omidcode
برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان

هنگام برنامه ريزي كودكان ، آنها مشكلات پيچيده اي را در نظر مي گيرند و آنها سن مناسب براي شروع برنامه نويسي را به قطعات كوچكتر تقسيم مي كنند. كودكان ياد مي گيرند با يك تفكر منطقي و محاسباتي ، مانند يك مهندس نرم افزار با يك مشكل كنار بيايند.

 

همانطور كه SongKick CTO دن كرو توضيح مي دهد ، "تفكر محاسباتي به شما مي آموزد كه چگونه با تقسيم آنها به دنباله اي از مشكلات كوچكتر و قابل كنترل تر ، با مشكلات بزرگ مقابله كنيد."

اين تفكر منطقي ابزاري قدرتمند در مدرسه ، محل كار و زندگي است.

يادگيري كد نويسي ، مانند هر رشته جديد ، يك چالش است. بنابراين ، مواجهه با مشكلات پيچيده و اشتباه در اين راه مي تواند بسيار نااميد كننده باشد.

اين رمز مهارت بي بديل استقامت در برابر چنين چالش هايي را سن مناسب براي شروع برنامه نويسي آموزش مي دهد. يادگيري حل مشكلات و جستجوي راه حل از طريق تحقيق و همكاري اين مهارت را تشكيل مي دهد.

كدگذاري همكاري را بهبود مي بخشد

كودكان مي توانند همراه با ديگران از هر فرهنگ ، جنسيت يا زمينه اي ياد بگيرند. كودكان با علاقه مشترك به فناوري متحد مي شوند و همكاري مي كنند.

 

ممكن است براي شما عجيب  سن مناسب براي شروع برنامه نويسي به نظر برسد اما آموزش "برنامه نويسي" به كودكان بسيار خردسال (3-6 سال) نيز ممكن است ، بنابراين مي توانيد در مهد كودك نيز كدگذاري كنيد.

 

ما هميشه در نظر داريم كه "كدگذاري" به معناي نزديك iranian cyber  كردن كودك به استفاده از رايانه نيست. برنامه نويسي به كودك امكان مي دهد برخي از مهارت هاي منطقي را كه به او امكان مي دهد برخي مشكلات زندگي روزمره خود را به راحتي حل كند ، ايجاد كند.

 

مدرسه دولتي ، همچنين مهد كودك ، اين فعاليت ها را ارتقا مي دهد.

اين فعاليتها بيشتر فعاليتهاي بازيگوشي هستند ، كه شامل استفاده از فناوري ديجيتال نيستند اما رشد مهارتهاي استدلال حتي در كودكان بسيار خردسال را تشويق مي كنند.

 

Cubetto: ربات آموزشي است كه به كودكان كدنويسي مي آموزد

Cubetto يك ربات آموزشي ساخته شده از چوب است كه به لطف رويكرد "لمسي" ، بدون صفحه ، به سن مناسب براي شروع برنامه نويسي كودك منطق برنامه نويسي را آموزش مي دهد.

اين يك بازي براي كودكان پيش دبستاني (3 سال به بالا) است و از 4 نوع كاشي رنگي تشكيل شده است: هر رنگ مربوط به يك عملكرد است. هدف اين است كه به Cubetto كمك كنيم تا در فضا حركت كند (انتزاع ، جهت گيري ، جانبي سازي).

 

كودك تصميم مي گيرد راهي را براي Cubetto طي كند و با قطعات رنگي برنامه اي مي سازد. بازي در فضا حركت مي كند و كودك مي تواند از اين طريق اعتبار برنامه را بررسي كند.

 

از تجربيات كساني كه آن را امتحان كرده اند ، به نظر سن مناسب براي شروع برنامه نويسي مي رسد كه در ابتدا كودكان بلافاصله از پتانسيل اين اسباب بازي اطلاع ندارند. آنها عاشق بازي با كاشي هاي رنگي و آزمايش هستند. اما در عرض چند ساعت ، آنها به لطف منطق واقعي برنامه نويسي ، از حركت Cubetto لذت خواهند برد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۲:۳۴ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی