omidcode
برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان

در اين مرحله، اگر هرگز حساب مايكروسافت  كلاس هاي تابستاني خود را با فروشگاه ويندوز مرتبط نكرده ايد، اعتبار خود را براي تكميل عمليات وارد كنيد. حساب مايكروسافت نداريد؟ نگران نباش! توصيه مي كنم از راهنماي من كه به موضوع اختصاص داده شده است، مشورت كنيد.

مراحل نصب Minecraft در ويندوز و maغير مجاز مي باشد يكسان است، چه نسخه آزمايشي را دانلود كرده باشيد و چه بازي را خريداري كرده باشيد. وقتي دانلود كامل شد، در واقع در ويندوز، بايد فايل اجرايي Minecraft.msi را راه اندازي كنيد و بايد با دو بار فشردن پشت سر هم Next و سپس Install، Yes و Finish، بازي را نصب كنيد.

اگر پيغام خطايي به شما نشان داده مي‌شود، احتمالاً به اين دليل است كه نرم‌افزار جاوا را روي رايانه خود نصب يا به‌روزرساني نكرده‌ايد: در اين صورت، با پيروي از دستورالعمل‌هايي كه در اين آموزش به شما داده‌ام، آن را برطرف كنيد.

از طرف ديگر، براي نصب Minecraft در maغير مجاز مي باشد، منتظر بمانيد تا فايل Minecraft.dmg دانلود شود، روي آن دوبار كليك كنيد و نماد Minecraft را به پوشه Maغير مجاز مي باشد Applications بكشيد تا مراحل تكميل شود. سپس، بازي را با كليك راست روي آن و دو بار متوالي فشار دادن گزينه Open كلاس هاي تابستاني از منوي كشويي آن شروع كنيد (اين كار براي دور زدن محدوديت‌هاي اپل در نرم‌افزار از سوي توسعه‌دهندگان غيرمجاز ضروري است).

در صفحه اصلي Minecraft، جزئيات حسابي را كه در وب سايت بازي هاي ويديويي ايجاد كرده ايد وارد كنيد و روي Log in و سپس Play كليك كنيد. در صورتي كه متعاقباً بايد منوهاي بازي را به ايتاليايي ترجمه كنيد، به قسمت Options> Language رفته و مورد ايتاليايي (ايتاليا) را در صفحه اي كه مي بينيد انتخاب كنيد.

در اين مرحله، يك بازي جديد را شروع كنيد و يك دنياي جديد را انتخاب كنيد. سه حالت بازي وجود دارد: ايرانيان سايبر حالت خلاقانه كه در آن منابع نامحدودي وجود دارد، حالت Survival كه در آن بايد منابع را بدست آوريد و حالت Extreme كه بسيار دشوار است و تنها يك زندگي را به بازيكن كلاس هاي تابستاني مي بخشد.

Minecraft Classic را از مرورگر وب بازي كنيد

اگر نمي خواهيد Minecraft را روي رايانه خود نصب كنيد، مي توانيد سعي كنيد نسخه كاملا رايگان و قابل استفاده را از يك مرورگر وب بازي كنيد: Minecraft Classic. اين يكي از اولين نسخه هاي منتشر شده در سال 2009 است، سالي كه اين بازي ويديويي در دسترس قرار گرفت.

به همين دليل، Minecraft Classic به هيچ وجه به تجربه بازي فعلي ارائه شده توسط جديدترين نسخه هاي اين بازي ويديويي نزديك نيست. با اين حال، اين بدان معنا نيست كه عناصر اصلي خود را به اشتراك مي گذارد: در واقع، مي توان با استفاده از 32 بلوك موجود، دنياي بازي را نابود كرد و ساخت.

به‌علاوه، به لطف پشتيباني WebRTC از مرورگرهاي كلاس هاي تابستاني وب، مي‌توانيد تنها با اشتراك‌گذاري يك URL اختصاصي، حداكثر نه دوست را به جلسه بازي خود دعوت كنيد.

اگر به Minecraft Classic علاقه داريد، به صفحه وب رسمي برويد و دكمه كپي را فشار دهيد تا URL جلسه را كپي كنيد و مي توانيد آن را با دوستان خود به اشتراك بگذاريد. پس از انجام اين كار، يك نام مستعار را در كادر مربوطه مشخص كنيد و دكمه Start را فشار دهيد تا پخش شروع شود.

Minecraft را بر روي گوشي هاي هوشمند و تبلت ها دانلود و نصب كنيد

همانطور كه پيش بيني مي شد، Minecraft براي خريد در اندرويد از طريق Play Store و iOS از طريق App Store نيز در دسترس است، اما در اين مورد، در دستگاه هاي تلفن همراه، نمي توان بازي را با نسخه p امتحان كرد. تست رايگان

در هر صورت، مراحل دانلود پس از خريد بازي در اندرويد و iOS مشابه همان چيزي است كه معمولاً كلاس هاي تابستاني براي دانلود يك بازي يا اپليكيشن رايگان امكان پذير است. در پايان خريد و دانلود، مي توانيد با زدن دكمه Open از پلي استور يا اپ استور بازي را شروع كنيد يا نماد آن را كه به صفحه اصلي دستگاه شما اضافه شده است فشار دهيد.

Minecraft را روي كنسول دانلود كنيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: كلاس هاي تابستاني،
موضوع:
[ ۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۱:۲۵ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی