omidcode
برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان

پايتون يكي از محبوب ترين زبان هاي برنامه نويسي در جهان است كه  برنامه نويسي كودكان تا حدي به دليل توانايي آن در برآوردن موارد استفاده متعدد است. مي توان از آن براي توسعه وب، تجزيه و تحليل داده ها، يادگيري ماشيني و توسعه نرم افزار استفاده كرد. با يادگيري پايتون، درهاي بسياري را به روي مشاغل مختلف از كار غيرانتفاعي گرفته تا شركت‌هاي برتر فناوري مانند اپل باز خواهيد كرد.

يادگيري پايتون از ابتدا با كاوش در بلوك هاي ساختماني اوليه مانند انواع داده ها و متغيرها، عبارات شرطي و ساختارهاي داده آغاز مي شود. سپس به مفاهيم سطح بالاتري مانند توابع و حلقه ها خواهيد رفت. در سرتاسر هر بخش، آزمون‌ها و چالش‌هاي كدنويسي وجود خواهد داشت كه شما را در طول مسير همراهي مي‌كند و به اجراي تمام مفاهيم تحت پوشش دوره كمك مي‌كند.

اين دوره براي زبان آموزاني برنامه نويسي كودكان  طراحي شده است كه تجربه قبلي برنامه نويسي در پايتون را ندارند. همچنين براي كساني از شما كه مدتي است پايتون را لمس نكرده‌اند و مي‌خواهيد دوباره به آن بازگرديد، يك دوره آموزشي خوب است. حتي پس از اتمام اين دوره، يك مسير يادگيري دقيق نيز وجود دارد، بنابراين اين سوال براي شما باقي نمانده است: "بعد به عنوان يك مهندس نرم افزار چه چيزي بايد ياد بگيرم؟".

2. توسعه وب را از ابتدا ياد بگيريد: فراتر از نحو برويدويجت

وقتي شروع به يادگيري در مورد توسعه وب مي كنيد، تعداد منابع موجود در وب مي تواند كار را چالش برانگيز كند. آيا بايد ويديوها را در HTML5 و CSS تماشا كنيد؟ كدام كلاس برنامه نويسي آنلاين بهترين محتوا را ارائه مي دهد؟ آيا از جاوا اسكريپت يا جي كوئري استفاده برنامه نويسي كودكان  مي كنيد؟ دستيابي به تعدادي از مفاهيم و اصطلاحات مربوط به توسعه برنامه هاي كاربردي براي وب به خودي خود مي تواند يك كار تمام وقت باشد.

توسعه وب را از ابتدا بياموزيد: Go Beyond the Syntax براي پوشش اصول اوليه طراحي وب طراحي شده است، از علامت گذاري معنايي صفحه شما با HTML گرفته تا سبك سازي محتواي شما با CSS. سپس شما را با اصول برنامه نويسي با جاوا اسكريپت آشنا مي كند، و در پايان، به اندازه كافي راحت خواهيد بود كه ماژول هاي وب كاملاً كاربردي را با استفاده از جاوا اسكريپت توسعه دهيد، از جمله چرخ فلك تصوير و برنامه ليست كارها.

به جاي تماشاي ويديوهاي بي پايان و تعجب كه چگونه آن فيلم ها را به كد واقعي ترجمه كنيد، آنچه را كه از طريق تمرين هاي تعاملي و مبتني بر متن مي آموزيد، تمرين خواهيد كرد. بهترين قسمت؟ اين همه با سرعت خود شما است.

3. جاوا را از ابتدا ياد برنامه نويسي كودكان  بگيريدويجت

نياز به توسعه دهندگان جاوا هر روز در حال افزايش است و كساني كه در جاوا تخصص دارند از مشاغل طولاني و بسيار موفق در توسعه نرم افزار، توسعه بازي و غيره برخوردار مي شوند. هنوز زندگي زيادي در جاوا وجود دارد زيرا در حال حاضر حدود 3 ميليارد دستگاه را پشتيباني مي كند و در شركت هاي فناوري برتر مانند مايكروسافت، گوگل و اپل استفاده مي شود.

 يكي از دلايل كليدي كه چرا كد جاوا براي بسياري از برنامه نويسان خاص است اين واقعيت است كه شما فقط بايد آن را يك بار بنويسيد و بدون نياز به هيچ گونه تغييري روي هر سيستم عاملي در جهان اجرا مي شود. به شروع علاقه داريد؟ جلوترش رو نگاه نكن.

Learn Java from Scratch شما را با مفاهيم اساسي برنامه نويسي در جاوا آشنا مي كند. اين برنامه با يك برنامه ساده "Hello World" شروع مي شود و به مفاهيم رايجي مانند عبارات شرطي، بيانيه هاي حلقه، رياضي ساده و منطق ادامه مي دهد.

در نهايت، براي آموزش مفاهيم پيشرفته‌اي مانند كلاس‌ها و وراثت، Generics و ArrayLists عميق‌تر مي‌شود. تا زماني كه كارتان تمام شود، يك توسعه‌دهنده جاوا در سطح متوسط ​​خواهيد بود و آماده انجام پروژه‌هاي خود هستيد.

اين دوره براي كساني طراحي شده است كه هيچ دانش قبلي از برنامه نويسي در جاوا ندارند. با 97 درس كدنويسي، 11 آزمون و 32 چالش، به سرعت مهارت هاي كدنويسي خود را ارتقا مي دهيد و اعتماد به نفس براي كشف چالش هاي بيشتر را به دست برنامه نويسي كودكان  خواهيد آورد. مفاهيم.

4. اسكالا را از ابتدا ياد بگيريدويجت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: برنامه نويسي كودكان،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۳۶:۱۲ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی