". در مورد سفارشيسازي، اين مجموعه شامل مجموعهاي از برچسبهاي رنگارنگ براي تزئين بدنه است، اما كل كيت نيز به گونهاي طراحي شده است كه بتوانيد درويد را تقريباً از هر چيزي بسازيد - يك كارتن شير براي بدن، يك گلدان گل براي سر، يا تقريباً هر چيز ديگري كه يك بچه مي تواند روياپردازي كند. 1x1 پيكسل عصاي هري پاتر - طرفداران برنامه نويسي كودكان هري پاتر را وارد برنامه نويسي كنيد كيت كدنويسي كانو هري پاتر99.99 دلار آمريكا ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
گواهينامه حرفه اي كامل در ارتباطات تجاري انواع كلاس هاي مهارتي خريد و فروش عمده باتري ارائه مي دهد، كه يك مهارت حياتي براي هر كارمند يا رهبر است. شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه پيامي را به طور موثر منتقل كنيد، چگونه با تعارض برخورد كنيد، و چگونه مشكل را از طريق ارتباط نوشتاري حل كنيد. RIT همچنين يك گواهينامه حرفه اي را به طور خاص در مهارت هاي نرم ارائه مي دهد كه در آن چيزهايي مانند مهارت هاي ارتباطي، مديريت زمان و حل تعارض به دست خواهيد آورد. دانشگاه واشنگتن مي تواند شما را با اصول سخنراني عمومي آشنا كند. RIT همچنين دوره هايي را در زمينه مهارت هاي مديريتي براي مديريت تغييرات مخرب ارائه مي دهد. ساير دورههاي هوش هيجاني، ارتباطات غيركلامي و مهارتهاي افراد ارزش و درك را به ميز ميآورند، در حالي كه تجزيه و تحليل و مهارتهاي سازماني ميتواند بهترين اتفاق براي مدل رهبري شما باشد. به هر مجموعه مهارتي كه نياز داريد، edX گزينه اي دارد كه مي تواند شغل شما را شعله ور كند. با مهارت هاي حرفه اي مورد توجه قرار بگيريد مهارتهايي كه كارفرمايان به دنبال آن هستند، همه از طريق آموزش مهارتهاي سخت در دانشگاه يا روزهاي كمپ بوت به دست نميآيند. مهارت هاي حل مسئله اي كه در دانشگاه به آن ها معروف بوديد مي تواند چيزي باشد كه يك كارفرما واقعا به آن نياز دارد. اين مهارت هاي ارتباطي به خوبي به مصاحبه هاي شغلي و فراتر از آن ترجمه مي شود. نشان دادن علاقه به پيشرفت حرفه اي شما را به يك نامزد شغلي مطلوب تبديل مي كند انواع كلاس هاي مهارتي زيرا هميشه مايل به يادگيري و پيشرفت هستيد. به جاي تمركز بر مهارت هاي خاص شغل، مجموعه مهارت هاي خود را گسترش دهيد تا در بازار كار برجسته شويد. مهارتهاي شما به كارفرمايانتان نشان ميدهد كه كاملاً قوي هستيد و براي يك تيم دارايي هستيد. اگر در زمينه شغلي در حال پيشرفت هستيد، هميشه مي توانيد مهارت هاي جديدي خريد و فروش عمده باتري را بياموزيد تا رضايت و موفقيت بيشتري را در شغل خود به ارمغان بياوريد. اجازه دهيد edX كمك كند. وقتي به آموزش در محل كار فكر مي كنيم، مهارت هاي نرم اغلب ناديده گرفته مي شوند زيرا به اندازه «مهارت هاي سخت» مانند كدنويسي يا مهارت هاي پيشرفته اكسل قابل لمس نيستند. اما توسعه آموزش مهارت هاي نرم براي كاركنان به اندازه مهارت هاي فني مهم است. يك مطالعه توسط MIT Sloan نشان داد كه يك كارآزمايي كنترل شده و 12 ماهه آموزش مهارت هاي ايرانيان سايبر نرم در پنج كارخانه مختلف، تنها در هشت ماه ROI 250 درصدي را به همراه داشت. آموزش آنها در مهارت هاي نرم مانند انواع كلاس هاي مهارتي حل مسئله و تصميم گيري بهره وري را افزايش داد، وظايف پيچيده را كارآمدتر كرد و حضور كاركنان را بهبود بخشيد. موسسه بينالمللي تحقيقات استنفورد اعلام كرد كه 75 درصد موفقيت بلندمدت در يك شغل خاص مبتني بر تسلط بر مهارتهاي خريد و فروش عمده باتري نرم است و تنها 25 درصد از موفقيت شغلي ناشي از مهارتهاي فني است. همانطور كه مي بينيد، نتايج حاصل از آموزش مهارت هاي نرم چشمگير است. بنابراين بياييد نگاهي دقيقتر به نحوه كاركرد آن بيندازيم. مهارت هاي نرم چيست؟ مهارتهاي نرم بيشتر بر شخصيت انواع كلاس هاي خريد و فروش عمده باتري مهارتي متمركز ميشوند، نه بر اساس مدارك، مهارتهاي فني يا تجربه حرفهاي. اين شامل مواردي مانند مهارت هاي مردمي، مهارت هاي اجتماعي، مهارت هاي بين فردي و مهارت هاي قابل انتقال است.
در مقابل، مهارتهاي سخت، مهارتهاي فني هستند كه اغلب مختص شغل هستند. آنها از برنامه هاي صدور گواهينامه، آموزش كاركنان، و تجربه كاري مي آيند و مي توانند از طريق امتحانات و تكاليف عملي يا آزمون ها آموزش داده شوند، اندازه گيري و آزمايش شوند. مهارتهاي سخت معمولاً به كسب و كار اصلي يك سازمان مربوط ميشوند، مانند مهارتهاي نوشتاري، مهارتهاي شبكههاي كامپيوتري، عمليات ماشين، تجزيه و تحليل كسبوكار، طراحي و ساخت. مهارت هاي نرم بيشتر با روابط بين فردي سروكار دارند و شامل مواردي مانند حل تعارض، ارتباط، گوش دادن و حل مسئله مي شوند. همانطور كه گفته شد، توسعه مهارت هاي نرم اغلب دست كم گرفته مي شود و به آن اهميت داده فروش عمده باتري نمي شود. بعلاوه، در حالي كه مهارتهاي سخت را ميتوان در طول زمان و با تكرار انواع كلاس هاي مهارتي ياد گرفت و تسلط يافت، توسعه مهارتهاي نرم سختتر و ارزيابي و اندازهگيري دقيقتر دشوارتر است. اينها دلايل كمبود شديد مهارت هاي نرم در سال 2020 است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برنامه هاي مراقبت از كودك، مهدكودك و آموزش اوليه خريد و فروش عمده باتري در پنسيلوانيا مي تواند توسط ايالت يا دولت فدرال تنظيم شود. ممكن است كمي گيج كننده باشد - اگر گيج شديد، از برنامه بپرسيد: "چه كسي شما را تنظيم مي كند؟" از آنها در مورد آخرين بازرسي يا اگر شكايت يا تخلفي دارند بپرسيد. اطلاعات زير بايد شما را شروع كند. در يك نام چيست؟ برنامههايي كه به كودكان خردسال خدمات ارائه ميكنند ممكن است از نامهاي مختلفي براي توصيف خود استفاده كنند، مانند مراقبت روزانه، مراقبت از كودك، مركز رشد كودك، برنامه يادگيري اوليه، شروع به كار، پيش دبستاني يا مهد كودك. اين نام هميشه به شما نشان نميدهد كه چگونه آنها تنظيم شدهاند يا سطح كيفيت آنها چيست، بنابراين حتماً در مورد مقررات آنها و نحوه ارائه خدمات با كيفيت به كودكان سؤال كنيد. برنامه هاي مهدكودك يا مراقبت از كودك دپارتمان خدمات انساني پنسيلوانيا (DHS) برنامههاي مهدكودك و مراقبت از كودك (خانههاي خانوادگي، خانههاي خريد و فروش عمده باتري گروهي و مراكز مراقبت از كودكان) را در پنسيلوانيا تنظيم ميكند تا مطمئن شود كه حداقل استانداردهاي بهداشت و ايمني را رعايت ميكنند. مقررات حوزه هايي مانند: استانداردهاي ايمني براي ساختمان و كلاس هاي درس؛الزامات كاركنان، مانند سن، سطح تحصيلات؛ نسبت پرسنل به فرزند - چند نفر پرسنل بايد هميشه در كلاسي با تعداد معيني از كودكان حضور داشته ايرانيان سايبر باشند (هرچه بچه ها كوچكتر باشند، تعداد كاركنان در هر كلاس بيشتر است).تجهيزات كلاس و زمين بازي؛نظارت بر كودكان؛تغذيه و سلامت بزرگسالان و كودكان؛مراحل پذيرش؛ ورعايت قوانين عدم تبعيض سه نوع برنامه مراقبت از كودك وجود دارد كه توسط DHS تنظيم مي شود:خانه مراقبت از كودك خانواده يك مراقب كه بين چهار تا شش كودك غير مرتبط با مراقب خدمات ارائه مي دهد گواهي دولتي مورد نياز، بر اساس سلامت و ايمني شركت اجباري در Keystone STARS انواع ديگر اعتبار به صلاحديد برنامه آنها بايد از مقررات مربوط به خانه هاي مراقبت از كودك خانوادگي پيروي كنند.خانه مراقبت از كودكان گروهي بين هفت تا 12 كودك غير مرتبط با اپراتور مراقبت ازخريد و فروش عمده باتري كودك خدمات مي دهد گواهي دولتي مورد نياز، بر اساس سلامت و ايمني شركت اجباري در Keystone STARS انواع ديگر اعتبار به صلاحديد برنامه آنها بايد از مقررات مربوط به خانه هاي مراقبت از كودكان گروهي پيروي كنند.مركز مراقبت از كودك به هفت يا چند كودك غير مرتبط با اپراتور مراقبت از كودك خدمات مي دهدگواهي دولتي مورد نياز، بر اساس سلامت و ايمني شركت اجباري در Keystone STARSانواع ديگر اعتبار به صلاحديد برنامه آنها بايد مقررات مربوط به مراكز مراقبت از كودك را رعايت كنند برنامه ها بايد گواهي انطباق خود را ارسال كنند، بنابراين اگر آن را نمي بينيد، در مورد آن بپرسيد.بررسي كنيد كه آيا يك برنامه مراقبت از كودك تخلف يا شكايتي داشته است يا براي مشاهده نتايج بازرسي آنها. بر اساس آدرس يا نام برنامه و سن فرزندتان جستجو كنيد. هنگامي كه فهرستي از نتايج خريد و فروش عمده باتري ظاهر شد، روي نام برنامه كليك كنيد و اطلاعات بيشتري را دريافت كنيد، از جمله گواهينامه آنها (سند صادر شده براي يك شخص حقوقي كه اجازه فعاليت آن را مي دهد) و هرگونه تخلف. با مركز منابع يادگيري اوليه محلي خود تماس بگيريد. ساير برنامه هاي يادگيري اوليه برنامههاي Head Start از مقررات فدرال پيروي ميكنند و هر سه سال يك بار بررسي جامعي دريافت ميكنند. برخي از برنامههاي Head Start نيز ممكن است داراي گواهي DHS به عنوان برنامههاي مراقبت از كودك باشند. برخي از پيش دبستاني ها به عنوان مهد كودك هاي آكادميك داراي مجوز فروش عمده باتري خصوصي توسط وزارت آموزش (PDE) مجوز دارند. آنها بايد مقررات مربوط به ساختمان مدرسه و فضاي كلاس، الزامات كاركنان، تجهيزات آموزشي و دوره تحصيلي را رعايت كنند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
با بيش از 250000 نسخه فروخته شده آموزش بهترين آموزش برنامه نويسي كودكان آموزشگاه برنامه نويسي صفر تا صد كامپيوتر رايگان در سراسر جهان، Computer Coding for Kids براي مبتديان در تمام سنين عالي است. با زبان برنامه نويسي Scratch شروع مي شود. مثالهاي ساده خوانندگان را سريعاً به سرعت ميرسانند و بهترين آموزشگاه برنامه نويسي نه تنها نحوه آموزش صفر تا صد كامپيوتر رايگان عملكرد Scratch را توضيح ميدهند، بلكه مفاهيم كدگذاري جهاني مانند حلقهها، متغيرها، رشتهها و منطق بولي را نيز معرفي ميكنند. بخش Scratch شامل چندين نمونه كار بهترين آموزشگاه برنامه نويسي طولاني تر از بازي هايي است كه خوانندگان مي توانند آموزش صفر تا صد كامپيوتر رايگان با دنبال كردن مراحل ساده شماره گذاري شده در عرض چند دقيقه بسازند. بخش دوم كتاب، زبان پايتون را پوشش ميدهد و بهترين آموزشگاه برنامه نويسي بر اصولي كه در اسكرچ آموخته شده است، ميپردازد. اين بخش براي خوانندگاني كه به Scratch تسلط دارند و مشتاق آموزش صفر تا صد كامپيوتر رايگان چالشهاي جديد هستند ايدهآل است. بخش پايتون شامل چندين بهترين آموزشگاه برنامه نويسي پروژه طولاني تر و گام به گام است كه به خوانندگان اجازه مي دهد بازي هاي خود را بسازند و تطبيق دهند. برنامه نويسي كامپيوتري براي كودكان آموزش برنامه نويسي كودكان آموزش صفر تا صد كامپيوتر رايگان به همان اندازه براي كودكاني كه تازه با برنامه نويسي آشنا شده اند و كساني كه از قبل علاقه مند و تشنه كسب اطلاعات بيشتر هستند مناسب است. مملو از كتاب، مجلات، ديويدي، رايانههاي AWE، بلوكهاي ساختماني و حيوانات عروسكي، طبقه جداگانه كودكان فضايي است كه كودكان تشويق ميشوند خودشان باشند و لذت يادگيري را كشف كنند. انتخاب هاي كتاب اكنون خانوادهها ميتوانند مجموعهاي از مواد كتابخانه را كه بهطور ماهرانه توسط كتابداران كودكان شما تهيه شده است، در سه مرحله آسان دريافت كنند. ابتدا، از صفحه وب «كتابگزينها» ديدن كنيد تا امتحان كتاب «انتخابها» را تكميل كنيد. دوم، منتظر اعلان از كتابخانه باشيد. سوم، مواد خود را برداريد و لذت ببريد! براي اطلاعات بيشتر به صفحه وب انتخاب كتاب مراجعه كنيد يا با شماره 5620-837-724 تماس بگيريد و جسيكا، رئيس بخش كودكان ما را بخواهيد. برنامه هاي ديگر در طول سال تقويمي، صدها برنامه كتابخانه اي براي سنين تولد تا نوجواني، يادگيري مادام العمر را ايرانيان سايبر به آموزش برنامه نويسي كودكان روش هاي مختلف ترويج مي كنند. با استفاده از منابع از طريق سيستم كتابخانه شهرستان، كمك هاي مالي و برنامه ريزي كاركنان، هدف اين است كه گزينه هاي مورد علاقه شما را ارائه دهد. ما در تلاش هستيم تا نيازهاي همه زبان آموزان را برآورده كنيم. اگر نياز يا ايده اي داريد به ما پيام دهيد! براي مشاهده آخرين رويدادها و برنامه هاي برنامه ريزي شده، تقويم رويدادهاي ما را بررسي كنيد. چالش هاي خواندن خود را از طريق پلتفرم Beanstack دنبال كنيد تا واجد شرايط برنده شدن از مجموعه جوايز سرگرم كننده ما شويد! براي آواز خواندن، توصيه هاي كتاب، آموزش، صنايع دستي و حتي جوجه هاي زنده از كانال YouTube ما ديدن كنيد. منابع در خانه براي سرگرمي هاي مجازي و منابع آنلاين براي پايگاه هاي داده ايمن براي يادگيري زبان ها و يافتن اطلاعات قابل اعتماد را كاوش كنيد. كارت كتابخانه شما به شما امكان آموزش برنامه نويسي كودكان دسترسي مجازي به منابع آنلاين را مي دهد. ما را در شبكه هاي اجتماعي براي به روز رساني و حفظ ارتباط دنبال كنيد. اگر ايده اي براي برنامه نويسي داريد، هميشه از پيشنهادات استقبال مي شود. از پيوند تماس با ما براي ارسال پيام، استفاده از مسنجر فيس بوك يا صحبت با يكي از كاركنان حضوري يا تلفني براي به اشتراك گذاشتن ايده هاي خود استفاده كنيد. ما اينجا هستيم تا جوامع خود را با هم تقويت كنيم! اول بچه ها، مشاركت پرستار-خانواده اوكلاهاما يك برنامه حمايتي داوطلبانه از خانواده است كه خدمات خانگي را به مادراني كه در انتظار اولين فرزندشان هستند ارائه مي دهد. پس از ثبت نام، يك پرستار بهداشت عمومي با مادر همكاري مي كند تا هم شانس برنامه نويسي كودكان او براي به دنيا آوردن نوزاد سالم را افزايش دهد و هم به مادر در مورد ايمني كودك و رشد كودك آموزش دهد. پرستار همچنين مي تواند مادر را به خدمات مورد نياز جامعه خود مانند مراقبت از كودك، مسكن و برنامه هاي شغلي/آموزشي متصل كند. ماموريت ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
خود، اين كتاب پيشرو است. با تقسيم اين موضوع آموزش برنامه نويسي كودكان دلهره آور به 10 «مهارت فوق العاده» مورد نياز، خوانندگان جوان مي توانند با برنامه نويسي رايانه اي آشنا شوند و در حين پيشرفت در كتاب، مهارت هاي خود را تقويت كنند. با مقدمهاي كوتاه شروع ميكنيم كه اين سؤال را مطرح ميكند كه «كدنويسي چيست؟»، مهارتهاي فوقالعاده كدنويسي شامل استفاده از نرمافزار كدنويسي Scratch براي ارائه دستورالعملهاي كدنويسي، نوشتن كد ساده و استفاده از حلقهها است. يادگيري نحوه اشكال زدايي و رفع كدها؛ و با استفاده از دانش كدنويسي خود يك بازي كامپيوتري ساده ايجاد كنيد و يك صفحه وب با استفاده از HTML ساده ايجاد كنيد. مشاهده كتاب صفحات كتاب Placeholder BookDKFINDOUT! كدگذاري DKfindout! كدنويسي با عكاسي زيبا، تصاوير پر جنب و جوش و اطلاعات كليدي برنامه درسي، كدنويسي را به وضوح براي كودكان توضيح مي دهد. DKfindout! سريال هر كودكي را كه مشتاق يادگيري و كسب حقايق است راضي مي كند - و آنها را براي اطلاعات بيشتر باز خواهد داشت! DKfindout! كدنويسي مملو از اطلاعات بهروز آموزش برنامه نويسي كودكان و آزمونهاي سرگرمكننده است، در حالي كه متن برنامه درسي كليدي به كودكان ميگويد كه چرا از كد استفاده ميكنيم، رايانهها چگونه از كد استفاده ميكنند و تاريخچه كدنويسي از زبانهاي برنامهنويسي اوليه رايانه تا پايتون و اسكرچ را پوشش ميدهد. درباره پيشگامان كدنويسي آدا لاوليس و آلن تورينگ و نحوه استفاده از كدها در طول تاريخ بياموزيد. مشاهده كتاب صفحات كتاب Placeholder Book ساختن ايرانيان سايبريك برنامه موبايل: برنامه خود را طراحي و برنامه ريزي كنيد!كدنويسي جالب است، و اين پروژه هاي سرگرم كننده به شما كمك مي كنند تا امروز شروع كنيد! ساختن يك اپليكيشن موبايل درس هاي اساسي در توسعه اندرويد ارائه مي دهد كه به طور خاص براي بچه ها طراحي شده است! سه پروژه سرگرم كننده شما را با استفاده از برنامه Inventor MIT's App Inventor - يك ابزار برنامه نويسي رايگان و آنلاين است كه از زبان ساده اي استفاده مي كند كه يادگيري كدنويسي را آسان مي كند، به شما كمك مي كند. بدون فصل طولاني براي خواندن، و بدون تكليف - فقط شيرجه رفتن در! شما با يك پروژه اوليه شروع مي كنيد كه به شما نشان مي دهد چگونه يك برنامه كاربردي بسازيد. در مرحله بعد، اين مهارت ها را روي يك برنامه ويرايش عكس كه مهارت هاي شما را به سطح بعدي مي برد، به كار خواهيد برد. در نهايت، يك بار ديگر به يك بازي ساز تبديل خواهيد شد - درست است، شما در واقع يك بازي موبايل خواهيد ساخت كه مي توانيد آن را براي دوستان خود ارسال كنيد! هر پروژه آموزش برنامه نويسي كودكان شامل دستورالعمل هاي گام به گام و تعداد زيادي گرافيك براي او استlp شما در مسير خود باقي ميمانيد، و دستورالعملهاي خوانا به شما كمك ميكنند تا هر پروژه را بدون نااميدي تكميل كنيد. مشاهده كتاب صفحات كتاب Placeholder BookRASPBERRY PI FOR KIDS FOR DUMMIES Raspberry Pi For Kids For Dummies راه اندازي، كاركرد و عيب يابي مانند يك حرفه اي Pi را براي بچه ها آسان مي كند! اين راهنماي گام به گام كه شما را با Pi از طريق يك سري پروژههاي سرگرمكننده و الهامبخش آشنا ميكند، نحوه نوشتن بازيهاي رايانهاي، ساخت وبسايت، ساختن هنر و موسيقي، ايجاد پروژههاي الكترونيكي و موارد ديگر را به شما نشان ميدهد! از دانلود سيستم عامل و راه اندازي Raspberry Pi تا ايجاد هنر در Tux Paint و طراحي بازي با Scratch، همه چيزهايي كه براي لذت بردن از Pi نياز داريد در داخل آن وجود دارد! Raspberry Pi For Kids For Dummies صحبت هاي گيج كننده فناوري را پشت سر مي گذارد و به زبان انگليسي ساده توضيح مي دهد كه چگونه مي توان همه امكانات جالب Pi را آزاد كرد، مانند بازي Minecraft در پايتون، استفاده از HTML براي ايجاد يك وب سايت، مديريت و سفارشي سازي Raspberry Pi، پخش موسيقي با Sonic Pi و درك و بازي با GPIO. مشاهده كتاب صفحات آموزش برنامه نويسي كودكان كتاب Placeholder Book كدنويسي كامپيوتري براي كودكان: راهنماي برنامه نويسي كودكان تصويري گام به گام منحصر به فرد، از كد باينري تا ساخت بازي برنامه نويسي پايتون و اسكرچ با اين راهنماي آسان و رنگارنگ براي برنامه نويسي براي بچه ها، راه حلي براي يادگيري هستند. فقط مراحل ساده را دنبال كنيد تا در كمترين زمان برنامه بنويسيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در مجموع، يافتههاي اين مطالعات نشان ميدهد كه كلاس هاي تابستاني حمايت فزايندهاي از روابط بين BMI كودك، متغيرهاي محيط اجتماعي (رسانهها، همسالان و والدين)، و متغيرهاي روانشناختي و نارضايتي بدن در كودكان خردسال وجود دارد. براي شناسايي نقش هاي نسبي اين متغيرها و جهت گيري روابط، تحقيقات بيشتري مورد نياز است. چگونه والدين در مصرف رسانه هاي كودكان ميانجيگري مي كنند يلدا تي اولز، مايكل بي راب، در توسعه شناختي در زمينه هاي ديجيتال، 2017 ميانجيگري والدين فرزندان نحوه ارتباط والدين با فرزندان خردسال خود در رسانه ها مي تواند تأثير زيادي بر پيام هايي كه آنها دروني مي كنند، آنچه را كه مي آموزند و آنچه را كه حفظ مي كنند، داشته باشد. حتي آكادمي اطفال آمريكا نيز به اهميت مشاركت والدين در بيانيه خط مشي خود در مورد رسانه ها اشاره كرده است و توصيه مي كند كه والدين استفاده از رسانه هاي فرزندان خود را زير نظر داشته باشند و اين استفاده را با فرزندان خود به عنوان راهي براي صحبت در مورد ارزش هاي خانواده در نظر بگيرند. كنسرو آكادمي اطفال، 2016). دههها تحقيق در كلاس هاي تابستاني مورد تماشاي تلويزيون كودكان، به يكي از جنبههاي ميانجيگري فعال به نام تماشاي مشترك، يعني تماشاي تلويزيون و محتواي ويديويي با كودكان صحبت ميكند. تماشاي مشترك يك عمل يكپارچه نيست – در زمان و نحوه انتخاب والدين براي همديد كردن با ايرانيان سايبر فرزندانشان، تفاوتهاي اساسي وجود دارد، از سطوح بسيار بالا تا بسيار پايين. به عنوان مثال، برخي از والدين ممكن است هنگام تماشاي يك برنامه تلويزيوني در كنار فرزندان خود حضور داشته باشند، اما با آنها درگير يا صحبت نكنند. ساير والدين ممكن است به شدت درگير باشند و سعي كنند هنگام صحبت در مورد آنچه كه فرزندانشان مي بينند يا مي شنوند نسبت به سطح رشد و نيازهاي كودكان حساس باشند. به عنوان مثال، آنها ممكن است انتخاب كنند كه به اشياء روي صفحه برچسب بزنند (كرچمار، گرلا، و لين، 2007)، فرزندان خود را تشويق كنند تا آنچه را كه مي بينند تقليد كنند (مانند خواندن يك آهنگ يا رقصيدن)، يا بعد از پايان نمايش سؤال بپرسند. حتي سطوح پايين مشاهده مشترك نيز مي تواند مزاياي مثبتي داشته باشد. براي مثال، محققان نشان دادهاند كه ترغيب كودكان به كلاس هاي تابستاني اينكه تجربه رسانهاي را بهجاي صرفاً سرگرمي، آموزشي بدانند، ميتواند منجر به نتايج يادگيري شود (سالومون، 1984). همه رفتارهاي همديدني برابر نيستند و والدين ميتوانند در زمانهاي مختلف در سطوح مختلفي از همديدن شركت كنند. ارزش مشاهده مشترك در چندين مطالعه نشان داده شده است. بسياري از اولين مطالعات مربوط به خيابان سزامي دريافتند كه كودكان اغلب محتواي برنامه را زماني كه با بزرگسالان تماشا ميكنند بيشتر درك ميكنند (براي مروري بر تحقيقات در مورد نقش والدين و مراقبان در حمايت از يادگيري از خيابان كنجد، ساموند، 2007 را ببينيد). به عنوان مثال، رايس، هيوستون، تروگليو و رايت (1990) دريافتند كه كودكان حروف و اعداد را زماني بهتر ياد مي گيرند كه والدين برنامه را با آنها تماشا مي كنند و از كودكان مي خواهند كه آنها را در حين مشاهده تكرار كنند. در حالي كه وادار كردن كودكان به تكرار مطالب با صداي بلند مي تواند براي يادگيري كلاس هاي تابستاني موثر باشد، فقط اينكه والدين بگويند حروف و اعداد آنقدر موثر نيست (ريزر، تسمر، و فلپس، 1984؛ ريزر، ويليامسون، و سوزوكي، 1988). محققان همچنين اثربخشي ميانجيگري فعال بر پيامدهاي اجتماعي و عاطفي را نشان داده اند. در مطالعه راسموسن و همكاران در سال 2016، 127 كودك 2 تا 6 ساله و والدين آنها به طور تصادفي براي تماشا يا عدم تماشاي 10 قسمت از برنامه انيميشن محله دانيل ببر، نمايشي كه براي آموزش مهارت هاي اجتماعي-عاطفي طراحي شده بود، قرار گرفتند. . والدين به طور تصادفي در يكي از سه شرايط درماني يا در يك گروه كلاس هاي تابستاني كنترل قرار گرفتند. در گروه اول، به والدين دستور داده شد كه هر قسمت را با فرزند خود تماشا كنند و تا حد امكان در مورد نمايش در 2 هفته بعد صحبت كنند (ميانجيگري فعال). در گروه دوم، والدين هر قسمت را با فرزند خود تماشا كردند اما در مورد قسمت ها با فرزند خود بحث نكردند. در گروه سوم، كودكان بدون حضور والدين برنامه را تماشا كردند و به والدين دستور داده شد كه در مورد نمايش صحبت نكنند. كودكان گروه كنترل نمايش متفاوتي را تماشا كردند و به والدين دستوراتي در مورد تعامل با فرزندشان داده نشد. يافتهها نشان داد كه تماشاي برنامه با سطوح بالايي از همدلي همراه بود، اما تنها زماني كلاس تابستاني كه كودكان ميانجيگري فعال مكرر دريافت كردند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
علاوه بر اين، قرار گرفتن در معرض رسانه ها پيش بيني كننده مقطعي كلاس هاي تابستاني محدوديت غذايي در دختران 5 ساله بود (داميانو، پكستون، و همكاران، 2015). اين يافتهها نشان ميدهد كه رسانههاي كودكان احتمالاً اطلاعاتي درباره ايدهآلهاي ظاهري و ارتباط آنها با اندازه واقعي بدن ارائه ميدهند، كه ممكن است در سنين بعدي دروني شود. عوامل همسالان نيز براي تأثيرگذاري بر توسعه نگرش هاي تصوير بدن در مدل هاي اجتماعي-فرهنگي و زيست رواني-اجتماعي پيشنهاد شده است و از نقش تأثيرات همسالان در دختران جوان حمايت مي شود. در يك مطالعه طولي بر روي دختران 5 تا 8 ساله، نارضايتي ادراك شده از بدن همسالان، توسعه نارضايتي از بدن را 1 سال پيشبيني كرد. بعداً (دانت و تيگمان، 2006 ب)، و در يك مطالعه مقطعي روي دختران 5 ساله، گفتگوهاي ظاهري همسالان (مثلاً در مورد لباس و مو) محدوديت غذايي را پيش بيني كردند (داميانو، پكستون، و همكاران، 2015). . دو مطالعه تجربي همچنين تأثيرات اجتماعي-فرهنگي را در ايجاد نگراني هاي تصوير بدن در كودكان خردسال دخيل مي دانند. ديتمار و همكارانش (2006) دريافتند كه دختران 5 تا 8 ساله اي كه در معرض تصاوير باربي قرار گرفتند، در مقايسه با آنهايي كه در معرض Emme (عروسك سايز 16 آمريكايي) قرار داشتند، احترام كمتري نسبت به بدن و تمايل بيشتري به لاغري داشتند. كلاس هاي تابستاني بدون عروسك اين اثر قبلاً در دختران 5.5 تا 6.5 ساله مشهود بود، اما در دختران 6.5 تا 7.5 ساله بارزتر بود. جالب اينجاست كه در گروه سني بالاتر، قرار گرفتن در معرض Emme منجر به افزايش تمايل به لاغر شدن در بزرگسالي مي شود. نويسندگان پيشنهاد ايرانيان سايبر ميكنند كه براي اين دختران مسنتر كه ممكن است ايدهآل لاغر را دروني كرده باشند، اين عروسك ممكن است نمايانگر آيندهاي ممكن اما ترسناك باشد. والدين سومين تأثير اجتماعي-فرهنگي پيشنهادي بر رشد تصوير بدن هستند. يك مطالعه تجربي اخير توسط پرز، كرون ون ديست، اسميت و اسلدك (2016، ديدگاه اوليه) از رابطه بين نارضايتي از بدن مادر و نارضايتي بدن در دختران 5 تا 7 ساله آنها پشتيباني مي كند. هم دختران و هم مادرانشان يك ارزيابي مصاحبه از تعدادي نگرش تصوير بدن را تكميل كردند. علاوه بر اين، هم دختران و هم مادرانشان به طور تصادفي به (الف) يك فعاليت آينه اي كه در آن فقط از آنها خواسته مي شد نظرات مثبتي در مورد بدن خود بدهند، يا (ب) يك فعاليت آينه اي كه در آن هيچ دستورالعملي در مورد آنچه بايد بگويند وجود نداشت، اختصاص داده شدند. ، و نظرات آنها در طول اين فعاليت ثبت شد. مادران و دختران به طور مستقل فعاليت آينه را تكميل كردند. به كلاس هاي تابستاني عنوان شاخص رضايت از بدن، تعداد نظرات مثبت (يعني رضايت) و منفي (يعني نارضايتي) از بدن شمارش شد. در مرحله بعدي مطالعه، مادران و دختران با هم به فعاليت آينهاي پرداختند و به مادران همان دستورالعملهايي داده شد كه در مرحله اول دريافت كردند. آنها دريافتند كه دروني سازي ايده آل لاغر توسط دختران به طور قابل توجهي با نارضايتي از بدن مادر و عينيت بخشيدن به خود و خود شيئي شدن دختران با خود شيئي شدن مادر مرتبط است. در شرايط آينه مشترك، پرز و همكاران. (2016) مشاهده كردند كه وقتي مادران در مورد بدن خود مثبت صحبت مي كردند، دختران نيز تمايل بيشتري به صحبت مثبت در مورد بدن خود داشتند. آنها دريافتند كه دختران پس از قرار گرفتن در معرض نظرات مادر، نظرات مثبت و منفي خود را تغيير مي دهند تا با پاسخ هاي مادرانشان همخواني بيشتري داشته باشند. نويسندگان به اين نتيجه رسيدند كه مطالعه آنها شواهدي ارائه مي دهد كه دختران جوان نگرش هاي تصوير بدن خود را بر اساس نگرش هاي مادرانشان مدل مي كنند. متغيرهاي روانشناختي، به ويژه عزت نفس پايين و علائم افسردگي، نيز براي كمك به ايجاد نارضايتي از بدن در مدلهاي زيستي-رواني اجتماعي توسعه نارضايتي از بدن پيشنهاد شدهاند (راجرز، مكلين، و همكاران، 2015). اين عوامل براي پيشبيني رشد بعدي نارضايتي از بدن در نوجوانان دختر و پسر پيدا شدهاند كلاس هاي تابستاني (به عنوان مثال، پكستون و همكاران، 2006). علاوه بر اين، ويژگيهاي كمالگرا در ايجاد عوامل خطر براي اختلالات خوردن، از جمله نگرانيهاي مربوط به وزن و شكل در دختران نوجوان نقش داشته است (به عنوان مثال، Wade، Wilksch، Paxton، Byrne، و Austin، 2015). با اين حال، تحقيقات كمي وجود دارد كه روابط بين اين متغيرها را در كودكان خردسال بررسي كرده باشد. با اين حال، در تحقيقات اخير، نيكولز و همكاران. (2016) دريافتند كه در دختران و پسران 6 ساله، اعتماد به نفس پايينتر كودك با عزت نفس پايينتر مرتبط است. علاوه بر اين، كمال گرايي اجتماعي تجويز شده و خودگراي بالاتر كودكان با احترام به بدن كلاس تابستاني پايين تر و محدوديت غذايي بيشتر در پسران و دختران مرتبط بود. اگرچه اين يافته ها بر اساس داده هاي مقطعي است، آنها پيشنهاد مي كنند كه روابط بين اين متغيرها بايد بيشتر در كودكان خردسال بررسي شود. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
به عنوان مثال، تحقيقات ما نشان داده است كه در اوايل دبستان، كودكان بين دختران كلاس هاي تابستاني جنسي شده و غيرجنسي بر اساس لباسهايشان تمايز قائل ميشوند، و آنها يك دختر جنسيشده (مثلاً دختري با دامن كوتاه، پيراهن مياني، جواهرات و لوازم آرايشي كه بهعنوان يك آرايش ميپوشد، تمايز قائل ميشوند. يك فروشگاه پرطرفدار در مركز خريد محلي) محبوب و زيباست، اما نسبت به دختراني غيرجنسي كه شلوار جين و بلوز پوشيده اند، باهوش، خوب يا ورزشكار نيست. براي مثال، هنگامي كه از يكي از كودكان خواسته شد دختري را كه در تصوير قرار دارد، توصيف كند، (در موضوعي كه ديگران اغلب تكرار ميكنند) اظهار داشت: «دختراني كه اينطور لباس ميپوشند، خيلي باهوش نيستند». اين كليشهها در مقايسه با پسران، و كودكاني كه بيشتر از رسانههاي جنسي استفاده ميكردند، شديداً باور داشتند. پيامدهاي اين كليشه هاي جنسيتي براي كودكان و نوجوانان چيست؟ بيشتر تحقيقات كلاس هاي تابستاني موجود تأثيرات قرار گرفتن در معرض رسانه هاي جنسي را بر دختران نوجوان بررسي كرده اند. بر اساس تئوري عينيتسازي (به عنوان مثال، فردريكسون، رابرتز، نول، كوين و تونگ، 1998)، دختران اين شيءسازي افراطي جنسي را دروني ميكنند، نگاه بيننده را به درون ميگردانند و خود را عينيت ميبخشند. بنابراين، پس از تماشاي تصاوير زنان و دختراني كه از نظر جنسي شيء شده اند، دختران عزت بدن پايين تر، محدوديت هاي رژيم غذايي بيشتر، عزت نفس پايين تر و افسردگي بيشتري را نشان مي دهند (APA، 2007؛ فردريكسون و همكاران، 1998). علاوه بر اين، دختران ممكن است اين كليشه هاي جنسيتي جنسي را تاييد و دروني كنند. به عنوان مثال، اگر دختران تصور كنند كه دختران جنسي شده قرار است "احمق رفتار كنند" (همانطور كه يكي از شركت كنندگان در استون و همكاران، 2015 بيان كرد) و دختران بخواهند به دليل محبوبيت دختران جنسي شده به نظر برسند، دختران ممكن است هوش خود را كم اهميت جلوه دهند. و در مدرسه عملكرد ضعيفي دارند. در واقع، تحقيقات اخير نشان داده است كه دختراني كه پيامهاي درونيسازي شده در مورد كلاس هاي تابستاني جنسيت ايرانيان سايبر را دريافت كردهاند، نسبت به دختراني كه چنين پيامهايي را دروني نكردهاند، عملكرد تحصيلي پايينتري دارند و شرم بدن بيشتري دارند (مككني و بيگلر، 2014a، 2014b). علاوه بر اين، دختران ممكن است شروع به ترك ورزش كنند، زيرا آنها بيشتر و بيشتر با دختري كه قرار نيست ورزشكار باشد (كه قرار نيست ورزشكار باشد) همذات پنداري ميكنند، و از مزاياي فراوان شركت در ورزش چشمپوشي ميكنند (Solmon, 2014). تحقيقات ما نشان داده است كه تأييد كليشههاي جنسيتي جنسي با نحوه تعامل نوجوانان با يكديگر نيز مرتبط است. به طور خاص، نوجواناني كه اين عقايد را تاييد كردند كه زنان ابژههاي جنسي هستند و مردان از نظر جنسي قاطع و حريص هستند، نسبت به نوجواناني كه اين كليشهها را تاييد نميكردند، آزار و اذيت جنسي فيزيكي كلاس هاي تابستاني و كلامي بيشتري را مرتكب شدند و آزار همسالان همجنسگرا نسبت به همسالانشان بيشتر بود (Jewell et al., 2015). . اين با تحقيقات قبلي مطابقت دارد (وارد و فريدمن، 2006) كه نشان ميدهد، براي پسران، مشاهده دختراني كه از نظر جنسي شيء شدهاند، منجر به پذيرش بيشتر افسانههاي تجاوز جنسي ميشود (به عنوان مثال، دختراني كه لباس تحريكآميز ميپوشند، «آن را ميخواهند»). بنابراين، جنسيت گرايي در زمينه كليشه هاي جنسيتي نه تنها بر دختر يا پسر فردي تأثير مي گذارد، بلكه بر نحوه تعامل آنها با يكديگر در دوران نوجواني نيز تأثير مي گذارد. توسعه تصوير بدن و تعصب وزن در دوران كودكي اس.جي. كلاس تابستاني پكستون، اس.آر. داميانو، در پيشرفت در رشد و رفتار كودك، 2017 3.2.2 همبستگي و پيش بيني در كودكان خردسال مطابق با مدل زيست رواني اجتماعي، تعداد كمي از مطالعات دختران جوان دريافته اند كه نگراني هاي بيشتر درباره وزن با وضعيت وزن بالاتر مرتبط است (ديويسون و همكاران، 2003) و BMI بالاتر توسعه نارضايتي از بدن را پيش بيني مي كند (Dohnt & Tiggemann, 2006b). . اگرچه دليل اين امر تأييد نشده است، اما واضح است كه كودكان از سنين بسيار پايين در معرض تأثيرات فرهنگي-اجتماعي قرار مي گيرند كه نگرش هاي بدنامي وزن را تأييد مي كند. براي مثال، تجزيه و تحليل محتواي ويديوها و كتابهاي محبوب كودكان، ويديوهاي زيادي را پيدا كرد، اگرچه كتابهاي نسبتاً كمي دارند، اما بر اهميت ظاهر فيزيكي تأكيد ميكرد و كليشههاي بدن را به تصوير ميكشيد (Herbozo، Tantleff-Dunn، Gokee-Laros، & Thompson، 2004). جالب توجه است، اگرچه قرار گرفتن در معرض تلويزيون كودكان، رشد نارضايتي از بدن را در دختران 5 تا 8 ساله در يك پيگيري 1 ساله پيشبيني نميكرد، اما افزايش آگاهي از رژيم غذايي را پيشبيني كرد (دانت و تيگمان، 2006b). ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |