omidcode
برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان

اين برنامه دوره هايي را به ما ارائه مي دهد كه به موضوعات تقسيم شده اند، آموزش برنامه نويسي براي كودكان  هر يك از آنها با فيلم ها و مثال هاي واضحي كه به ما در درك هر يك از جنبه هاي برنامه نويسي كمك مي كند.

گوگل پلي | CodeHubآكادمي خان

انتخاب اپليكيشن‌هاي يادگيري برنامه‌نويسي را با Khan Academy، يكي از معروف‌ترين ابزارهاي آموزشي در جهان به پايان مي‌رسانيم.

بهترين اپليكيشن ها براي يادگيري برنامه نويسي

بهترين برنامه ها براي يادگيري كدنويسي بهترين برنامه ها براي يادگيري كدنويسي بهترين برنامه ها براي يادگيري كدنويسي

اگرچه اين برنامه اي نيست كه براي يادگيري برنامه نويسي ايجاد شده باشد، اما گزينه فوق العاده اي است زيرا در بين دوره هاي آموزشي بسياري با هدف توسعه نرم افزار يا بازي همراه با تمرين ها، فعاليت ها و امتحاناتي كه بايد تكميل شوند، مي باشد.

اين برنامه كاملاً رايگان براي دانلود و استفاده است. در  آموزش برنامه نويسي براي كودكان پشت آن يك سازمان غيرانتفاعي وجود دارد كه هدف آن رساندن منابع يادگيري به بيشترين تعداد ممكن است. اگر مي خواهيد يك توسعه دهنده برنامه موبايل موفق شويد، اين دوره آموزشي اندرويد راهي عالي براي شروع آموزش شما است. آموزش ما به شما اين امكان را مي دهد كه بدون داشتن دانش قبلي بتوانيد با استفاده از اندرويد استوديو برنامه هاي اندرويد ايجاد كنيد.

در طي اين دوره شما دانش لازم براي شناخت اندرويد را از ابتدا و توانايي ايجاد برنامه ها و اپليكيشن هاي موبايلي به دست خواهيد آورد.

اولين بخش كه مدرس دوره در آن تقسيم بندي كرده است، به طور نسبتاً گسترده به اولين مقدمه اندرويد مي پردازد، بخشي كه در آن شما قادر خواهيد بود نحوه نصب اندرويد استوديو، محيط توسعه يكپارچه اي را كه در آن ما انجام مي دهيم، بياموزيد. در طول آموزش كار خواهد كرد تا آن را به درستي پيكربندي كند و ساختار يك پروژه را در آن بداند.

سپس AVD Manager را نصب كرده  آموزش برنامه نويسي براي كودكان و با آن آشنا مي شويم، يك مدير دستگاه مجازي كه در اندرويد استوديو قرار داده شده است و در طول دوره از آن استفاده خواهيم كرد و براي كار با آنها به صورت كامل استفاده مي شود. شما ياد خواهيد گرفت كه آن را مديريت كنيد و از تمام ويژگي هاي آن استفاده كنيد.

در ادامه وارد تئوري ترين قسمت برنامه نويسي اندرويد خواهيم شد، يادگيري مفاهيم و اجزاي اساسي اين سيستم مانند فعاليت ها و چرخه زندگي، توسعه آنها تا بتوانيد بر آنها مسلط شويد.

نكته بعدي كه در دوره ارائه مي شود به اشكال زدايي اپليكيشن اندرويد اختصاص دارد تا شما ياد بگيريد كه اپليكيشن هاي خود را چه به صورت تئوري و چه به صورت عملي ديباگ كنيد. بلافاصله پس از آن خواهيد ديد كه چگونه يك فعاليت ثانويه، مقدمه اي براي رويدادها ايجاد كنيد (كليك كنيد) و دو مؤلفه اندرويد مانند قصد صريح و قصد ضمني  آموزش برنامه نويسي براي كودكان را مي شناسيد.

پس از اتمام اين اولين قسمت مقدماتي، همه چيزهايي را كه به رابط گرافيكي اندرويد مربوط مي شود، خواهيم ديد. در اين قسمت نمونه اوليه يك اپليكيشن اندرويدي را مشاهده خواهيد كرد تا بتوانيد به صورت بصري با آن ارتباط برقرار كنيد.

همچنين مفاهيم مرتبط با اين موضوع مانند طرح‌بندي خطي، كنترل‌هاي ورودي، استفاده از تصاوير برداري، مديريت تصوير با استفاده از Picasso و Glide، طرح‌بندي محدوديت و سبك رنگ را به دست خواهيد آورد.

بلوك بعدي كه مي توانيد انجام دهيد، بلوك است كه با قطعات يا قطعات سروكار دارد، بنابراين مي توانيد بدانيد كه آنها چه هستند، انواع موجود، ليست قطعات، نحوه برقراري ارتباط بين آنها، طراحي چند صفحه و ديالوگ ها.

در پايان آموزش مربوط به ناوبري در اندرويد را ادامه مي دهيم، بلوكي كه به شما اين آموزش برنامه نويسي براي كودكان  امكان را مي دهد تا نحوه طراحي ناوبري يك اپليكيشن در اين سيستم و همچنين ساخت ساختار و طراحي با Navigation Drawer را بياموزيد و ياد بگيريد. در مورد مفاهيمي مانند برگه ها و فعاليت پيمايش.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۵۳:۲۲ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی