omidcode
برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان

يكي از اپليكيشن هاي آموزش برنامه نويسي به كودكان است. نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان اين اپليكيشن براي كودكان 7 تا 13 ساله طراحي شده است، اما هر فردي در هر سني مي تواند از آن استفاده كند. در Hopscotch بچه ها مي توانند بازي ها، برنامه ها و انيميشن هاي خود را ايجاد كنند.

 

هدف اين اپليكيشن ايجاد يك محيط برنامه نويسي است كه به كودكان اجازه مي دهد در حين ايجاد برنامه هاي واقعي، ايده هاي قدرتمندي را كشف كنند. استفاده از اين برنامه نسبتاً آسان است، هنگامي كه به كودك نشان داده شد مي‌تواند بدون نظارت با برنامه پيشرفت كند، اما كودك بايد خواننده مستقلي باشد تا بيشترين استفاده را از برنامه داشته باشد.

 

بچه ها مي توانند با انداختن دستورات و دستورالعمل ها در يك سند خطي، انيميشن و بازي بسازند. بچه‌ها شخصيت‌ها، هيولاها يا حيوانات رنگارنگ را انتخاب مي‌كنند و دستوراتي را به شخصيت‌ها اختصاص مي‌دهند تا حركت كنند و هر كاري كه مي‌خواهند انجام دهند.

 

سپس كودك دكمه play را فشار مي دهد تا متن هاي خود را پخش كند و همچنين مي تواند آنها را از طريق ايميل با مردم به اشتراك بگذارد.

 

اين نرم افزار خوب است اما كودكان ممكن است به برنامه هاي كامپيوتري ديگر نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان در همان گروه سني بيشتر نياز داشته باشند. اين برنامه رايگان است، پشتيباني مي شود و به صورت رايگان در دستگاه هاي iPhone و iPad در دسترس است.

 

همچنين بخوانيد: دوره هاي بستر آموزشي Nomou

 

5- برنامه ScratchJr

Scratch Junior يكي از برنامه هاي برنامه نويسي رايگان است كه براي كودكان 5 تا 7 ايرانيان سايبر ساله طراحي شده است. كودكان خردسال مي توانند داستان ها و بازي هاي تعاملي خود را برنامه ريزي كنند. در اين فرآيند، آنها ياد مي گيرند كه مسائل را حل كنند، پروژه ها را طراحي كنند و خود را به صورت خلاقانه در رايانه بيان كنند.

 

رابط كاربري و گرافيك در Scratch Junior عالي هستند و برنامه به راحتي قابل پيمايش است نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان و به دو بخش تقسيم مي شود: پروژه هاي معمولي و خلاقيت شخصي. هنگامي كه كودك رابط كاربري را درك كرد و دانست كه هر قسمت از برنامه چه كاري انجام مي دهد، مي تواند پروژه هاي خود را ايجاد كرده و آنها را در برنامه ذخيره كند.

 

بچه ها بلوك هاي برنامه نويسي گرافيكي را كنار هم مي گذارند تا شخصيت ها حركت كنند، بپرند، برقصند و آواز بخوانند. بچه‌ها مي‌توانند شخصيت‌هاي ويرايشگر رنگ را تغيير دهند، صداها و آهنگ‌هاي خود را اضافه كنند، و حتي تصاوير خود را وارد كنند و سپس از كد استفاده كنند تا شخصيت‌هاي خود را زنده كنند.

 

هزاران نفر از مردم عادي فقط در متن حمايت شده بيت كوين به ميليونر تبديل شدند

هزاران نفر از مردم عادي فقط با بيت كوين نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان ميليونر مي شوند

 

اخبار مالي ادامه مطلب

رابط كاربري ScratchJr و زبان برنامه نويسي متناسب با گروه سني كودكان كوچكتر ايجاد شده است. ScratchJr در تبلت هاي نرم افزار برنامه نويسي كودك اندرويد و نرم افزار برنامه نويسي براي كودكان آيپد به عنوان يك برنامه رايگان در دسترس است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۵:۲۸ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی