omidcode
برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان

3) پس از باز شدن برنامه، دانش آموزان ممكن است صفحه هاي  كلاس هاي تابستاني مختلفي را ببينند. صفحه اول ممكن است بپرسد آيا آنها در "خانه" هستند يا در "مدرسه" - آنها بايد نماد سيب قرمز را انتخاب كنند و نشان دهند كه در "مدرسه" هستند. صفحه راه‌اندازي پيش‌فرض بعد از اين انتخاب شامل يك نماد با خانه كوچك است. روي نماد خانه ضربه بزنيد. اين صفحه اصلي است.

 

4) در اينجا يك اسكرين شات از ظاهر صفحه اصلي است. اينجاست كه دانش‌آموزان شما با ضربه زدن روي نماد مثبت، پروژه جديدي را شروع مي‌كنند. از همه بخواهيد پروژه جديدي را شروع كنند، حتي اگر پروژه هاي موجود در دستگاه موجود باشد.

شروع پروژه جديد Scratch Jr

هدف نهايي اين مرحله باز كردن برنامه iPad "Scratch Jr" و شروع يك پروژه جديد است.

افزودن و حذف كاراكترها

نواحي چپ، بالا و كناري كلاس هاي تابستاني  صفحه نمايش را به كودكان نشان دهيد. اينجاست كه دانش‌آموزان مي‌توانند شخصيت‌ها (سمت چپ)، تغيير پس‌زمينه (بالا) و اضافه كردن صحنه‌ها (سمت چپ) را اضافه كنند.

 

درك نماي پروژه

اكنون كه پروژه اي را شروع كرده ايد، متوجه مي شويد كه ما فقط يك گربه نارنجي و يك پس زمينه سفيد ساده داريم. براي شروع از امروز، ما قصد داريم شخصيت ها را تغيير دهيم. پس از انجام اين كار، پس زمينه را تغيير مي دهيم.

 

1) با حذف شخصيت گربه شروع كنيد. براي انجام اين كار، يك انگشت را برداريد و آن را روي شخصيت قرار دهيد.  كلاس هاي تابستاني انگشت خود را بگذاريد و نگه داريد تا X قرمز ظاهر شود. انگشت خود را برداريد و سپس روي Red X. Whoosh ضربه بزنيد! او رفته است!

 

2) اكنون روي دكمه Plus در سمت چپ ضربه بزنيد. اينجاست كه ما كاراكترهاي جديد را اضافه خواهيم كرد. در ميان كاراكترها حركت كنيد و آنها را به برنامه خود اضافه كنيد. براي افزودن كاراكتر، دو بار روي آنها ضربه بزنيد. همچنين مي‌توانيد يك بار روي آنها ضربه بزنيد و سپس نماد علامت را در گوشه سمت راست بالا انتخاب كنيد.

 

3) يك كاراكتر اضافي اضافه كنيد كلاس هاي تابستاني . براي درس امروز، دو شخصيت شما بايد متفاوت باشند. دو كاراكتر يكسان را اضافه نكنيد.

توجه: اگر شخصيت‌هايي را كه انتخاب كرده‌ايد دوست نداريد، مي‌توانيد به همان روشي كه گربه نارنجي را در مرحله ۱ خلاص كرديم، آن‌ها را حذف كنيد!

تغيير پس زمينه

دانش آموزان را به نماد تصوير كوچكي كه در قسمت مركزي بالاي صفحه قرار دارد هدايت كنيد. اينجاست كه آنها مي توانند به گالري پس زمينه دسترسي پيدا كنند و پس زمينه اي را براي استفاده در اين درس انتخاب كنند.

حالا پس زمينه را تغيير مي دهيم.

 

1) گالري پس زمينه با ضربه زدن روي نماد تصوير كوچكي كه در قسمت كلاس تابستاني  مركزي بالاي صفحه شما قرار دارد پيدا مي شود. شبيه يك نقاشي كوچك با چمن و آسمان آبي است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كلاس هاي تابستاني،
موضوع:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۰۲:۵۰ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

جاوا به توسعه سرويس هاي وب كه مستقل از زبان هستند كمك برنامه نويسي كودكان  مي كند، پلتفرم به اين معني است كه برنامه توسعه يافته به زبان ديگر مي تواند به راحتي خدمات وب جاوا را مصرف كند، براي پشتيباني از اين وب سرويس مبتني بر Soap and Rest كه مزايا و معايب خود را دارد، Soap داراي محدوديت هايي است اما از امنيت بيشتري برخوردار است.

 بقيه اما فقط از فرمت داده XML پشتيباني مي كند كه در هنگام توسعه بايد از بسياري از قراردادها پيروي كند. در حالي كه بقيه فرمت‌هاي داده بسياري مانند JSON، HTML، XML را پشتيباني مي‌كنند، كه به آن كمك مي‌كند بيشتر از صابون نياز داشته باشد، پهناي باند كمتري هنگام توسعه خدمات وب نسبت به صابون مورد نياز است.

برنامه هاي كاربردي جاوا - افكار نهايي

در حالي كه جاوا همه زمينه هاي توسعه نرم افزار را لمس مي كند. مي توان از آن براي نيازهاي تجاري استفاده كرد، زماني كه يك برنامه كاربردي امن برنامه نويسي كودكان  تر و به راحتي مقياس پذير نياز باشد. ما همچنين بايد از جاوا به دليل ويژگي هاي امنيتي قدرتمند آن استفاده كنيم زيرا مي تواند هر پلتفرمي را به نفع جاوا اجرا كند.

 اين زبان ارجح ترين زبان در توسعه برنامه هاي بانكي است كه به مسائل امنيتي زيادي در اين زمينه جاوا برتر نسبت به زبان هاي ديگر نياز دارد و به همين دليل است كه كارهاي متعدد آنها در حوزه هاي جاوا انجام مي شود. بنابراين اگر الزامات تجاري ما با قابليت هاي جاوا مطابقت داشته باشد، مي توانيم اين زبان را انتخاب كنيم.

مقالات پيشنهادي

اين راهنماي برنامه هاي جاوا در دنياي واقعي بود. در اينجا ب برنامه نويسي كودكان ه برنامه هاي مختلف جاوا مانند اپليكيشن هاي موبايل، اپليكيشن هاي تحت وب، اپليكيشن هاي دسكتاپ و غيره پرداخته ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد مقاله زير را نيز مطالعه كنيد -احتمالاً در حال خواندن اين مقاله در موبايل يا تبلت Andriod هستيد. اگر چنين است، بدانيد كه سيستم عامل اندرويد با بيش از 2.8 ميليارد كاربر فعال در بيش از 185 كشور، بزرگترين سيستم عامل جهان است.

 اندي روبين آن را در اوايل دهه 2010 ايجاد كرد تا به عنوان يك جايگزين منبع باز براي پلتفرم هاي موجود از جمله Palm OS و iOS باشد. در كشورهاي پرجمعيت مانند نيجريه، هند، برزيل، اندونزي و تركيه، اين پلتفرم سهم بازاري بيش از 85 درصد و نزديك به 70 درصد در سطح جهاني دارد. و مي دانيد چه چيز جالبي است؟ زبان برنامه نويسي جاوا زبان مرجع براي توسعه اپليكيشن تحت Andriod است.

آيا مي دانستيد جاوا در بيش از 3 ميليارد سلول موبايل در سراسر جهان پياده سازي شده است؟ و اين تمام نيست. تقريباً هر شركت معروفي در دنيا به هر نحوي جايگاهي براي جاوا دارد. در واقع، جاوا در هر پخش كننده Bluray در جهان پياده سازي شده است و تقريباً 125 ميليون تلويزيون در حال حاضر از زبان برنامه نويسي جاوا استفاده مي كنند.

علاوه بر اين، بيش از 64  برنامه نويسي كودكان شركت در ايالات متحده جاوا را براي توسعه برنامه هاي مختلف پياده سازي مي كنند، بنابراين جاوا را به زبان منتخب براي توسعه برنامه هاي Andriod تبديل مي كنند. بنابراين، اگر قصد داريد اولين اپليكيشن اندرويد خود را توسعه دهيد، بايد تسلط بسيار خوبي به زبان جاوا داشته باشيد.

فضاي اينترنت ايجاد اولين برنامه اندرويد خود را با استفاده از جاوا براي شما آسان كرده است. مي‌توانيد در يك دوره آنلاين جاوا ثبت‌نام كنيد، فعاليت‌هاي سفارشي را امتحان كنيد، و حتي آموزش‌هاي آنلاين را در حين ساخت اپليكيشن اندرويد خود تماشا كنيد. در اين مقاله ما به شما مراحل ساده و كاربردي را نشان خواهيم داد تا اولين برنامه اندرويد خود را بدون دردسر زياد توسعه دهيد. لطفا با ما همراه باشيد و هر چه مي توانيد ياد بگيريد.

همچنين، مي توانيد مقاله چه مراحلي را براي شروع كدنويسي بايد طي كنيد را بررسي كنيد؟ در Techpresident تا درك كاملي از فرآيند ايجاد برنامه و آنچه قبل از آن وجود دارد، به دست آوريد.

محتوا  4 مرحله براي ايجاد اولين برنامه اندرويدي خود مرحله 1: يادگيري يك زبان برنامه نويسي مرحله 2: دانش فني

مرحله 3: برنامه را نمونه اوليه و آزمايش كنيد مرحله 4: منابع مفيد براي اطلاعات  برنامه نويسي كودكان و تحقيق نتيجه 4 مرحله براي ايجاد اولين برنامه اندرويدي خود

به دنياي توسعه اپليكيشن اندرويد خوش آمديد. براي ادامه اين سفر، بايد ابزارهاي ساخت اپليكيشن را داشته باشيد. اين شامل


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۲۹:۰۶ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

كاربرد علمي: -

جاوا به دليل ويژگي هاي امنيتي قدرتمند، استحكام، بسياري برنامه نويسي كودكان  از برنامه هاي علمي مبتني بر فناوري جاوا مانند MATLAB از توسعه برنامه هاي كاربردي علمي پشتيباني مي كند - اين برنامه مبتني بر جاوا front و backend مبتني بر جاوا است كه فقط براي جاوا جلو ارائه struts، jsp، servlet، در باطن هسته جاوا را مي توان در servlet استفاده كرد. برنامه مرتبط با تحقيق، علم، توسعه يافته پزشكي در جاوا. اين يك محاسبات رياضي قدرتمند دارد كه نتايج يكساني را در پلتفرم‌هاي مختلف به دست مي‌دهد و اين باعث مي‌شود كه آن را براي توسعه برنامه انتخاب كنيد.

برنامه هاي كاربردي تجاري: -

براي توسعه برنامه هاي كاربردي تجاري، جاوا به دليل ويژگي هاي قدرتمندي كه نيازها را برآورده مي كند، اولين انتخاب است. در دنياي امروز، بيشتر وب‌سايت‌هاي شركتي فقط به برنامه‌هاي جاوا متكي هستند، زيرا امن‌ترين، قدرتمندترين و مقياس‌پذير هستند. اين سايت ها به امنيت بيش از حدي نياز دارند كه توسط جاوا تامين مي شود. جاوا داراي ويژگي هاي مديريت برنامه نويسي كودكان  حافظه قوي است، به طور خودكار حافظه هاي بلااستفاده را حذف مي كند كه باعث بهبود عملكرد سايت معاملاتي برنامه هاي بزرگ مي شود كه نياز به عملكرد بهتري دارد تا مخاطبان سايت خود را افزايش دهند تا به جاواي مورد استفاده اين شركت ها برسند.

جاوا در محيط اجرا JVM-java اجرا مي شود كه تأييد مي كند كه كد بايت از سيستم خارجي آمده است تا از مشكل امنيتي جلوگيري كند. با افزايش تعداد افراد در سايت برنامه هاي تجاري، برنامه هاي جاوا را مي توان به راحتي مقياس پذير كرد. جاوا امن ترين زبان است كه يكي از دلايلي است كه اكثر برنامه هاي بانكي بر روي پلتفرم جاوا توسعه يافته اند. اين يك محيط چند رشته اي را فراهم مي كند كه به اجراي چندين رشته با هم كمك مي كند كه به بهبود عملكرد يك سيستم كمك مي كند كه دليل انتخاب جاوا نسبت به برنامه نويسي كودكان  زبان هاي ديگر است.

بياييد به برنامه هاي بعدي جاوا برويم

برنامه هاي كاربردي وب: -

جاوا براي توسعه برنامه هاي كاربردي وب نيز براي پشتيباني از جاوا JSP، Servlet، Struts، Spring، Hibernation استفاده مي شود. با كمك فناوري ها به راحتي مي توانيم هر نوع وب اپليكيشن را با توجه به نياز مشتري توسعه دهيم. Servlet و Jsp كه جزء سمت سرور هستند به توسعه منطق تجاري برنامه تحت وب كمك مي كنند، Jsp يك توسعه دهنده از servlet است كه به دليل تگ هايي مانند HTML عملكرد بيشتري نسبت به سرولت با استفاده آسان نسبت به servlet دارد. اينها اجزاي اصلي جاوا هستند كه به توسعه برنامه هاي مبتني بر وب كمك مي كنندانواع برنامه هاي كاربردي مبتني برنامه نويسي كودكان  بر وب را توسعه دهيد كه به اين فناوري ها كمك مي كند.

برنامه هاي موبايل: -

يك اپليكيشن موبايل را مي توان به راحتي با كمك جاوا توسعه داد. در دنياي امروز، هر گوشي دوم داراي سيستم عامل اندرويد مبتني بر جاوا است. ما به راحتي مي توانيم هر بازي و هر نوع برنامه اي را در اندرويد توسعه دهيم. AndroidStudio براي انجام برنامه نويسي براي برنامه اندرويد استفاده مي شود.

 هر گوشي اندرويدي مي تواند به عنوان شبيه ساز براي آزمايش برنامه اندرويد استفاده شود. اندرويد كاملاً مبتني بر جاوا است و از تمام قوانين جاوا پيروي مي كند. هر كسي كه جاوا را بلد باشد مي تواند به راحتي اندرويد را ياد بگيرد و شروع به توسعه برنامه هاي مورد نياز كند.

وب سرور و سرور برنامه: -

امروزه اكوسيستم جاوا شامل چندين وب سرور و سرورهاي كاربردي جاوا است برنامه نويسي كودكان . در حالي كه Apache Tomcat، Simple، Jo!، Rimfaxe Web Server (RWS) و Project Jigsaw بر فضاي وب سرور تسلط دارند، WebLogic، WebSphere و Jboss EAP بر فضاي سرور برنامه تجاري تسلط دارند.

خدمات وب: -


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۲۷:۳۱ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

تركيب] سرعت و دسترسي جمعيت رو به رشدي از مهارت‌هاي ب آموزش برنامه نويسي به كودكان رتر را جذب مي‌كند كه براي مشاغل پردرآمد و با فناوري بالا رقابت مي‌كنند. تنها در سال 2019 بيش از 23000 دانش آموز از مدارس كد فارغ التحصيل شدند.

 

هر دو برنامه كه به پرديس هاي متعدد در سراسر كشور گسترش يافته بودند، در سال 2017 به طور ناگهاني بسته شدند و برخي كارشناسان تعطيلي مدارس كد اضافي را پيش بيني كردند. با اين حال، بر خلاف آن انتظارات، بازار از سال 2013 تا كنون 10 برابر رشد كرده است، با بيش از 200 بوت كمپ در بازار امروز.

 

تغييرات كوچك صنعت در سال 2017 ممكن است نشان دهد كه بوت كمپ‌ها نمي‌توانند به وعده اصلي خود براي دانش‌آموزان عمل كنند، اما تركيب اين فرمت از سرعت و دسترسي، جمعيت رو به رشدي از مهارت‌ها را جذب مي‌كند كه براي مشاغل پردرآمد و با فناوري بالا رقابت مي‌كنند.

برنامه هاي مرتبطي كه ممكن  آموزش برنامه نويسي به كودكان است براي شما جالب باشد

با تماس با دانشگاه هاي زير، از تاريخ شروع، انتقال اعتبار، در دسترس بودن كمك هاي مالي و موارد ديگر مطلع شويد.

 

مزاياي كدنويسي بوت كمپ چيست؟

بنابراين چه چيزي باعث مي شود دانش آموزان در بوت كمپ هاي كدنويسي ثبت نام كنند؟ Sheree Speakman، مدير عامل شوراي  آموزش برنامه نويسي به كودكان صداقت در گزارش نتايج (CIRR) گفت: "يك مشكل دسترسي به علوم كامپيوتر در تمام سطوح دبيرستان و در سراسر آموزش عالي وجود دارد." "در حالي كه اين در حال تغيير است، پياده سازي به اندازه كافي سريع اتفاق نمي افتد."

 

CIRR يك سازمان عضويت است كه از مدارس كد تشكيل شده است كه به طور داوطلبانه نتايج دانش‌آموزان را گزارش مي‌كنند. Speakman در صحبت با BestColleges در مورد ارزش بوت كمپ هاي كدنويسي توضيح داد: "موفقيت مدارس كد اين است كه دانش آموز مي تواند كدنويسي را از مدارس كد ياد بگيرد، صرف نظر از اينكه آيا قادر به يادگيري كدنويسي و علوم كامپيوتر در آموزش سنتي بوده است يا خير. سيستم هاي."

مزايا و معايب برنامه نويسي ب آموزش برنامه نويسي به كودكان وت كمپ

جوانب مثبت منفي

دسترسي: بوت كمپ ها كلاس هاي آموزش عمومي يا شرايط سختگيرانه پذيرش ندارند. آنها همچنين مي توانند مقرون به صرفه تر از تحصيلات چهار ساله باشند.

انعطاف‌پذيري: در مقايسه با كسب مدرك سنتي، مدارس كد ممكن است هزينه‌هاي فرصت كمتري داشته باشند. در حالي كه يك بوت كمپ ممكن است به حدود 12 هفته غوطه وري تمام وقت نياز داشته باشد، يك مدرك ليسانس تمام وقت به چهار سال نياز دارد.

گزينه‌هاي بازپرداخت نوآورانه: برخي از بوت‌كمپ‌ها گزينه‌هاي بازپرداخت مبتكرانه، مانند شهريه معوق، توافق‌نامه‌هاي سهم درآمد، يا حمايت‌هاي مالي كارفرما را ارائه مي‌دهند.

مهارت هاي عملي: بوت كمپ هاي برنامه نويسي بر مهارت هاي عملي مورد نياز در آموزش برنامه نويسي به كودكان  محل كار تمركز دارند، در حالي كه مدارك علوم كامپيوتر نيز بر تئوري تاكيد دارند.

بدون اعتبار: بوت كمپ ها مانند كالج ها و دانشگاه ها در سطح ملي يا منطقه اي معتبر نيستند. اعتبار بخشي روشي براي سنجش كيفيت آموزش است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۵۹:۵۱ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

بازي‌ها و انيميشن‌هاي تعاملي خود را روي رايانه‌شان بسازند و آموزش برنامه نويسي به كودكان  با آپلود آنها در وب‌سايت Scratch با جامعه آنلاين به اشتراك بگذارند. بدون اينترنت؟ مشكلي نيست برنامه Scratch به شما امكان مي دهد پروژه هاي Scratch را بدون اتصال به اينترنت ايجاد كنيد. با بيش از 43 ميليون كاربر ثبت شده، Scratch اكنون بزرگترين انجمن كدنويسي خلاقانه براي كودكان در جهان است.

 

انجمن آنلاين Scratch در قلب Scratch به عنوان يك ابزار مشاركتي قرار دارد. كاربران اسكرچ مي‌توانند هر پروژه‌اي را در وب‌سايت اسكرچ ريميكس كنند تا ايده‌هاي خود را تغيير دهند و اضافه كنند. ما بر اين باوريم كه تركيب مجدد پروژه هاي ديگران يك راه عالي براي يادگيري برنامه نويسي و ايجاد پروژه هاي جالب است. از طريق ريميكس، ايده هاي خلاقانه در جامعه اسكرچ پخش مي شود و همه از آن سود مي برند. با روحيه همكاري، اسكرچ از نظرات كاربران و مجموعه پروژه هاي موضوعي در استوديوهاي اسكرچ نيز پشتيباني مي كند.

 

Scratch در ميليون‌ها هزار مدرسه در سراسر جهان، در بسياري از حوزه‌هاي موضوعي مختلف (از جمله هنرهاي زبان، علوم، تاريخ، رياضيات و علوم كامپيوتر) استفاده مي‌شود. مي‌توانيد در مورد استراتژي‌ها و منابع استفاده از Scratch در مدارس و ساير محيط‌هاي آموزشي (مانند موزه‌ها، كتابخانه‌ها و مراكز اجتماعي) در صفحه مربيان و صفحه Scratch in Practice (SiP) ما  آموزش برنامه نويسي به كودكان اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

 

Scratch و سازمان هاي شريك به نوآوري با روش هايي براي ادغام Scratch با ساير فناوري ها و تجربيات از طريق كتابخانه برنامه هاي افزودني خود ادامه مي دهند. براي مثال، بلوك‌هاي داخلي داخلي وجود دارند كه به شما امكان مي‌دهند دستگاه‌هاي فيزيكي را برنامه‌ريزي كنيد (مانند كيت‌هاي رباتيك micro:bit، MaKey MaKey و LEGO). همچنين يك سايت برنامه‌هاي افزودني آزمايشي وجود دارد كه از ادغام با سخت‌افزار و فناوري‌هاي پيشرفته‌تر مانند اينترنت اشيا (IoT) و واقعيت افزوده (A/R) پشتيباني مي‌كند. تيم به مرور زمان به افزودن برنامه‌هاي افزودني جديد ادامه خواهد داد، بنابراين آنچه مي‌توانيد با Scratch انجام دهيد در طول زمان به رشد خود ادامه مي‌دهد!

گروه Lifelong Kindergarten در آموزش برنامه نويسي به كودكان  MIT و همكارانش به تحقيق درباره نحوه استفاده و يادگيري افراد با Scratch ادامه مي دهند. درباره تحقيقات و آمار Scratch بيشتر بياموزيد.

 

چرا اين كار را مي كنيم؟

ماموريت ما اين است كه براي همه كودكان، با هر زمينه‌اي، فرصت‌هايي براي تصور،  آموزش برنامه نويسي به كودكان خلق كردن و همكاري فراهم كنيم - تا بتوانند دنياي فردا را شكل دهند.

ما دنيايي را متصور هستيم كه در آن همه كودكان، از هر پيشينه، مي توانند مشاركت كنندگان كامل و فعال جامعه فردا باشند. بوت كمپ كدنويسي چيست؟

بوت كمپ هاي كدنويسي در دهه گذشته براي پر كردن خلاء استعدادها ظهور كردند. شركت‌هاي فناوري مشاغل بيشتري نسبت به متقاضيان واجد شرايط داشتند و تعداد فارغ‌التحصيلان دانشگاهي با مدرك چهار ساله نمي‌توانست نيازهاي روزافزون صنعت را برآورده كند.

 

فرض برنامه‌نويسي بوت كمپ‌ها در نام ضمني است: يادگيري كدنويسي در قالب فشرده و  آموزش برنامه نويسي به كودكان دقيق. پيشگاماني مانند Dev Bootcamp در سانفرانسيسكو و The Iron Yard در گرين‌ويل، كاروليناي جنوبي، برنامه‌هايي را طراحي كردند تا دانش‌آموزان را در عرض چند ماه به جاي چند سال آماده كار كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۵۸:۰۹ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

در مجموع، يافته‌هاي اين مطالعات نشان مي‌دهد كه حمايت فزاينده‌اي آموزش برنامه نويسي كودكان  از روابط بين BMI كودك، متغيرهاي محيط اجتماعي (رسانه‌ها، همسالان و والدين)، و متغيرهاي روان‌شناختي و نارضايتي بدن در كودكان خردسال وجود دارد. براي شناسايي نقش هاي نسبي اين متغيرها و جهت گيري روابط، تحقيقات بيشتري مورد نياز است.

چگونه والدين در مصرف رسانه هاي كودكان ميانجيگري مي كنند يلدا تي اولز، مايكل بي راب، در توسعه شناختي در زمينه هاي ديجيتال، 2017

ميانجيگري والدين فرزندان

نحوه ارتباط والدين با فرزندان خردسال خود در رسانه ها مي تواند تأثير زيادي بر پيام هايي كه آنها دروني مي كنند، آنچه را كه مي آموزند و آنچه را كه حفظ مي كنند، داشته باشد. حتي آكادمي اطفال آمريكا نيز به اهميت مشاركت والدين در بيانيه خط مشي خود در مورد رسانه ها اشاره كرده است و توصيه مي كند كه والدين استفاده از رسانه هاي فرزندان خود را زير نظر داشته باشند و اين استفاده را با فرزندان خود به عنوان راهي براي صحبت در مورد ارزش هاي خانواده در نظر بگيرند.

كنسرو آكادمي اطفال، 2016). دهه‌ها تحقيق در مورد تماشاي تلويزيون كودكان، به يكي از جنبه‌هاي ميانجي‌گري  آموزش برنامه نويسي كودكان فعال به نام تماشاي مشترك، يعني تماشاي تلويزيون و محتواي ويديويي با كودكان صحبت مي‌كند.

تماشاي مشترك يك عمل يكپارچه نيست – در زمان و نحوه انتخاب والدين براي هم‌ديد كردن با فرزندانشان، تفاوت‌هاي اساسي وجود دارد، از سطوح بسيار بالا تا بسيار پايين. به عنوان مثال، برخي از والدين ممكن است هنگام تماشاي يك برنامه تلويزيوني در كنار فرزندان خود حضور داشته باشند، اما با آنها درگير يا صحبت نكنند.

ساير والدين ممكن است به شدت درگير باشند و سعي كنند هنگام صحبت در مورد آنچه كه فرزندانشان مي بينند يا مي شنوند نسبت به سطح رشد و نيازهاي كودكان حساس باشند. به عنوان مثال، آنها ممكن است انتخاب كنند كه به اشياء روي صفحه برچسب بزنند (كرچمار، گرلا، و لين، 2007)، فرزندان خود را تشويق كنند تا آنچه را كه مي بينند تقليد كنند (مانند خواندن يك آهنگ يا رقصيدن)، يا بعد از پايان نمايش سؤال بپرسند. حتي سطوح پايين مشاهده مشترك نيز مي تواند مزاياي مثبتي داشته باشد.

 براي مثال، محققان نشان داده‌اند كه ترغيب كودكان به اينكه تجربه رسانه‌اي را به‌جاي صرفاً سرگرمي، آموزشي بدانند، مي‌تواند منجر به نتايج يادگيري شود (سالومون، 1984). همه رفتارهاي هم‌ديدني برابر نيستند و والدين مي‌توانند در زمان‌هاي مختلف در سطوح مختلفي از هم‌ديدن  آموزش برنامه نويسي كودكان شركت كنند.

ارزش مشاهده مشترك در چندين مطالعه نشان داده شده است. بسياري از اولين مطالعات مربوط به خيابان سزامي دريافتند كه كودكان اغلب محتواي برنامه را زماني كه با بزرگسالان تماشا مي‌كنند بيشتر درك مي‌كنند (براي مروري بر تحقيقات در مورد نقش والدين و مراقبان در حمايت از يادگيري از خيابان كنجد، ساموند، 2007 را ببينيد).

به عنوان مثال، رايس، هيوستون، تروگليو و رايت (1990) دريافتند كه كودكان حروف و اعداد را زماني بهتر ياد مي گيرند كه والدين برنامه را با آنها تماشا مي كنند و از كودكان مي خواهند كه آنها را در حين مشاهده تكرار كنند. در حالي كه وادار كردن كودكان به تكرار مطالب با صداي بلند مي تواند براي يادگيري موثر باشد، فقط اينكه والدين بگويند حروف و اعداد آنقدر موثر نيست (ريزر، تسمر، و فلپس، 1984؛ ريزر، ويليامسون، و سوزوكي، 1988).

محققان همچنين اثربخشي ميانجيگري فعال بر پيامدهاي اجتماعي و عاطفي را نشان داده اند. در مطالعه راسموسن و همكاران در  آموزش برنامه نويسي كودكان سال 2016، 127 كودك 2 تا 6 ساله و والدين آنها به طور تصادفي براي تماشا يا عدم تماشاي 10 قسمت از برنامه انيميشن محله دانيل ببر، نمايشي كه براي آموزش مهارت هاي اجتماعي-عاطفي طراحي شده بود، قرار گرفتند.

 . والدين به طور تصادفي در يكي از سه شرايط درماني يا در يك گروه كنترل قرار گرفتند. در گروه اول، به والدين دستور داده شد كه هر قسمت را با فرزند خود تماشا كنند و تا حد امكان در مورد نمايش در 2 هفته بعد صحبت كنند (ميانجيگري فعال). در گروه دوم، والدين هر قسمت را با فرزند خود تماشا كردند اما در مورد قسمت ها با فرزند خود بحث نكردند.

در گروه سوم، كودكان بدون حضور والدين برنامه را تماشا كردند و به والدين دستور داده شد آموزش برنامه نويسي كودكان  كه در مورد نمايش صحبت نكنند. كودكان گروه كنترل نمايش متفاوتي را تماشا كردند و به والدين دستوراتي در مورد تعامل با فرزندشان داده نشد. يافته‌ها نشان داد كه تماشاي برنامه با سطوح بالايي از همدلي همراه بود، اما تنها زماني كه كودكان ميانجي‌گري فعال مكرر دريافت كردند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۱:۰۳ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

علاوه بر اين، قرار گرفتن در معرض رسانه ها پيش بيني كننده مقطعي  آموزش برنامه نويسي كودكان محدوديت غذايي در دختران 5 ساله بود (داميانو، پكستون، و همكاران، 2015). اين يافته‌ها نشان مي‌دهد كه رسانه‌هاي كودكان احتمالاً اطلاعاتي درباره ايده‌آل‌هاي ظاهري و ارتباط آن‌ها با اندازه واقعي بدن ارائه مي‌دهند، كه ممكن است در سنين بعدي دروني شود.

عوامل همسالان نيز براي تأثيرگذاري بر توسعه نگرش هاي تصوير بدن در مدل هاي اجتماعي-فرهنگي و زيست رواني-اجتماعي پيشنهاد شده است و از نقش تأثيرات همسالان در دختران جوان حمايت مي شود. در يك مطالعه طولي بر روي دختران 5 تا 8 ساله، نارضايتي ادراك شده از بدن همسالان، توسعه نارضايتي از بدن را 1 سال پيش‌بيني كرد.

بعداً (دانت و تيگمان، 2006 ب)، و در يك مطالعه مقطعي روي دختران 5 ساله، گفتگوهاي ظاهري همسالان (مثلاً در مورد لباس و مو) محدوديت غذايي را پيش بيني كردند (داميانو، پكستون، و همكاران، 2015). .

دو مطالعه تجربي همچنين تأثيرات اجتماعي-فرهنگي را در ايجاد نگراني هاي تصوير بدن در كودكان خردسال دخيل مي دانند. ديتمار و همكارانش (2006) دريافتند كه دختران 5 تا 8 ساله اي كه در معرض تصاوير باربي قرار گرفتند، در مقايسه با آنهايي كه در معرض Emme (عروسك سايز 16 آمريكايي) قرار داشتند،

 احترام كمتري نسبت به بدن و تمايل آموزش برنامه نويسي كودكان  بيشتري به لاغري داشتند. بدون عروسك اين اثر قبلاً در دختران 5.5 تا 6.5 ساله مشهود بود، اما در دختران 6.5 تا 7.5 ساله بارزتر بود. جالب اينجاست كه در گروه سني بالاتر، قرار گرفتن در معرض Emme منجر به افزايش تمايل به لاغر شدن در بزرگسالي مي شود. نويسندگان پيشنهاد مي‌كنند كه براي اين دختران مسن‌تر كه ممكن است ايده‌آل لاغر را دروني كرده باشند، اين عروسك ممكن است نمايانگر آينده‌اي ممكن اما ترسناك باشد.

والدين سومين تأثير اجتماعي-فرهنگي پيشنهادي بر رشد تصوير بدن هستند. يك مطالعه تجربي اخير توسط پرز، كرون ون ديست، اسميت و اسلدك (2016، ديدگاه اوليه) از رابطه بين نارضايتي از بدن مادر و نارضايتي بدن در دختران 5 تا 7 ساله آنها پشتيباني مي كند. هم دختران و هم مادرانشان يك ارزيابي مصاحبه از تعدادي نگرش تصوير بدن را تكميل كردند.

 علاوه بر اين، هم دختران و هم مادرانشان به طور تصادفي به (الف) يك فعاليت آينه اي كه در آن فقط از  آموزش برنامه نويسي كودكان آنها خواسته مي شد نظرات مثبتي در مورد بدن خود بدهند، يا (ب) يك فعاليت آينه اي كه در آن هيچ دستورالعملي در مورد آنچه بايد بگويند وجود نداشت، اختصاص داده شدند. ، و نظرات آنها در طول اين فعاليت ثبت شد.

مادران و دختران به طور مستقل فعاليت آينه را تكميل كردند. به عنوان شاخص رضايت از بدن، تعداد نظرات مثبت (يعني رضايت) و منفي (يعني نارضايتي) از بدن شمارش شد. در مرحله بعدي مطالعه، مادران و دختران با هم به فعاليت آينه‌اي پرداختند و به مادران همان دستورالعمل‌هايي داده شد كه در مرحله اول دريافت كردند. آنها دريافتند كه دروني سازي ايده آل لاغر توسط دختران به طور قابل توجهي با نارضايتي از بدن مادر و عينيت بخشيدن به خود و خود شيئي شدن دختران با خود شيئي شدن مادر مرتبط است. در شرايط آينه مشترك، پرز و همكاران.

(2016) مشاهده كردند كه وقتي مادران در مورد بدن خود مثبت صحبت مي كردند، دختران نيز تمايل بيشتري به صحبت مثبت در مورد بدن خود داشتند. آنها دريافتند كه دختران پس از قرار گرفتن در معرض نظرات مادر، نظرات مثبت و منفي خود را تغيير مي دهند تا با پاسخ هاي مادرانشان همخواني  آموزش برنامه نويسي كودكان بيشتري داشته باشند. نويسندگان به اين نتيجه رسيدند كه مطالعه آنها شواهدي ارائه مي دهد كه دختران جوان نگرش هاي تصوير بدن خود را بر اساس نگرش هاي مادرانشان مدل مي كنند.

متغيرهاي روانشناختي، به ويژه عزت نفس پايين و علائم افسردگي، نيز براي كمك به ايجاد نارضايتي از بدن در مدل‌هاي زيستي-رواني اجتماعي توسعه نارضايتي از بدن پيشنهاد شده‌اند (راجرز، مك‌لين، و همكاران، 2015). اين عوامل براي پيش‌بيني رشد بعدي نارضايتي از بدن در نوجوانان دختر و پسر پيدا شده‌اند (به عنوان مثال، پكستون و همكاران، 2006).

علاوه بر اين، ويژگي‌هاي كمال‌گرا در ايجاد عوامل خطر براي اختلالات خوردن، از جمله نگراني‌هاي مربوط به وزن و شكل در دختران نوجوان نقش داشته است (به عنوان مثال، Wade، Wilksch، Paxton، Byrne، و Austin، 2015). با اين حال، تحقيقات كمي وجود دارد كه روابط بين اين متغيرها را در كودكان خردسال بررسي كرده باشد. با اين حال، در تحقيقات اخير، نيكولز و همكاران. (2016) دريافتند كه در دختران و پسران 6 ساله، اعتماد به نفس پايين‌تر كودك با عزت نفس پايين‌تر مرتبط است.

 علاوه بر اين، كمال گرايي اجتماعي تجويز شده و خودگراي بالاتر كودكان با احترام به بدن پايين تر و آموزش برنامه نويسي كودكان  محدوديت غذايي بيشتر در پسران و دختران مرتبط بود. اگرچه اين يافته ها بر اساس داده هاي مقطعي است، آنها پيشنهاد مي كنند كه روابط بين اين متغيرها بايد بيشتر در كودكان خردسال بررسي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۹:۰۶ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

زبان فوق العاده كارآمد و قدرتمند C اساس بسياري از زبان هاي ديگر  برنامه نويسي كودكان مانند C++، جاوا و پايتون را تشكيل مي دهد. اين به شما امكان مي دهد تا به طور مستقيم با حافظه و عمليات كامپيوتري سطح پايين تعامل داشته باشيد و در نتيجه مهارت هاي برنامه نويسي خود را افزايش دهيد و درك خود را عميق تر كنيد.

C يك زبان برنامه نويسي سطح متوسط ​​در نظر گرفته مي شود. براي اكثر مردم، اين نزديكترين چيزي است كه شما به نوشتن كد ماشين خواهيد رسيد. مي توانيد يك سيستم را برنامه ريزي كنيد، سپس بچرخانيد و برنامه اي را طراحي كنيد كه روي آن سيستم اجرا شود. اين ساندويچ C را بين زبان اسمبلي و زبان هاي سطح بالا مانند جاوا قرار مي دهد.

Learn C from Scratch شما را با تمام مفاهيم اوليه و پيشرفته برنامه نويسي زبان C آشنا مي كند. انواع داده ها، جريان كنترل، توابع، ورودي/خروجي، حافظه، كامپايل، اشكال زدايي و ساير موضوعات پيشرفته مانند برنامه نويسي موازي را به صورت جامع و مختصر بيان مي كند.

اين دوره براي مبتديان يا توسعه دهندگان سطح متوسط ​​است. حتي اگر اين كار را نكنيدمي خواهيد در زبان C تخصص داشته باشيد، مزاياي يادگيري اين زبان بسيار بيشتر از معايب آن است. با يادگيري زبان C، زبان‌هاي ديگر را راحت‌تر ياد مي‌گيريد، درك خود را از مفاهيمي مانند مديريت حافظه  برنامه نويسي كودكان عميق‌تر مي‌كنيد و به وضوح متوجه مي‌شويد كه برنامه‌نويسي شما چگونه بر سيستم تأثير مي‌گذارد.

  1. آوزش دارت: اولين قدم براي فلاتر

ويجت

آيا مي خواهيد برنامه هايي را در Android و/يا iOS توسعه دهيد؟ شما بايد به دارت و فلاتر نگاه كنيد. آموزش دارت: First Step to Flutter براي برنامه نويساني طراحي شده است كه هرگز در دارت برنامه نويسي نكرده اند و مي خواهند با فلاتر شروع كنند.

دارت يك زبان شي گرا ساده، ساده و كلاس محور است كه ساختار بيشتري نسبت به جاوا اسكريپت دارد، زبان برنامه نويسي كه به  برنامه نويسي كودكان شدت بر آن استوار است. دارت كه توسط گوگل توسعه داده شده است، براي توسعه دهندگاني كه علاقه مند به داشتن ساختاري در زبان برنامه نويسي خود هستند، بسيار عالي است تا بتوانند به راحتي به بازسازي و ساخت اپليكيشن هاي وب بزرگ بپردازند.

با اين حال، نمي‌توانيد بدون ذكر فلاتر درباره دارت صحبت كنيد.

Flutter چارچوب رابط كاربري تلفن همراه گوگل است كه براي ايجاد رابط هاي بومي با كيفيت بالا در iOS و Android استفاده مي شود. برنامه هاي فلاتر با استفاده از زبان برنامه نويسي دارت نوشته شده اند، كه كمك كرده است دارت به زباني محبوب براي جامعه توسعه دهندگان تبديل شود.  برنامه نويسي كودكان قبل از اينكه بتوانيد با استفاده از Flutter شروع به پخش برنامه هاي موبايل كنيد، بايد Dart را ياد بگيريد.

دارت را از پايه ياد خواهيد گرفت. همه چيزهايي را كه براي نوشتن يك برنامه پايه بايد بدانيد، با فرض اينكه هيچ دانش قبلي از زبان نداريد، مرور كنيد. موضوعات عبارتند از: انواع داده ها و متغيرها، عملگرها، مجموعه ها، دستورات جريان كنترل، توابع و كلاس ها. در پايان اين دوره، شما آماده خواهيد بود كه Flutter را براي ايجاد رابط هاي كاربري خيره كننده انجام دهيد. اين دوره براي افراد مبتدي و حرفه اي است. براي كساني كه مي خواهند برنامه هاي كاربردي در iOS يا اندرويد توسعه دهند ايده آل است.

  1. Rust را از ابتدا ياد بگيريدويجت

كلمه تمام شد: توسعه دهندگان Rust را دوست دارند. اين زبان به سرعت در حال تبديل شدن به يكي از محبوب ترين زبان ها در بين سيستم ها و برنامه نويسان جاسازي شده است و تقاضا براي كدگذارهاي Rust به طور قابل توجهي در حال افزايش است. اين يك زبان بسيار قدرتمند از نظر عملكرد، قابليت اطمينان و بهره وري است،

به خصوص در مقايسه با C++. توسعه دهندگان C++ همچنين از يادگيري Rust به دليل "سادگي" آن  برنامه نويسي كودكان هنگام طراحي برنامه هاي همزمان و چند رشته اي كه انجام آن در C++ بسيار دشوار است، لذت برده اند. اگر يك توسعه دهنده سيستم هستيد كه به دنبال زبان جديدي براي يادگيري هستيد، Rust مكان بسيار خوبي براي نگاه كردن به آينده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۳۹:۵۶ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

Scala يعني Scalable Language به هيچ وجه زبان جديدي نيست، اما  برنامه نويسي كودكان به دليل رسا بودن، قابليت همكاري با جاوا و پارادايم هاي متعددش، دوباره احيا شده است. اين به شما امكان مي‌دهد در سبك‌هاي مختلف كار كنيد، ساختارها را آزادانه در هم آميخته و تعداد بيشتري ابزار را براي حل طيف وسيع‌تري از مشكلات به شما مي‌دهد.

اسكالا به گونه اي طراحي شده است كه يك جاوا "بهتر" باشد، و در حالي كه قابل تفسير است، دلايل زيادي وجود دارد كه چرا توسعه دهندگان جاوا اسكالا را ترجيح مي دهند. اسكالا اغلب در يك محيط سازماني ديده مي شود (در شركت هايي مانند توييتر و لينكدين استفاده مي شود) به همين دليل است كه حقوق اوليه توسعه دهندگان اسكالا بسيار بالا است. ببينيد چه فناوري هاي نرم افزاري بيشترين دستمزد را براي شما به ارمغان مي آورند. براي يادگيري اسكالا آماده ايد؟

Learn Scala from Scratch شما را با مفاهيم اساسي برنامه نويسي در Scala آشنا مي كند، جايي كه با مروري بر مفاهيم رايج مانند: متغيرها و انواع، عملگرها و نحوه كار با رشته ها شروع مي شود.

سپس موضوعات پيشرفته تري مانند ساختارهاي كنترل، توابع، توابع درجه بالاتر و در نهايت كلاس ها و اشياء را پوشش خواهيد داد. در پايان اين دوره، شما درك درستي از برنامه نويسي كاربردي و شي گرا خواهيد داشت كه پارادايم هاي مهمي هستند كه بايد ياد بگيريد. اين دوره براي كساني طراحي شده است كه هرگز در اسكالا برنامه نويسي نكرده اند.

براي شروع اين دوره برنامه نويسي، برنامه نويسي كودكان  داشتن دانش اوليه از مباني كامپيوتر كمك خواهد كرد. اين دوره براي افرادي كه دانش قبلي برنامه نويسي كامپيوتري ندارند توصيه نمي شود. با توجه به اين نكته، در حالي كه براي شما نيازي به دانستن جاوا نيست (در اين دوره فرض مي‌شود كه نمي‌دانيد)، ممكن است به شما كمك كند تا مفاهيم و نحو را سريع‌تر درك كنيد، اگر با آن آشنا باشيد.

  1. C++ را از ابتدا ياد بگيريدويجت

C++ معمولاً منحني يادگيري شديدي دارد، اما صرف زمان براي يادگيري اين زبان براي حرفه شما معجزه مي كند و شما را از ساير توسعه دهندگان متمايز مي كند. براي انتخاب زبان‌هاي جديد كار آسان‌تري خواهيد داشت، مهارت‌هاي حل مسئله واقعي را شكل مي‌دهيد و پايه محكمي بر روي اصول برنامه‌نويسي ايجاد مي‌كنيد.

++C به شما كمك مي كند تا عادات برنامه نويسي خوبي را ايجاد كنيد (يعني سبك كدنويسي واضح و ثابت، كد را هنگام نوشتن نظر دهيد، و ديد داخلي كلاس را به دنياي خارج محدود كنيد)، و از آنجايي كه به سختي هيچ انتزاعي وجود دارد، بايد تعريف كنيد. تقريباً هر ويژگي براي كاركرد كد شما. اين شما را وادار مي كند كه واقعاً بفهميد كه داريد چه كار مي كنيد و برنامه شما چگونه بر سيستم تأثير مي گذارد. آماده براي يادگيري؟

يادگيري C++ از ابتدا شما را با مفاهيم اساسي برنامه نويسي در C++ آشنا مي كند. دوره را با برنامه نويسي كودكان  يك برنامه ساده "Hello World" آغاز مي كنيد و مفاهيم رايج را گام به گام مانند دستورات شرطي، دستورات حلقه و توابع در C++ پوشش مي دهيد.

سپس به ايده اشاره گرها و آرايه ها و همچنين قدرتي كه به برنامه نويس براي نوشتن كد بهتر مي دهند منعكس مي شود. در نهايت، براي آموزش مفاهيم پيشرفته مانند كلاس‌ها، وراثت و قالب‌ها در C++ از طريق چالش‌ها و تمرين‌هاي تعاملي عميق‌تر مي‌شود.

اين دوره براي مبتديان طراحي شده است، و در حالي كه منحني يادگيري قابل توجهي وجود دارد، اين دوره آنچه را كه براي شروع بايد بدانيد و همه در يك مكان است، فشرده مي كند. همچنين يك مسير يادگيري اختصاصي وجود دارد كه شما را راهنمايي مي‌كند كه بعداً چه چيزهايي را ياد بگيريد برنامه نويسي كودكان ، بنابراين اين سوال براي شما باقي نمي‌ماند كه «از اينجا به كجا بروم؟».

  1. C را از ابتدا ياد بگيريدويجت

در حال حاضر به نزديكترين ابزار به خود نگاه كنيد. به احتمال زياد توسط C پشتيباني مي شود. سيستم عامل شما به طور قطع  — حداقل تا حدودي — در C نوشته شده است. درايورها نيز همينطور هستند.

از آنجايي كه «اينترنت اشيا» (IoT) همچنان در جهان رواج دارد، بخش زيادي از آن توسط C تامين برنامه نويسي كودكان  مي‌شود. هر چيزي كه حجم عظيمي از داده را مديريت مي‌كند يا به عملكرد مطلوب نياز دارد، به دليل زمان اجرا بسيار كم، معمولاً به زبان C نوشته مي‌شود. . محبوب‌ترين پايگاه‌هاي داده جهان، مانند Oracle، MySQL، MS SQL Server، و PostgreSQL به زبان C كدگذاري شده‌اند. مخازن توزيع‌شده محبوب مانند Git نيز عمدتاً به زبان C نوشته مي‌شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۳۸:۰۵ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]

پايتون يكي از محبوب ترين زبان هاي برنامه نويسي در جهان است كه  برنامه نويسي كودكان تا حدي به دليل توانايي آن در برآوردن موارد استفاده متعدد است. مي توان از آن براي توسعه وب، تجزيه و تحليل داده ها، يادگيري ماشيني و توسعه نرم افزار استفاده كرد. با يادگيري پايتون، درهاي بسياري را به روي مشاغل مختلف از كار غيرانتفاعي گرفته تا شركت‌هاي برتر فناوري مانند اپل باز خواهيد كرد.

يادگيري پايتون از ابتدا با كاوش در بلوك هاي ساختماني اوليه مانند انواع داده ها و متغيرها، عبارات شرطي و ساختارهاي داده آغاز مي شود. سپس به مفاهيم سطح بالاتري مانند توابع و حلقه ها خواهيد رفت. در سرتاسر هر بخش، آزمون‌ها و چالش‌هاي كدنويسي وجود خواهد داشت كه شما را در طول مسير همراهي مي‌كند و به اجراي تمام مفاهيم تحت پوشش دوره كمك مي‌كند.

اين دوره براي زبان آموزاني برنامه نويسي كودكان  طراحي شده است كه تجربه قبلي برنامه نويسي در پايتون را ندارند. همچنين براي كساني از شما كه مدتي است پايتون را لمس نكرده‌اند و مي‌خواهيد دوباره به آن بازگرديد، يك دوره آموزشي خوب است. حتي پس از اتمام اين دوره، يك مسير يادگيري دقيق نيز وجود دارد، بنابراين اين سوال براي شما باقي نمانده است: "بعد به عنوان يك مهندس نرم افزار چه چيزي بايد ياد بگيرم؟".

2. توسعه وب را از ابتدا ياد بگيريد: فراتر از نحو برويدويجت

وقتي شروع به يادگيري در مورد توسعه وب مي كنيد، تعداد منابع موجود در وب مي تواند كار را چالش برانگيز كند. آيا بايد ويديوها را در HTML5 و CSS تماشا كنيد؟ كدام كلاس برنامه نويسي آنلاين بهترين محتوا را ارائه مي دهد؟ آيا از جاوا اسكريپت يا جي كوئري استفاده برنامه نويسي كودكان  مي كنيد؟ دستيابي به تعدادي از مفاهيم و اصطلاحات مربوط به توسعه برنامه هاي كاربردي براي وب به خودي خود مي تواند يك كار تمام وقت باشد.

توسعه وب را از ابتدا بياموزيد: Go Beyond the Syntax براي پوشش اصول اوليه طراحي وب طراحي شده است، از علامت گذاري معنايي صفحه شما با HTML گرفته تا سبك سازي محتواي شما با CSS. سپس شما را با اصول برنامه نويسي با جاوا اسكريپت آشنا مي كند، و در پايان، به اندازه كافي راحت خواهيد بود كه ماژول هاي وب كاملاً كاربردي را با استفاده از جاوا اسكريپت توسعه دهيد، از جمله چرخ فلك تصوير و برنامه ليست كارها.

به جاي تماشاي ويديوهاي بي پايان و تعجب كه چگونه آن فيلم ها را به كد واقعي ترجمه كنيد، آنچه را كه از طريق تمرين هاي تعاملي و مبتني بر متن مي آموزيد، تمرين خواهيد كرد. بهترين قسمت؟ اين همه با سرعت خود شما است.

3. جاوا را از ابتدا ياد برنامه نويسي كودكان  بگيريدويجت

نياز به توسعه دهندگان جاوا هر روز در حال افزايش است و كساني كه در جاوا تخصص دارند از مشاغل طولاني و بسيار موفق در توسعه نرم افزار، توسعه بازي و غيره برخوردار مي شوند. هنوز زندگي زيادي در جاوا وجود دارد زيرا در حال حاضر حدود 3 ميليارد دستگاه را پشتيباني مي كند و در شركت هاي فناوري برتر مانند مايكروسافت، گوگل و اپل استفاده مي شود.

 يكي از دلايل كليدي كه چرا كد جاوا براي بسياري از برنامه نويسان خاص است اين واقعيت است كه شما فقط بايد آن را يك بار بنويسيد و بدون نياز به هيچ گونه تغييري روي هر سيستم عاملي در جهان اجرا مي شود. به شروع علاقه داريد؟ جلوترش رو نگاه نكن.

Learn Java from Scratch شما را با مفاهيم اساسي برنامه نويسي در جاوا آشنا مي كند. اين برنامه با يك برنامه ساده "Hello World" شروع مي شود و به مفاهيم رايجي مانند عبارات شرطي، بيانيه هاي حلقه، رياضي ساده و منطق ادامه مي دهد.

در نهايت، براي آموزش مفاهيم پيشرفته‌اي مانند كلاس‌ها و وراثت، Generics و ArrayLists عميق‌تر مي‌شود. تا زماني كه كارتان تمام شود، يك توسعه‌دهنده جاوا در سطح متوسط ​​خواهيد بود و آماده انجام پروژه‌هاي خود هستيد.

اين دوره براي كساني طراحي شده است كه هيچ دانش قبلي از برنامه نويسي در جاوا ندارند. با 97 درس كدنويسي، 11 آزمون و 32 چالش، به سرعت مهارت هاي كدنويسي خود را ارتقا مي دهيد و اعتماد به نفس براي كشف چالش هاي بيشتر را به دست برنامه نويسي كودكان  خواهيد آورد. مفاهيم.

4. اسكالا را از ابتدا ياد بگيريدويجت


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۳۶:۱۲ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی