شده در طول دوره ايجاد خواهند آموزش آنلاين اسكرچ بچه ها كرد. آنها همچنين مي توانند پروژه هايي را به استوديو اضافه كنند. آنها وظيفه 3 اجباري را انجام مي دهند.
ماژول 4 اختصاص داده شده است كه چگونه مي توانيد از دانش و مهارت ساير آموزش آنلاين اسكرچ كاربران جامعه Scratch بهره مند شويد. شركت كنندگان منابع ارزشمندي را ياد مي گيرند كه از يادگيري مستقل برنامه نويسي اسكرچ حمايت مي كند. آنها امكان ايجاد رميكس را براساس پروژه هاي ساخته شده توسط كاربران ديگر فرا خواهند گرفت. آنها وظيفه 4 اجباري را انجام مي دهند.
در ماژول 5 ، شركت كنندگان در مورد آموزش آنلاين اسكرچ امكانات بهينه سازي برنامه ، كه شامل بهترين استفاده از بلوك هاي موجود در زبان براي دستيابي به اثرات برنامه ريزي شده است ، ياد مي گيرند. آنها با مثال آماده شده آشنا مي شوند و وظيفه 5 را انجام مي دهند. كساني كه مايل هستند مي توانند يك كار آموزش آنلاين اسكرچ اضافي را انجام دهند كه قابل ارزيابي نيست.
ماژول 6 به توسعه خلاقيت اختصاص يافته است. شركت كنندگان برنامه هاي خود را بر اساس الهام از پروژه هاي ديگر ايجاد مي كنند. آنها وظيفه 6 اجباري را انجام مي دهند. در ماژول 7 ، شركت كنندگان امكانات عملي آموزش آنلاين اسكرچ استفاده از بلوك داده و ايجاد متغيرها را فرا خواهند گرفت. آنها وظيفه 7 اجباري را انجام خواهند داد. همچنين در انجمن بحث درباره ايده هاي استفاده از برنامه نويسي اسكرچ در پروژه هاي eTwinning شركت خواهند كرد.
در پايان دوره ، شركت كنندگان نمونه اي از مسابقات را مشاهده مي كنند و پرسشنامه آموزش آنلاين اسكرچ ارزيابي ارائه شده در ماژول 8 "خلاصه" را تكميل مي كنند.
با پيشرفت تكنولوژي زندگي ها آموزش آنلاين اسكرچ به سمت الكترونيكي شدن رفته است. فرزندان ما دسترسي به انواع و اقسام اطلاعات در دنياي آموزش آنلاين اسكرچ امروز را دارند، نمي توان جلوي اين دسترسي را گرفت ولي مي توان تا حد زيادي اين دسترسي را كنترل كرد.
براي نمونه فرزندان ما زمان زيادي را به بازي هاي كامپيوتري مي پردازند آموزش آنلاين اسكرچ و يا در شبكه هاي مجازي وقت خود را مي گذرانند. اگر ما بتوانيم استفاده از اين فضا را به صورت كنترل شده و هدفمند در آوريم، نه تنها آسيب به حداقل مي رسد بلكه فوايد بسياري براي آموزش آنلاين اسكرچ فرزندمان دارد.