omidcode برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان
|
يك خط جديد در زير خط اول اضافه شد ، جايي كه len () مقدار ذخيره شده در نام متغير (رشته اي حاوي ورودي كاربر) ارسال مي شود. سپس به صورت داخلي تعداد كاراكترهاي موجود در رشته آموزش پايتون براي كودكان ذخيره شده در متغير نام len () را شمارش مي كند و اين مقدار را در خروجي برمي گرداند. اين خروجي اكنون يك مقدار عددي است و در يك متغير جديد به نام name_length ذخيره مي شود. من همچنين يك خط جديد در پايين برنامه اضافه كردم. با append print () تماس بگيريد و رشته "Your name has" ، متغير name_length و يك رشته ديگر "حروف" را ارسال كنيد. هر 3 جدا شده با كاما-print () چندين آرگومان مي گيرد و مي توان آنها را با نمايش رشته مركب در كنسول اضافه كرد. فاصله بين آنها چه برنامه هاي آتي؟ در آخرين تمرينم ، من توانستم رشته ورودي را بردارم ، آن را در يك متغير ذخيره كنم و به عنوان يك پيام تبريك براي كاربر چاپ كنم.
مقاله بعدي ، بازي با اعداد و متغيرها ، جزئيات متغيرها آموزش پايتون براي كودكان و iranian cyber انواع داده هاي اوليه پايتون را پوشش مي دهد و شما را در تمرين قرار مي دهد.
اميدوارم از ماجراجويي يادگيري خود تا كنون لذت ببريد!
به زودي ميبينمت!
منابع پايتون براي كودكان: مقدمه اي بر برنامه نويسي سرگرم كننده برنامه نويسي با Minecraft را بياموزيد: آموزش پايتون براي كودكان جهان را با قدرت پايتون تغيير دهيد CS جدا شده است آموزش پايتون با Minecraft Pi ژاپني اسپانيايي آلماني فرانسوي تايلندي پرتغالي روسي ويتنامي ايتاليايي كره اي تركي اندونزيايي لهستاني هندي پست هاي پيشنهادي يك بازي شطرنج با SpriteKit ايجاد كنيد نحوه استفاده برنامه اي آموزش پايتون براي كودكان از كاشي ها را در SpriteKit بياموزيد يك بازي شطرنج با SpriteKit ايجاد كنيد
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |