omidcode
برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان

scratch-python-fight كدام يك براي آموزش   تفاوت اسكرچ پايتون كدنويسي در KS3 بهتر است: Scratch يا Python؟ فقط يك راه براي فهميدن وجود دارد!

 

اما جدي... من عاشق اسكروچ هستم. فكر مي‌كنم اين ابزار عالي براي علاقه‌مند كردن بچه‌ها به محاسبات است، و فكر مي‌كنم در مدارس متوسطه نيز نقشي براي آن وجود دارد. با خودم مي گويم: «اين يك كارگر بد است كه ابزارهاي خود را مقصر مي داند. مي‌توانيد با Scratch كارهاي بسيار پيچيده‌اي مانند طلسم‌هاي حباب‌دار و رمزهاي سزار انجام دهيد. آه، رمزهاي سزار.

 

من كاملاً آماده بودم كه از Scratch و cyphers به ​​عنوان  تفاوت اسكرچ پايتون ورودي براي برنامه نويسي با دانش آموزان سال هفتم خود استفاده كنم، و يك پروژه Scratch كار كردم كه كمي شبيه به اين بود:

 

رمز سزار در اسكرچ

 

ممكن است راه بسيار آسان تري براي انجام اين كار وجود داشته باشد، اما حداقل من متوجه شدم كه چگونه كار مي كند، و كار مي كند.

 

سپس تصميم گرفتم براي آموزش اين درسي برنامه ريزي كنم. برخي از مردمك‌هاي من قبلاً از Scratch استفاده نكرده‌اند. بعضي ها دارند، اما من بايد همه را كم و بيش در يك صفحه نگه دارم. دو ساعت پس از تايپ يك برگه كاري براي ساختن يك نسخه بسيار ساده شده از كد بالا، در مورد استفاده از Scratch براي تفاوت اسكرچ پايتون  اين كار ترديدهاي جدي داشتم. سعي كنيد به كسي كه با Scratch آشنايي ندارد توضيح دهيد كه دقيقاً چگونه اين بلوك را بسازيد:

 

بلوك mod

 

بلوك‌هاي زيادي در داخل بلوك‌ها وجود دارد، از جمله دو بلوك همرنگ، و از اين رو ديدن آنها بسيار دشوار است. اين بايد براي كودكاني كه با اسكرچ آشنا هستند قابل انجام باشد، اما حتي  تفاوت اسكرچ پايتون  در آن زمان نيز بسيار مبهم است، و من نمي دانم چگونه آن را به سادگي براي يك تازه كار توضيح دهم.

 

اين را با كد مشابه در پايتون مقايسه كنيد:

 

رمز سزار در پايتون

 

اكنون، اين ممكن است يك مقايسه ناعادلانه باشد، برخي از زبان هاي برنامه نويسي براي كارهاي خاصي مناسب تر هستند. براي مثال، امروز در يك دوره آموزشي پايتون بودم كه توسط هيئت امتحاني اجرا مي‌شد و فهميدم كه پايتون واقعاً براي برخي از وظايف ارزيابي كنترل‌شده كه نياز به ذخيره و مرتب‌سازي داده‌ها دارند (مانند نتايج امتحان) مناسب نيست. همچنين يك نكته مفيد در مورد منصرف كردن دانش آموزان از جستجوي راه تفاوت اسكرچ پايتون حل در StackOverflow (يا مشابه) وجود داشت. راه حل ها مي توانند گيج كننده، بيش از حد دقيق، بيش از حد باطني يا فقط اشتباه باشند. تعداد بيشتري از اين انجمن‌ها تمايل دارند تعداد معيني از مردان را درگير كنند كه سعي مي‌كنند نشان دهند كه مي‌توانند بالاتر يا به شيوه‌اي دقيق‌تر از ديگران ادرار كنند.

 

اما من تحت تأثير مختصر و ظرافت كد پايتون هستم - و تصور من اين است كه آموزش آن آسان تر است. من مي‌توانم به صورت افراطي به دانش‌آموزانم ديكته كنم يا از آنها بخواهم كه كد را كپي كنند و اجرا كنند، اشتباه تايپ كنند، آن را بشكنند، تعمير كنند. حتي اگر آن‌ها ندانند كه همه اين كارها چه مي‌كند، مي‌توانند چيزي را خيلي سريع به كار بياورند و احتمالاً با پرش كردن در انتها، كمي پايتون را ياد بگيرند (همانطور كه افراد نسل من با BASIC در رايانه‌هاي خانگي اوليه انجام دادند، تايپ كردن برنامه ها از مجلات).

 

چيز ديگري كه مرا به پايتون مي كشاند اين است  تفاوت اسكرچ پايتون  كه مي تواند زمين بازي را با Year 7s من يكسان كند. برخي از Scratch و Kodu بسياري را انجام داده‌اند، برخي هيچ‌كدام را انجام نداده‌اند (و برخي حتي هرگز ICT انجام نداده‌اند!). اما من گمان مي‌كنم كه هيچ‌كدام از آنها پايتون را انجام نداده‌اند، اين امر آموزش را براي من آسان‌تر مي‌كند و براي كساني كه احساس مي‌كنند عقب مانده‌اند، گيج‌كننده‌تر است.

 

من همچنين امروز فهميدم كه برخي از هيئت‌هاي امتحاني Scratch را از كار دوره GCSE غيرقانوني مي‌كنند - يك حركت ديگر براي من در مسير پايتون.

 

بنابراين پس از نيم ترم، من سال هفتم خود را با پايتون به پايان خواهم رساند – پس از يك مقدمه كوتاه «سلام جهان من بهترين هستم» براي IDLE. اگر غرق شويم يا شنا كنيم به شما اطلاع خواهم داد…

 

اين مطلب در كامپيوتر، آموزش، فناوري  آموزش برنامه نويسي نوجوانان اطلاعات  تفاوت اسكرچ پايتون  و ارتباطات و با برچسب آموزش، KS3، پايتون، اسكرچ ارسال شده است. پيوند ثابت را نشانه گذاري كنيد.

← پروژه چراغ راهنمايي Raspberry Pi، قسمت 2 Python CoolPlay براي OS X →

4 پاسخ به اسكرچ در مقابل پايتون

جان مي گويد:

اكتبر 23, 2015 در 10:12 ق.ظ

من در مورد اين كنجكاو هستم:

 

"امروز من در يك دوره پايتون بودم كه توسط هيئت امتحاني اجرا مي‌شد و فهميدم كه پايتون واقعاً براي برخي از وظايف ارزيابي كنترل‌شده كه نياز به ذخيره و مرتب‌سازي داده‌ها دارند (مانند نتايج امتحان) مناسب نيست.

 

چه هيئت امتحاني / درسي بود و به طور مشخص چه گفتند / در چه زمينه اي؟ با تشكر.

 

براي پاسخ وارد شويد

blogmywiki مي گويد:

اكتبر 23, 2015 در 11:27 ق.ظ

سلام جان - اين نظري بود كه در رابطه با يك كار  تفاوت اسكرچ پايتون  ارزيابي كنترل شده ارائه شد. از آنجايي كه من هنوز GCSE تدريس نمي‌كنم، مي‌ترسم به تابلوي آن توجه نكرده باشم، مي‌توانست هر كدام باشد (تا جايي كه من به ياد دارم، هيئت مديره دوره را اجرا نمي‌كرد). مسئله اين بود كه بايد داده ها (فكر مي كنم در مورد نتايج امتحانات) مرتب شوند و در يك فايل نيز نوشته شوند. شخص مربوطه پايتون را آموزش مي‌داد اما نه پايگاه‌هاي داده، و احساس مي‌كرد كه اين كار خاص در پايتون بسيار پيچيده است (اما در برخي از زبان‌هاي ديگر آسان‌تر است)،  Scratch Python difference و بنابراين كار متفاوتي را انتخاب كرد. اميدوارم كه به روشن شدن كمك كند.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۹:۰۰ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی