omidcode برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان
|
اين پروژه برنامههاي توسعهاي را پيشنهاد برنامه اسكرچ ميكند تا آنها را تشويق كند تا بهبودهايي را در برنامه انجام شده بررسي كنند.
بيشتر برو:
اسناد همراه Éduscol: مقدمه اي بر برنام برنامه اسكرچ ه نويسي در چرخه هاي 2 و 3 براي آموزش كدنويسي با مرغ مگس خوار
mBot و Scratch با mBlock
تيم Makeblock mBlock را براي آموزش برنامه نويسي به برنامه اسكرچ كودكان با استفاده از mBot توسعه داد و تقريباً به طور كامل بر اساس Scratch است. دانشآموزان ميتوانند بلوكهايي با مقادير متفاوت را در ايجاد برنامههايي كه ميتوانند در mBot آپلود كنند، بكشند و رها كنند. زبان mBlock برنامه نويسي را به اندازه اتصال بلوك ها آسان مي كند و تركيب سخت افزاري-نرم افزاري آن به جذابيت آن كمك مي كند. بهعلاوه، وقتي برنامههايي برنامه اسكرچ را ايجاد كردند، بچهها ميتوانند به ارتباط منحصربهفرد بين mBot، كدنويسي و تفكر انتقادي دسترسي پيدا كنند.
ربات ربات و يك كامپيوتر با برنامه بلوك
كدنويسي و GoPiGo را خراش دهيد
خط ربات هاي GoPiGo توسط Raspberry Pi و - حدس زده ايد برنامه اسكرچ - براي كدنويسي با Scratch ساخته شده اند. زماني كه آنها ساخته شدند، اين Raspbers
ربات اديسون و خراش
سپس، ربات اديسون را داريم كه با استفاده از چند برنامه نويسي كودكان زبان مختلف و دانشآموز پسند، مانند Python و Blockly، قابل برنامهريزي است. همچنين، آنها محيط برنامه نويسي مبتني بر Scratch خود را براي اديسون توسعه داده اند كه EdScratch نام دارد. EdScratch كاملاً مبتني بر كدنويسي Scratch است - كاملاً آنلاين برنامه اسكرچ و بدون نياز به دانلود در دسترس است. اين داراي يك چيدمان فوق العاده بصري است، كه برنامه نويسي اديسون را براي دانش آموزاني كه تازه كدنويسي مي كنند آسان مي كند. آنها همچنين مي توانند ورودي هاي مختلف را كنترل كنند، داده ها را دستكاري كنند، متغيرها را ايجاد و دستكاري كنند و به روش هاي كاملاً جديد در برنامه نويسي شركت كنند.
ربات فنچ فناوري مغز پرنده را مي توان با استفاده از اسكرچ برنامه ريزي كرد
ربات مرغ مگس خوار
تيم BirdBrain Technologies محتواي آنلاين مفيدي برنامه اسكرچ براي كودكان و معلمان دارد تا برنامه نويسي ربات مرغ مگس خوار خود را با استفاده از Scratch شروع كنند. اين منابع بسياري از اصول كليدي كدنويسي Scratch را پوشش مي دهند، از جمله اينكه چگونه دانش آموزان مي توانند كار خود را ذخيره كنند. در مجموع هفت ماژول وجود دارد، از جمله چهار در مورد نحوه استفاده از خروجي ها و سه ماژول در مورد استفاده از ورودي برنامه اسكرچ ها. پروژه هاي Scratch و Hummingbird شامل روشنايي LED، يادگيري در مورد موتورها و كاوش در Scratch program حسگرها در حين برنامه ريزي مرغ مگس خوار با Scratch مي باشد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |